Svar på spørsmålsrunde, del 3

Tjolahopp tjolahej! Det er tirsdag og på tide å rulle ut de siste svarene i spørsmålsrunden. Dette er del 3 og i denne runden får vi blant annet få svar på hva Mammahjerte synes om all bloggingen, hvor all hvitfargen tar veien når snøen smelter og hvem som egentlig er sjefen i heimen. Brygg opp en kopp te og grafs i vei 🙂

 

Grabbarna Grus ruller igjen!

 

Silje spør:
Hva vil du si er ditt største øyeblikk?
Da jeg satt nede på fødestua på Ullevål med dutten i en sånn sykehustralle ved siden av meg og ventet på at Christina skulle bli ferdig på overvåkning. Da var det bare han og meg, og jeg innså plutselig at jeg hadde blitt fattern. Det var helt vilt.

Hva vil du si er det beste å gjøre i Larvik?
Har ikke hatt så mye tid til å nyte Larvik enda, men det er jo utrolig mye å se og oppdage. Flotte turer i historiske omgivelser vil jeg tro. Besøke alle de fantastiske stedene i området som Stavern, Bøkeskogen, Nevlunghavn, Ula etc. Selv elsker jeg å suse rundt i båten og fiske. Nyt den fantastiske skjærgården om du kan.

Hva håper du kommer ut av bloggingen din, nå som den er blitt ganske populær?
Jeg håper jeg kan bruke bloggen som et fundament for å bygge videre til andre artige påfunn og her har jeg mange visjoner: bok, forum, foredrag, kurs etc etc. Den som lever får sjå 😉

 

Ole Martin spør:
Hvem er mest interessert i å fornye i heimen? Er du med på avgjørelsen?
Frua er mest interessert, men jeg får jo lov til å gjøre mye av jobben da. Det dukker stadig opp nye ting her som jeg ikke har vært med på å avgjøre, men hun har fritt løyve til sånt.

Har dere middagsplan for en uke omgangen? Hvem lager mest mat?
Vi prøver å ha ukesplaner, men det går oftest bajs. Jeg pleide å lage mest mat, men grunnet mye jobbing og blogging, har det blitt til at hun har tatt over grytene. Jeg håper å gjøre et comeback der etter hvert 😉

Trives du i Larvik og jobb?
Jeg elsker Larvik og omegn. Jobber i Tønsberg, så det er helt gull. Fin liten togtur gjennom lunt Vestfoldsk landskap hver dag og det gir ro i sjela. Det passer nok ekstra bra når man har passert 30 og fått en kid, for ungkarspeter ville nok synes det var rimelig kjedelig her ute, men nå for tiden setter jeg langt mer pris på en time i båten enn en tur på byen, så da passer det utmerket å bo litt lunt til utenfor storbyens kjaaaas 😉

 

Larsen spør:
Men du som er mann, sammenlikner dere frua deres med andre damer? Eller er fokuset mindre på andre damer enn vi vil ha det til? (Nå høres jeg ut som en vanvittig sjalu person, noe jeg egentlig ikke er, men dette bunner mest i dårlig selvtillit).
Jeg tror man gjør det ubevisst uansett jeg. Sammenligner ikke du mannen din med andre menn? Jeg tror dere damer gjør best i å bare puste med magen og være dere selv. Men du, tenk over dette: Hva kommer egentlig dårlig selvtillit av? Er ikke det egentlig din egen oppfatning av hvordan du tror at du fremstår i andres øyne? Da er det egentlig ikke “selvtillit” lenger. Ikk legg altfor mye i andres mulige vurdering av en selv, tenk heller hva du er mest stolt over av deg selv og fokuser på det. Ikke bry deg så mye om hva andre folk mener, for DU er deg og det er DEG du må dele resten av livet ditt med, så hvorfor ikke bare ha det mest mulig gøy langs veien og være fornøyd med deg selv akkurat slik du er? Hadde du vært noe som helst annerledes, så hadde det ikke vært deg vettu 😉 Hvordan andre damer ser ut eller er, burde være revnende likegyldig. Snakk litt med deg selv om du må, det gjør jeg i blant, bli bestevenn med deg selv og ikke vær så hard mot deg selv. Klarer du det, ja da kan det vel være det samme om mannen sammenlikner deg med andre damer, for du er ikke andre damer. Andre damer finnes det flere milliarder av, men det finnes jo faktisk bare én av deg! Sug på den karamellen du! 🙂

 

Skruepappa spør:
Hva syntes du om Larviks eneste lokalavis Østlands Posten?
Jeg synes alle steder trenger en god lokalavis og ØP er et viktig innslag i hverdagen, selv om jeg ikke rekker å lese den så ofte. Satser på at ØP er til stede når plutten begynner å spille håndballkamper, for å ta bilder og skrive flotte tekster om unggutten fra Larvik og den fantastiske karrieren han går i vente. Ellers peser jeg svigerfattern på dem 😉

Har du planer om å engasjere deg i politikken i Larvik? Ordfører kandidat i 2015 eller 2019?
Aldri. Politikk er for folk som har orden i sysakene. Men jeg kan tipse om en røddig kandidat hvis du vil. Hvis han tid til å stille til valg da. Har hørt at han planlegger et rimelig tett treningsopplegg og konkurranser nedover i Europa de kommende årene.

 

interiorgirl1 spør:
hei! har du en fin dag?
Jepp! Har hatt bøttevis med hyggelig familiebesøk innom i helgen og det er alltid topp stemning. Men nå har det jo faktisk rukket å bli tirsdag, så akkurat nå gleder jeg meg litt til å få ut svarinnlegg og deretter deise ned i sofaen for kvelden 😉 Har sjekket ut kinobillettene forresten, aner ikke hva som har gått galt, men beklager det på det groveste. Har det orndet seg? Hvis ikke må du rope ut 🙂

 

Astrid spør:
Kan du si 3 positive egenskaper du har og 3 negative?
Positive: Kreativ, ærlig og udelt positiv.
Negative: Usystematisk, surrehue og notorisk uformell.

Hvordan møttes du og mammahjerte?
Har svart på dette tidligere også, men raskt sammendrag: På nettet 😀 Først via blogging for mange år siden og deretter via en felles bekjent på facebook.

Hvordan er ditt forhold til trening?
Jeg elsker å trene! Har spilt aktiv håndball i mange år, men etter den første korsbåndsskaden måtte jeg bryte. Etter det har jeg prøvd mye rart og røket på tre nye kneoperasjoner, men gir meg ikke. For tiden blir det litt lite tid til trening, men tar en joggetur når jeg kan og har hengt opp en boksesekk som får kjørt seg i blant.

Er det vanskelig med avholdsåret ditt?
Nix, det er faktisk lett som en plett så langt. Begynner å bli røddig glad i munkholm 😉

 

Maria spør:
Føler du at forholdet med Christina har blitt bedre eller dårligere etter at dere fikk barn?
Forholdet forandrer seg veldig når man får barn og man går nye prøvelser i vente. Vårt forhold har nok blitt både bedre og sterkere, selv om det er langt mindre hete kvelder, vampete dater og nysgjerrige ungdomskjærlighet enn før. Som småbarnsforeldre blir man litt kolleger til tider, men sånn er det bare. Da blir de søte stundene bare enda finere 🙂

 

Carina spør:
Hva var det som inspirerte deg til å bli en (pappa)blogger? De fleste gutter(menn?) jeg kjenner synes blogging er tull.
Har svart på dette lenger opp i teksten, men kort fortalt så har jeg alltid elsket å skrive og da plutten kom til verden så var det altfor mange følelser som steg opp til overflaten til at jeg klarte å holde dem innesperret. Da ville jeg eksplodert.

 

Silje, unga mamma til pseudio tvillinger spør:
Hva jobber du med?
Tekstforfatter i et kommunikasjonsbyrå.

Hva jobber kona/samboeren din med?
Hun ble plutselig gravid midt i studiene, så står vel på status quo der inntil videre.

Hva syntes hun om at du blogger?
Hun støtter det fullt og helt, selv om det går med mye tid. Veldig mye tid, faktisk. Men hun vet hvor mye jeg setter pris på det og at det gir meg utløp for kreativiteten, så da er det god stemning. Så får hun mer tid alene til å se på sine “guilty pleasures” på tv 😉

Vil dere ha flere barn?
Jepp! Minst én til i hvert fall. Så får vi se 😉

 

Busta spør:
Hvordan møttes du og Christina? Tok det lang tid før dere fant ut at dere var en match?
Som svart over, så møttes vi litt tilfeldig via blogging på nett og deretter på facebook noen år senere. Da vi først møttes ansikt til ansikt var det faktisk kjærlighet ved første blikk. Og resten er historie 🙂

 

Ida spør:
Jeg lurer på hva som fikk deg til å bestemme deg for å skrive en blogg, dele så mye privat (med så mange) og hvordan du har tid?!
Hei Ida! Tusen takk for den lange og hyggelige kommentaren 🙂 🙂 For å svare på spørsmålet: Har svart på dette lenger opp i teksten, men kort fortalt så har jeg alltid elsket å skrive og da plutten kom til verden så var det altfor mange følelser som steg opp til overflaten til at jeg klarte å holde dem innesperret. Det regelrett fosset over av følelsen fra første sekund. Deretter har egentlig bare gått sin gang og jeg tror jeg deler så mye privat fordi jeg ser at det potensielt kan hjelpe og inspirere mange. Min misjon er jo å få menn der ute til å bli litt mindre redd for å få barn, for jeg var jo veldig lite glad i barn tidligere selv, så prøver å nå ut til vordende fedre, ungkarer, nybakte fedre og fruene deres. Det er nok denne misjonen og alle de utrolig hyggelige kommentarene som får meg til å droppe alle timene jeg kunne brukt i sofaen med ostepop og søple-tv. Men tiden er absolutt det største problemet ja. Prøver å reorganisere hverdagen litt fremover for å få kabalen til å gå opp, så får vi se da 😉 Og igjen: Tusen takk for den egentlige kommentaren din 🙂 Gleder meg til å tilbringe mange timer sammen med deg også og hvis det er noe, så må du bare kommentere i vei eller sende meg spørsmål. HIGH FIVE!

 

Ida (trønderen) spør:
Hvis du hadde muligheten til å reise tilbake i tid og rette opp i noe, uten at det forandret framtiden og det livet du lever i dag, hva ville det vært? Tenker ikke på “noe” som å hindre at Hitler ble født, men mer i den personlige gata altså….
Jeg har faktisk bestemt meg for at jeg aldri ville reist tilbake og endret på så mye som en smule, for sommerfugleffekten ville uansett gjort at livet ville endret seg dramatisk. Jeg har det så bra der jeg er nå, så jeg ville ikke endret på så mye som en drue. Det er faktisk blitt en slags livsfilosofi, for jeg angrer bevisst aldri på noe. Alle feilskjær er bare erfaringer langs veien. Men okei, for å gi deg det svaret du egentlig ønsker da: Jeg ville gått tilbake til ungdomsskolen og gitt meg selv en lusing rett i neserota og sagt “Oppfør deg!”, så er det et par episoder der jeg helst skulle droppet å forårsake. Rektors kontor, oppvask med skoleledelesen og alt det der.

 

Jan-Erik spør:
Hey Bro!!

Mitt spm er:

Når kunne dere tenke dere å dukke opp på besøk? :)

Koz & klemz
Hah, anytime bro! Men da må dere tillate brunost først!! Og forresten: Håper printeren har dukket opp? /bro fist

 

Magnus spør:
Har du noen spesielle hobbyer?
Veldig glad i å fiske. Annet enn det så går det vel litt i trening (jogging, boksing) og blogging. Blogging telles vel som en spesiell hobby eller? Det er jo der all fritiden min går med. Og selvfølgelig: Kairosoft-spill på mobilen, haha. Okei, DER har vi sær hobby. Har kjøpt inn et plastbyggesett av HMS Victory og tenker at jeg skal få tid til å bygge det sammen og høre på chill musikk, men ser aldri ut til å få tid til sånt.

Hva slags forhold har du til musikk evt hva slags musikk liker du?
Jeg har et meget sterkt forhold til musikk. Jeg hører på musikk hele tiden og har en ganske snodig musikksmak. Jeg har alltid musikk på ørene når jeg jobber og konsentrerer best med høy musikk i øretrompeten. Kunne svart “hører på alt” men det svarer jo alle, så kan bryte det ned til noen godbiter. Jeg kan være like glad i kommers klissepop, som jodling. For to minutter siden hørte jeg på “Mojo – Carnival” (fantastisk dubstep-låt, sjekk ut), men akkurat nå hører jeg faktisk på Jutullaget (trekkspillmusikk!). Når jeg jobber så hører jeg stort sett alltid på Dubstep/EH, Black Metal eller ambient chill. Ellers går det mye i generell rock og radiohits. Om jeg skal trekke frem et potpurri av favorittartister: Philter, Eminem, Savant, Dimmu Borgir, Muse, System of a Down, Beatles, Emil Jensen.

Hvilket år var dine beste år før du fikk plutten?
Ungdomsskolen og videregående var hysterisk. Da var det kun moro og ingen konsekvenser. Good times. Og ikke minst det halvåret jeg bodde i Japan. Mmmm, magic.

Hvilken fase av livet syns har vært vanskeligst hittil evt. hvorfor?
Var en periode for noen år siden der mye stanget og både jobb og forhold røk relativt på likt. Det var en litt kjeksete periode naturligvis 😉 Men så ble det raskt vridd til optimisme og da ordna det seg fint for han far.

 

Bonusspørsmål fra Facebook

 

Bent Engebretsen spør:
Hvor blir det av all hvitfargen når snøen smelter?
Den selger svenskene til tyskerne som vaskepulver.

 

Marius Engesrønning spør:
Hvorfor plukker ikke hundeeiere opp driten?
Fordi de er noen late pungfjes. Alle burde plukke opp etter bikkja si. På samme måte krever jeg egentlig at alle naboene kommer til hagen min og plukker opp skiten etter kattene sine også, for det begynner å gå meg på nervene.

 

Linn Grimm spør:
Når kommer neste”plutt”?
Som de sier i en av tidenes beste filmer, Flåklypa Grand Prix: Time will show 😉

 

Jaakko Lintunen spør:
Hva har du i pannekakerøren din?
Havregryn, rismelk, stevia, en klype salt og sammalt speltmel. Klin på med litt jordbærsyltetøy, kanskje litt kanel og ei skive brunost på pannekaka og du er i himmern, bror.

 

Espen Andersen spør:
Tjener du penger på bloggingen?
Joda, tikker nå inn ei og anna krone. Hele det første året jeg blogget tror jeg ikke jeg fikk så mye som en banan til sammen, men nå har det tatt seg opp litt. Blir vel ikke akkurat fet av det, men kanskje på sikt 🙂 Skulle vært interessant å regnet på timelønna for en gjennomsnittsblogger. Den tror jeg ligger på nivå med anleggsarbeiderne i Sochi.

 

— slutt på del 3 —

 

We’re cooking with gas now! Da var 3 av 4 svarinnlegg i boks og siste innlegg kommer om ikke så fryktelig lenge. Da får du endelig svar på spørsmålet vi alle har lurt på: Hva er det egentlig som gjemmer seg i joggebuksene til han far? Og en bøtte med andre spørsmål også selvfølgelig. Og hva har Ari Behn med saken å gjøre? Følg med 😉

 

 

Les også:
Svar på spørsmålsrunde, del 1
Svar på spørsmålsrunde, del 2

/ lik hvis du liker, tommel opp i kommentarfeltet hvis du er klar for del 4

*Følg Norges mest skjeggete rosablogger på facebook*

18 kommentarer
    1. OMG! Endelig noen andre som liker Kairosoft! 😀 Har lest bloggen din ganske lenge nå, men det var det som skulle til for at jeg kommenterte, gitt! 🙂
      Anyways, that’s all (for now). Satser på at du fortsetter å skrive, så skal du se det kommer flere kommentarer 😉
      /High five og klem

    2. Jeg storkoser meg med svarene og det fryder meg at enda et innlegg er på vei. 4 innlegg på 2 dager er jo bare maks perfekt! En aldri så liten pause fra prøveøving med innlegg fra favorittbloggeren passer perfekt i kveld! Jeg venter i spenning på siste del av svarene. Det er helt fantastisk at du faktisk tar deg tid til å svare på alle spørsmålene, det er ikke ofte noen gjør det! Jeg hadde selv noen spørsmålsrunder på min blogg da jeg var hakket mer aktiv enn nå, så jeg vet hvor lang tid det tar å svare på alle spørsmålene, men jeg håper likevel at du kan ha en ny spørsmålsrunde i framtiden fordi det er kjempe kjekt for leserne!

    3. Kommet hjem trøtt og sliten fra en lang dag på jobb. Logger meg inn på pappahjerte. Glede… Bare pur glede. Det gjør godt langt inn i hjerte mitt å lese bloggen din. Smiler, og ler fra øre til øre. Håper du blir støggrik en dag av alt det positive du gir oss. Takk til mammahjerte og ikke minst verdens søteste plutt for at de gir deg muligheten. ❤️

    4. Mone: Liker? Nei nei nei. Elsker!! Vet ikke om det blir litt i overkant nerdete å diskutere favorittspill, strategier etc, men jeg må bare få si: Venture Towns. Oh lord. Snakker vi tidenes spill? 😀 Venture towns, Mega Mall, Game Dev og Edo Towns er nok favorittene. Kom gjerne med andre tips om du har 😉

    5. Astrid: Tusen tusen hjertelig takk for kommentaren, Astrid! 😀 Utrolig hyggelig å høre at det blir satt pris på. Skal absolutt vurdere en ny spørsmålsrunde, men det blir nok en liten stund til 😉 Haha!
      /Haaaai fai!

    6. Pia: daaaaaaaaaa 😀 Pia da, you shouldn´t have ^_^ Tusen hjertelig takk. Bare pur glede å logge på og se slike hyggelige kommentarer også, så vet du det 🙂 Og nå er del 4 av svarene publisert også, så da har du enda mer å kose rei med i kveld 😛
      Og enig med deg angående dette med støggrik og alt. Ha en goooood kveld, Pia 😀
      /koz oxo klemmz

    7. Bare at du liker Muse er jo grunn nok til å lese bloggen! Et av de beste bandene ever! Sett dem live? Hvis ikke, burdte det på bucker-lista straks! Just sayin’! Husker så godt de små “plastboksene” fra sykehuset.. Vi var så heldige å ha famlierom, og kunne dra vår lille plutt inntil senga,, kunne ligge i tinesvis og bare seeee på han. Den forelskelesen i det lille, nye mirakelet vi hadde skapt var fullstendig altoppslukende. Jeg var litt som deg når det kom til barn før jeg blei gravid, og hos oss var det husbonden som var dreven, jeg hadde vel knapt skifta en leie før han dukka opp.. Nå ville jeg ikke bytta for alt i verden!

    8. Aah, Game Dev var det første jeg prøvde! Pfft, nerdete er bare bra. Så det så! Mega Mall er også bra. Hadde så dilla på det at jeg skrev et helt A4-ark med alle comboene, så jeg ikke gikk glipp av noe. Tjihi! Er også litt (veldig) fan av både Epic Astro Story og World Cruise 🙂 Har faktisk ikke prøvd Venture Towns, men jaggu var det på salg i Playbutikken, så nå er det lasta ned! Takk for tips, neeerd.

    9. Jeg sitter her som 18 åring og går siste året på VGS. Har ikke så mye til felles med deg og din livsstil kan man si. Men det er et eller annet med bloggen din som får meg til å titte innom hver eneste dag, opptil flere ganger daglig faktisk. Må si du har blitt en av mine favorittbloggere! Helt klart 🙂

    10. Hei! Innser jo at jeg er litt på etterskudd med spørsmålet ettersom du allerede har lagt ut alle svarene, men det var et punkt over her som fikk meg nysgjerrig.. Du sier mammahjerte er student, og da lurer jeg på: er det overkommelig å få barn mens den ene i forholdet enda studerer? Du skjønner, gubben er i jobb, så det er greit, men jeg er midt i studiene og har opptil flere år igjen. Ser ikke for meg at å få barn rett etter at studiene er gjennomført er ideelt heller, ettersom fokus da vil ligge på å komme seg ut i arbeidslivet og bygge opp en karriere. Det vil jo da si at om forholdene skal være “perfekte”, så kommer vi ikke i gang med produseringa før om 5-6 år, og det er vi begge to enige at er litt i seineste laget å starte. Hvilket fører meg til spørsmålet over: Er det mulig? Går det bra å bli foreldre midt i et studie, eller går det bare aaakkurat??
      Må bare beklage at det ble en wall of text!
      Ellers: superbra blogg! Du er den eneste bloggen som gubben og faktisk gidder å lese 😉

    11. Anna: Dæsken, for en tilfeldighet! Akkurat når jeg leste denne kommentaren, dukket Muse opp i ørene! Har på en random liste med treningsmusikk, så det var litt sprøtt. Elsker sånt.
      Men ja, de dagene på sykehuset var jo bare helt magiske. Når vi først er inne på musikk, så har jeg faktisk skrevet om den første sangen vi spilte for Plutten på sykehuset. Får helt frysninger fortsatt 🙂 🙂 Her er innlegget: http://pappahjerte.blogg.no/1381392832_et_yeblikk_jeg_aldri_.html

    12. Mone: Haha, ja ja nerd er bra, det er ikke det. Og du: Baaaahahaha! Jeg har også ark liggende rundt med komboer 😀 😀 Bare vent til du kommer i gang med Venture towns. Da begynner du å tegne opp hvordan du kan kombinere komboer 😉 Men OBS: Venture towns kan være litt vanskelig i starten, for de er kjipe med pengene der, så ta det litt piano og ikke bygg deg i hjel på butikker. Jeg har kjørt gjennom ganske mange runder, men kun fått “Ulympics” én gang. Du vil forstå hva det betyr om 10 år (Kairosoft-år). Enjoy 😀

    13. Marthe Kristin: Hei Marthe Kristin! Hurra, takk for det 🙂 18 år du… hmm, da jeg var 18 år jobbet jeg på Lille Paris Bowlinghall, veide typ 25 kilo mer enn nå, strøk på første oppkjøring OG teorien, var “Milleniumsruss” (vår russelåt var Bjørn Rosentrøm – Pojkarna) og gikk inn i militæret på sommern. Så med mindre du hører på svensk viserock eller sliter med førerkortet, så har vi kanskje ikke så mye til felles, men det gjør vel ikke noe? Vi er på samme bølgelengde og det er alt som teller 😀 Jeg har en nevø på din alder, så skal sørge for å få impulser fra han slik at jeg kan fortsette å prate ditt språk 😉
      /High five fra gamlefattern

    14. Verpesjuk student: Hei Verpesjuk! Klart du skal få snike inn et bonusspørsmål 🙂 Men du, dette planlegger jeg faktisk å skrive et innlegg om allerede i morgen! Eller ikke bare din situasjon da, men dette med planlagt vs uplanlagte barn. Jeg kan jo ikke gi deg noen fasit på om det vil ordne seg eller ikke, men for vår del så virket det helt uaktuelt å få barn midt i studietiden. Men så ble hun gravid og da begynte vi med en gang å se etter løsninger og vipps, så fant vi en god løsning på det. Når du blir gravid som student så får du også litt ekstra kronasjer og kan få fordeler som barnehageplass i forindelse med skolen, hvis man har sånt etc. Det er viktig at dere regner på tallene at det går rundt økonomisk, men sånn ellers så… tja… For å være helt ærlig så er det vel litt opp til dine egne ambisjoner. Hvis du har lyst på barn nå, så ville jeg bare gått for det. Som du selv sier så er det ikke ideelt å vente til rett etter studier heller og tro meg at når du først har fått deg fast jobb, så vil du ikke være den personen som går rett ut i mammaperm 6 måneder etter du har fått jobben. Derfor må du nesten bestemme deg for om du ønsker mest å sette produseringa på vent i 5-6 år som du sier eller om du heller vil få barn nå og sette alt det andre litt på vent. Her hos oss har frøkna fortsatt ikke kommet tilbake til skolebenken, men er hjemme med plutten pga diverse årsaker, men det går i hvert fall veldig bra for oss. Som sagt, ingen fasit. Alle forhold og situasjoner er ulike, men jeg vil i hvert fall aldri si at det er feil å gå for barn. Du vil helt sikkert kunne plukke opp studiene igjen når du er ferdig med mammaperm, men det krever jo litt mer å studere med et barn i hus da. Det er jo ingen “walk in the park” å ha et barn, men så er det også det eneste som virkelig betyr noe <3

      Håper du fikk noe ut av det virrvarrsvaret, men følg med i morgen for et utdypende innlegg som kanskje vil forklare litt mer hva jeg mener 🙂
      /Høy fem og lykke til med beslutningen!

    15. Takk for svar, fikk absolutt noe ut av det! Skjønner jo godt at det kan gå begge veier, og at det er helt opp til fortusetningene til hvert enkelt par og hvordan man takler det, men det er noe med å høre fra folk som er i samme situasjon selv 🙂 Veldig bra at det ordnet seg for dere, og at dere fant en løsning som har fungert! Tror nok at om man vil noe sterkt nok, så får man det til å fungere, uansett om timingen ikke er den beste.
      Ser frem til innlegget i morgen!

    16. herlige og utfyllende svar altså :))
      går bra angående billettene,er jo ikke din skyld!men det dukket dessverre ikke opp noen billetter i postkassen i dag heller 🙁

    17. Elsket svaret ditt om selvtillit. Eget innlegg? 😉
      Du er bra! Alltid like kjekt å lese innleggene dine =)

    18. Cathrine: Takk for det! Hmm, absolutt ingen dum idé! Kan ikke love noe, men satser på å skrive et eget innlegg om dette, for det er jo så absolutt et viktig tema 🙂 Takk for tipset 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg