Natt til 01. Mai – Skumparty!

Visse ting forandrer seg aldri, så i går ble det fest!!

 

 

Selv om jeg egentlig ikke hadde noen store planer i går, innså jeg at det var på høy tid å finne på noe artig, for natt til 01. mai har alltid vært en festkveld med hæla i taket og tenna i tapeten. Jeg har riktignok blitt voksen, men aldri så gammel at man ikke er klar for litt moro.

Så da ungene var lagt for kvelden, fant jeg frem en flaske blandevann og blandet i forhold 9 til 1. Litt svakere enn i gamledager, men like fullt sterkt nok. Så fant jeg frem en flaske bobler og lot det sprute. Og jeg skal si det ble fest!

 

 

Det var riktignok bare meg, en flaske fruktfest og boblebadet til ungene, men det ble en rett så fin kveld likevel. Ligge i et kar med lavavarmt badevann som luktet et hint av lavendel og mimre tilbake til da natt til 01. mai betød grøftefyll og haraball. Hjemmelaget tyrker laget på oppkvernet godteri og 96 %, kjøpt gjennom tvilsomme forbindelser og gjemt under plankene i senga til dagen det var dags.

Dele en 10-pakning på fire og spise en hel pakke tyggis før man kom hjem. Good times.

Men men, man skal ikke kimse av et bra skumparty for én heller, dessuten gjør det mye mindre vondt i hodet dagen derpå. Det kommer godt med når ungene våkner klokken 07 og er klar for å vende hele huset på hodet. Og etter et par timer ser det til forveksling likt ut som etter en skikkelig hjemme-alene-fest i de gamle glansdagene, så det er jo fint å se at visse ting aldri forandrer seg 😉

 

Tross alt bedre å våkne til dette, enn i en grøft 😛

 

/ God søndag!

Les også: “Slik blir du slank med vafler”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

22 kommentarer
    1. Hæhææhæh! ! Full fest her også I natt. Riktignok I gaten utafor. Men jeg synes det var HELT greit å våkne å våkne flere ganger I natt av russefløyter og bråk laget av livlig russ på vei til byen!
      Når jeg kom på at det var 1.Mai I dag ble det opprinnelige innlegget jeg skulle legge ut forskjøvet til I morra! Slo et slag for sykepleierne I dag! Hurra for 17.mai og hurra for russ som høres!

    2. Hahaha, å herregud nå stoppet hjertet mitt opp et lite sekund her 😀
      Hvordan i all videste verden klarte jeg å IKKE se det der??!
      Either way, det er meg. Jeg skulle jo bade, ikke pokker om frua hadde fått lov til å bli med på skumbad og fruktfest 😀

    3. Selv om de villeste festene er byttet ut med småbarnsliv og saft, kan du trøste deg med at “stjerten” din er ungdommelig og flott ennå 👍

    4. Hahahaah jeg dævver!! 😂 Tipper du ikke helt var klar over den rumpa som snek seg med på bildet her altså 😆

    5. Hahahahahahaha…. Jeg truuur jeg dævver!!! 😂😂😂
      Men sånn seriøst – hvilket solarium bruker du?? #truseskille

    6. Haha, la ikke merke til rumpa før jeg så kommentarene. Men det var jo som du sa litt flaks at det var den siden og ikke den andre 😉

    7. Haha, sorry, men kommentarene i innlegget fikk meg til å gapskratte langt mer enn selve innlegget, morsomt som det var 😀 Så ikke rumpa før jeg leste din flotte partners blogginnlegg, så da måtte jeg jo bare sjekke kommentarfeltet hos deg, og det leverte til de grader 🙂

    8. Haha! Leste innlegget ditt først.. såg på bildene og alt.. men oppdaga ikkje den nakne rumpa før eg leste bloggen til Christina! Hahaha!
      Ha ein fin kveld! /high5 ✋

    9. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som skjer med det bildet i det hele tatt. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var noen annens hekk. Jeg tror det er no merkelig trolldom på gang her, haha!

    10. Hahaha! Jeg så det heller ikke før jeg så kommentarene på instagram.. Men det jeg lurer på er hvorfor er flaska sladda? Så du ikke skal snikreklamere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg