Pappahumor tatovert på kroppen!

I dag ble det en ny tatovering på min allerede ganske tatoverte kropp. Og jeg innrømmer det før noen rekker å si det i kommentarfeltet: Dette er kanskje min teiteste tatovering til nå 😂

Tatoveringen er i all sin enkelhet et tørt ordspill jeg kom på selv. Men jeg synes det var så morsomt at jeg bare måtte få det i evighetsblekk på kropp.

Men tatoveringen har også en dypere mening. For den representerer også denne perioden i livet, og på så måte vil den stå seg som et varig minne fra denne herlige tiden for resten av livet.

Noen av tatoveringene mine er totalt blottet for dypere mening, men denne har faktisk en fin tanke bak seg.

Og da jeg så skissen som Talla hos Bohemen Tattoo hadde laget for min rare idé, ble jeg umiddelbart forelsket.

En drøy time med intens smerte og lidelse senere, var kunstverket ferdig. Og jeg er sååååå fornøyd!! 😍

Se på den luringen her da!

#teselskap 😂✌️

 

Ordspillet vil kanskje bare være morsomt en gang eller to, men minnet om hva den representerer vil varme hjertet for alltid ❤️

// Les også: “Teselskap for 4”

5 kommentarer
      1. Hihi, tusen takk for det 😄 Ja, Talla er helt nydelig. Alltid like koselig å få påført smerte av henne, hehe. Eller i går var det så vondt at jeg hadde på headset og så på film hele veien gjennom, og sa ikke et ord, hehe

    1. Går ut fra at du er kjent med absurdgalleriet?
      Hvis ikke, sett .no bak, og finn mer i samme kategori😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg