Det beste med 2018!

Her er alt som gikk helt supert 😄

I går skrev jeg om alt som gikk bajs i 2018, men det var jo mye som gikk bra også. Så her kommer alt jeg husker som stjerner i taket:

Vant Vixen-pris!

Året fikk en feiende flott start da jeg veldig uventet stakk av med Juryprisen under Vixen Influencer Awards. Aldri har jeg noensinne blitt så sjokkert før og det tror jeg talen på scenen viste ganske tydelig. Det er uten tvil et av mine aller stolteste øyeblikk og etterpå la jeg meg i et badekar og felte en tåre, mens jeg la ut en snapstory i sjokk x-)

Ferien i Spania

På forsommeren reiste vi til Spania. Ganske nøyaktig akkurat når tidenes tropevarme slo inn over Norge.. Men selv om været ikke var noe særlig, hadde vi det helt fantastisk på ferie med mamma og pappa.

Tenk det, nærmere 3 uker oppå hverandre og da vi dro var vi bare klar for mer. Det er familiekosen sin, det ❤️

Blitt pokernerd
Mot slutten av 2017 begynte jeg å bli skikkelig gira på poker. Jeg har alltid vært glad i å spille poker, men det var først når jeg fikk være med i et skikkelig pokerlag at jeg forsto hvor lite jeg faktisk kunne.

Derfor begynte jeg å lese litt og ble umiddelbart hektet. Nå har jeg lest og spilt og studert i et års tid og jeg elsker det. Jeg har blitt pokernerd. Og til høsten skal jeg prøve meg i NM! 😀

Blitt mer handy

Jeg har alltid vært en mann med ti tommeltotter, men i 2018 har det endelig begynt å skje ting. Og det kan jeg takke det nye huset for. Endelig begynte jeg å føle gleden ved å jobbe i hagen og holde i en hammer.

Jeg har lagt gulv, revet thujaer, pigget gulv og ørten diverse småjobber som alt i alt summerer seg til mer handyness i 2018 enn resten av livet til sammen. Let´s go 2019!

Skogens mann
2018 ble det store året for å komme seg ut i skogen igjen. Det har blitt altfor lite skogsturer de siste årene, men høsten 2017 tok jeg jegerprøven og derfor ble det mange anledninger for å legge ut på skogstur i 2018. Og det er jeg så glad for, for en tur i skogen er lykke for sjelen. Se etter spor, lukte på lufta, kjenne på livet. Mer av det i 2019. Mye mer.

 

Forelsket i Bergen
To turer til Bergen og begge gangene kom jeg hjem med sommerfugler i magen. Bergen er fantastisk. Nå skal det sies at det alltid er sol når jeg er i Bergen, så det blir kanskje et litt skjevt bilde av byen, men jeg kjenner likevel en klar avstandsforelskelse til byen. Gleder meg til å reise mer i Norge fremover og bli forelsket i flere deler av landet.

 

Solgt hus!
Da vi forelsket oss i vårt nye hus, glemte vi helt all jobben med å selge det gamle. Det fikk vi derimot fort erfare, og gud bruttle så mye org for å selge et hus! Rydde til foto, rydde til visning, bo i kaos, rydde i kaos, pakke, flytte, rydde, vaske. Samtidig hadde vi laaang overtakelse på det gamle huset, så i flere måneder bodde vi litt her og litt der, med kaos på begge fronter. Det var en prøvelse, men tross alt en stor lykke å faktisk få solgt gammelt hus og kommet seg inn i nytt.

Som bringer oss til det siste og avgjørende punktet:

 

Forholdet
Årets største opptur har vært å se hvor utrolig sterkt forhold Christina og jeg har. Det er ikke helt uvanlig at ting går litt skeis og det blir mye krangling i en flytte- og/eller oppussingsfase, men der synes jeg nesten bare vi har kommet ut sterkere. Sammen om gleden, sammen om frustrasjonen.

Selvfølgelig har det blitt noen ekstra krangler, men aldri noe surmaget og slemt, mer som et slags frustrasjonsutløp når ting ikke går på skinner. Men vi er ganske flinke til å si unnskyld begge to og vi snakker alltid godt sammen om alt som skjer, hvorfor man er frustrert og hvordan vi kan løse det.

Og vi er helt urokkelige på at vi ønsker å være sammen resten av livet. Vi har liksom smeltet sammen til ett og med to barn, en hund og et hus sammen, trenger vi virkelig ingen andre. Vi blir her. Du og jeg, sammen for alltid ❤️

/ Takk for i år og godt nytt til alle mine fantastiske lesere! 😊🎉

6 kommentarer
    1. For en fantastisk holdning på slutten der! Med den er dere langt på vei til å klare å holde sammen resten av livet. Om ei uke har vi vært sammen i 30, og vi er ikke klare for å gi oss med det.

      Godt nytt år til hele familien!

      1. Tusen takk for det, Irene! Og gratulerer til dere to 😊😊 Det er noe med den følelsen når du bare vet. Det er en god følelse når man vet at det blir oss to. Kjenner jeg er sjeleglad for at jeg slipper å dra på byen og kjøre kleine sjekketriks igjen 😆
        Godt nytt til dere også!

    2. Poker er knallgøy! Reiser til Dublin for å spille NM for syvende gang om to uker! Gleder meg! 😀
      Det burde du prøve en gang! Er seriøst den beste uka i året. 🙂

      1. Å shit, syvende tur til Dublin? 😍 Veldig misunnelig! Har sjukt lyst til å prøve meg der, men venter til jeg har klart å bevise meg på lavere nivå først. Skal prøve NM i Stokke til høsten 😎 Men først må jeg klare å ikke ryke ut før pizzapausen i den lokale kortklubben, haha!

        Jeg har blitt helt hektet på poker og har ikke gjort stort annet på fritiden det siste året enn å lese pokerbøker, høre på pokerpodcaster, spille live og online så ofte jeg får til i en travel hverdag. Som selvfølgelig aldri blir nok, hehe.

        Lykke til i Dublin!! Og elsker tatoveringene forresten 😍👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg