De stakkars speilflisene

Dommen er klar.

Og jeg burde jo skjønt det. For alt jeg synes er fint, er harry.

Jeg kan finne noe jeg synes er skikkelig stilig og moderne, bare for å få rynkefjes og tommel ned fra frua.

Så da jeg umiddelbart forelsket meg i speilflisene på det nye kjøkkenet, burde jeg umiddelbart skjønt at det var ugler i mosen. Det burde gått av en bjelle. De var ikke den nye dillen fra en motemesse i Paris, men en rottehale i forkledning.

Så var jeg attpåtil så dum å spørre leserne i desperat jakt etter støtte, men det burde jeg selvfølgelig ikke gjort.

Ca. 30 av 225 mener det er Hot, men av disse er de fleste ironiske. Som etterlater meg og et liiite knippe andre, som helt sikkert består utelukkende av deltakere fra Norske Rednecks.

Så.. farvel kjære speilfliser. Jeg vet ikke enda hva som vil skje med dere. Om dere vil bli malt over, revet ned eller flyttet til et nytt og bedre sted, men på kjøkkenet er det nok takk og farvel.

Men..

Det er kanskje like greit. Disco-tiden tok vel egentlig slutt på 70-tallet x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

13 kommentarer
    1. Behold de 🙂 Det er ikke så ofte man har slikt på et kjøkken (aldri sett det før) og nettopp det gjør at det passer perfekt hos dere . Hvem vil vel være som alle andre ? Er det ikke nettopp det vi forsøker å lære usikre ungdommer ; vær deg sjøl og stolt av det . Ikke hør på hva andre måtte mene … Go for it 👌🏻😃

    2. syns fremdeles de er kule og er ikkje ironisk,men ikkje over stekesonen, da blir det fett og grisete og greier.
      Enig med personer over her at man skal like ting man liker og ikkje alltid gi etter for press.
      Og du må da også få bestemme noe annet enn det rosa soverommet til prinsessen 😀 -som i grunnen ble bestemet av prinsessen <3

    3. Hva om dere beholder ca 1/3 rundt omkring på veggen og supplerer med noen andre hvit eller farge? 😊 Da kunne det blitt ganske hot 👍🏻 men en hel vegg blir over-kill! 🙈

    4. Kanskje det hadde bært fint å froste dem med sånn spray?
      Hadde forsøkt alt annet før de evt. må knuses ned… i helsike mange år med uflaks av sånt..

    5. Skuffende å bli latterliggjort fordi man tar seg tid til å svare at man faktisk liker speilflisene.
      Tommel opp for kommentaren til Beate 🙂

    6. Jeg pleier sjeldent å kommentere på blogger jeg , men følte jeg måtte ta deg litt i forsvar . Siden du tydelig ble så nedstemt . Kanskje problemet er fargen på kjøkkeninnredningen . At den er hvit . Hadde den vært sort / mørk . Dessuten er det trend å “stresse ” speil og speilfliser . Gi de et antikk look ! Sånn at du skal føle deg litt bedre med deg selv – så søk opp “mirror tiles kitchen “på Pinterest . Eller “distresse mirror tiles ” Kanskje du rett og slett har sykt peil på interiør og styling . Du bare vet det ikke selv enda ! Heier på deg . T. ( p.s jeg har ikke speilfliser på kjøkkenet så jeg sier ikke dette for å overbevise noen om at det er kult ) 😀

    7. Hei. Tenker dere på at dere direkte og indirekte gjør narr av hun som bodde der før dere? I hvertfall gjør narr av stilen hennes.

    8. Takk for innspill, det skal jeg huske på. Jeg gjør ikke narr, jeg synes jo speilflisene er kjempekule! Men skal være forsiktig med å legge ut ting som kan føles støtende for forrige eier. Jeg synes jo huset var kjempefint da vi kjøpte det og liker stilen hennes veldig godt, men samtidig er det viktig at vi setter vårt eget preg på det nå 🙂

    9. Hmmm, godt tenkt! Og takk for at du tar meg i forsvar, trengte det nå, haha!
      Ja dæven, tenk om 5 år så skal ALLE ha speilfliser og da vil de se hvor forut for min tid jeg var 😉

    10. Hva med å komme med et kompromiss? Du kan fjerne de bak stekeplatene, men om Christina vil ha bort mer må hun gjøre det selv 😇😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg