Fint eller harry??

Vi trenger din hjelp til å avgjøre!

For på det nye kjøkkenet har vi noen fliser. Bittesmå speilfliser mellom kjøkkenbenk og overskap. Og jeg digger dem. Synes de er helt rå! Speilfliser liksom, hvorfor har ingen tenkt på det før?!

De skinner og speiler seg og får hele rommet til å virke 17 ganger større. Love it!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men alle andre, og da mener jeg absolutt alle andre, synes det er harry.

Snekkern, Christina, mamma og pappa – alle ser ut å mene at speilflisene har like mye klasse som en formiddag på Ullared.

Som for meg er helt uforståelig. De er jo helt rå!

Om jeg skal være ærlig, så var de noe av det første jeg falt for da vi var på visning. Gikk der og nikket bifallende mens jeg tenkte:

– Jeg liker huset, jeg liker hagen og sjekk ut de snasne speilflisene!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men jeg har visst alle mot meg..

Derfor spør jeg dere, mine kjære lesere:

Har hele verden gått koko eller er det bare jeg som har smak som en wunderbaum?
 

Speilfliser på kjøkkenet – Hot or Not?

  • Skriv Hot hvis du er enig med meg
  • Skriv Not hvis du er enig med resten av verden x-)
233 kommentarer

Siste innlegg