Er det lov å drømme om en Gullpenn?

Kjære leser: Nomineringen til årets Vixen Blog Awards er i gang, og nå trenger jeg deg!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

For nå som nomineringen endelig er i gang, trenger jeg din stemme mer enn noensinne. Jeg har tidligere vært med i konkurransen flere år på rad, men aldri vunnet så mye som en drue. Kanskje ikke spesielt overraskende egentlig, for i en prisutdeling primært forbeholdt de smellvakre og kjente, er nok ikke en rufsete pappablogger med tredagersskjegg akkurat juryens førstevalg 😉

Men selv om jeg ikke har vunnet noe til nå, klorer jeg meg fast med nebb og klør, for tenk så utrolig kult det hadde vært! En pappablogger som en av Årets bloggere – da tror jeg seriøst vi snakker verdensrekord, haha!

Men for at noe sånt skal skje, trenger jeg DIN stemme. Så vær så snill, hvis du har 10 ledige sekunder og synes jeg fortjener det: Klikk deg inn via linken under og nominer meg i de kategoriene du synes jeg hører hjemme. Det finnes hele 12 ulike kategorier å velge mellom, men det er vel egentlig bare 5 av dem jeg tenker at jeg har noen som helst mulighet i. Og det er:

  • Årets Gullpenn – Dette er prisen over alle priser for min del. Selve gullkalven, om du vil. Helt siden jeg ble slått på målstreken i fjor, har jeg drømt om gullpennen hver eneste natt. Jeg trenger den, den trenger meg, vi er ett <3
  • Årets livsstilsblogg – Å være småbarnsforelder er en livsstil som går langt forbi solpudder og extensions. Det er ikke noe du bare kan vaske bort eller ta av når du vil. Det er 24/7 – alltid. Da snakker vi livsstil da 🙂
  • Årets sterke mening – Tidligere i år postet jeg “Idas historie”, som satt av et snøskred av reaksjoner over hele landet. Dette ble starten på det som er blitt min kampsak, og nylig inngikk jeg et samarbeid med Stine Sofie-stiftelsen i kampen mot vold og overgrep mot barn. En pris her ville betydd så uendelig mye for så altfor mange, og det ville vært et klart og tydelig signal til meg om å fortsette å kjempe for de som trenger det aller mest. Barna <3
  • Årets blogger – Denne prisen henger selvfølgelig usannsynlig høyt, men tenk om en mann for aller første gang skulle klart å vippe kvinnene av bloggtronen? Det hadde vært kult, det! Da skal jeg få meg sånn heftig Trump-sveis og bli en maktgal idiot. Det er visst i vinden for tiden 😉
  • Folkets favoritt – Ålreit da, denne blir kanskje et litt væl hårete mål, men uten håp og drømmer kommer man seg ingen vei, hihi 🙂

 

Så er det én ting til: Årets Stjerneskudd… Denne prisen skal gå til årets nykommer, det nye stjerneskuddet, den som har kommet inn som et friskt pust i bloggverdenen… Hørte jeg en stemme til Kona til? 🙂

Alle som nominerer meg (og/eller kona til) og kommer tilbake hit for å fortelle om det, kan forvente seg en MASSIV high five i kommentarfeltet 😀

 

–> Klikk her og stem på Årets Vixen Blog Awards 🙂

/ Tusen tusen tusen tusen takk :-*

61 kommentarer
    1. Wohooo, takk for det!! 😀
      Jeg håper jo mest av alt at folk stemmer på Christina fordi jeg vet hvor mye hun gruer seg til å eventuelt måtte gå opp på scenen, haha! 😉
      /Hiiiiiigh five!

    2. Hallais! 😃
      Pappahjerte – Årets gullpenn(uten det minste lille tvil, uansett offentlig avgjørelse 😉)
      Konatil – Årets nykommer 👏
      Dere er fantastiske😂🌼

    3. Stemt på Pappahjerte til Årets gullpenn og Folkets
      favoritt😃 Begge to er helt klart fullt fortjent😃👊🏻

    4. Stemt i fleng på dere begge! Krysser fingrene! 😀
      Hilsen student 23 år uten barn, men som må innom for en daglig dose hos dere begge to.

    5. Hei Peter 🙂
      Da har jeg stemt på deg, årets gullpenn!
      Synes du fortjener den utrolig masse.
      Du skriver så bra du! Må daglig inn å
      Sjekke bloggen din for litt tullball, ærlighet
      Å humor, for det er aldri feil det. 😉
      Krysser fingrene for deg!!! 😀
      Hilsen Bente;)

    6. Jeg nominerte deg for årets gullpenn – du er eneste blogg jeg leser, fordi jeg i min travle hverdag prioriterer den som skriver best! Du skriver en flott blanding av humorfylte, morsomme, men og hjelpsomme og rørende tekster. Du fortjener denne prisen.

    7. Hadde tenkt til å stemme på deg uansett, men hvertfall etter Idas historie.
      You rock!
      *lurehighfive*
      (altså at man trekker til seg hånda i siste sekund, som min fireåring ler like godt av hver gang) 🙂

    8. Nettemor 😊
      Har stemt på dere begge to 🖒😊 krysser fingren. Digger bloggene deres 👏
      Kveldenshøyde punkt er å lese bloggen deres 😊

    9. Nominerte deg til livsstil og sterke mening, men nominerte din kjære i årets gullpenn (sorry) og nykommer.

    10. Tusen takk for det 🙂 Hadde vært utrolig stort om en så sterk historie kunne fått en utmerkelse, det ville kanskje gitt verdens viktigste sak en ekstra dytt 🙂
      // lurehighfive tilbake

    11. Wow! TUSEN TAKK! Det var utrolig hyggelig å høre. I min travle hverdag er min blogg stort sett den eneste jeg leser selv også, haha. Og frua sin, da 😉
      //highfive!

    12. Har stemt på dere begge 😀Tusen takk for at du delte historien til “ida”Det skal tales ihjel og ikke ties ihjel! Bare det at noen snakker om det er med på å belyse et så viktig og tabubelagt tema! Du fortjener så innmari å vinne årets gullpenn 💛

    13. Jeg dør! Hahahah, klarte å nominere deg hele TRE ganger til årets moteblogg før jeg innså at jeg helt hadde glemt å endre til hva jeg skulle nominere deg til. Kanskje en pappablogger for første gang sikkert noensinne kan vinne årets moteblogg<3 satser på det. 😂 Haha, men du og Christina fikk en hel haug av nominasjoner fra meg, krysser fingrene for dere!

    14. Har lest dere lenge og bare digger dere begge to,så derfor stemt deg i gullpenn kategori og Christina som årets stjerneskudd 🙂 Masse lykke til dere to fininger <3

    15. Hei! Er innom bloggen til både deg og konatil daglig! Elsker måten dere skriver på og det får alltid frem et smil i en ellers travel hverdag! Du fortjener så absolutt årets gullpenn! Du skriver så levende og humoristisk og har en utrolig formidlingsevne! Konatil har selvfølgelig fått stemmen for årets stjerneskudd! Krysser fingrer for at dere stikker av med hver sin pris!! Tvi tvi! Heier på dere!👍🏻👍🏻👍🏻

    16. Har lagt inn en stemme på denne gullpennen! Det hadde vært så gøy om du dro den i land syns jeg, og vel fortjent! Lykke til 😄🙌🏼

    17. Rett før jeg nominerte deg som årets moteblogg, men la akkurat merke til det før jeg sendte inn 😂 Årets gullpenn it is ☺️ Masse masse lykke til!

    18. Tusen takk for det! Å dele historien til Ida var utrolig skummelt, men det beste og viktigste grepet jeg har tatt noensinne. Hennes historie har nå blitt min kampsak og jeg gleder meg til å kjempe videre for de som trenger det mest 🙂

    19. Da har jeg nominert deg til 4 kategorier! Håper du vinner minst en av de 🙂 Du ble forøvrig også nominert til årets moteblogger av meg, da jeg trøkka på enter litt for tidlig. Håper du får nok nominasjoer til å konkurrere om den tittelen også 😉 ((ps, kona di fikk også en nominasjon!) God helg

    20. Jeg nominerte Christina og deg for noen dager siden i kategorier som passer dere !:) Det er jo klart dere fortjener nominasjoner , og ikke minst å vinne ! Bedre humor og fantastisk lesing skal man lete lenge etter !😄 Jeg er innom bloggene deres både 1 og to ganger om dagen, hver dag! Jeg absolutt elsker dere , dere er ikke bare flotte foreldre , morsomme bloggere og et friskt pust ,- dere er dagens høydepunkt !:D Dere kan skrivekunsten og få leserne med 🙂 jeg heier på dere ! Ha en flott dag videre 🙂

    21. Stemt! Du måååå jo snart få en pris. Kan du ikke bare kapre årets blogger i år da? Den fortjener du, hadde jo vært så gøy om en pappablogger stakk av med den 😆👍✋

    22. Stemmer er avgitt 😊👍🏼 Nå krysser jeg fingrene for at gullpennen kommer i rette hender / high five 🙂

    23. Har stemt på pappahjerte til Årets Gullpenn og Konatil til årets stjerneskudd! Blir alltid så glad av å lese bloggene deres👏 må jo få Larvik på kartet 😂

    24. Jeg ler så jeg griner noen ganger av innleggene dine. Håper du aldri slutter å blogge. Må inn å lese hva du har skrevet hver eneste dag, og jeg har selvfølgelig nominert deg i flere kategorier 😉 Krysser fingrene.

    25. Haha, enighet!! Har begynt å frykte at jeg møter frua i finalen av Årets Gullpenn. Det kan bli stygt, haha! 🙂 Men uansett: Heia Larvik! Nå må vi se å få noe edelt metall med oss ned hit snart 😉

    26. JA!! Det hadde vært helt rått. Men tviler på at noen klarer å hamle opp med Sophie Elise der i år gitt. Den jenta er helt rå og fortjener absolutt en pris. Bare ikke årets blogger, hahaha 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg