Pax Angelica Behn?

Det er kanskje litt tidlig, men er det lov til å begynne å drømme om tidenes norske superpar?!

 

Happy bride and groom on their wedding

 

Etter at jeg postet morgeninnlegget om skilsmissen mellom Brad Pitt og Angelina Jolie, har jeg nemlig ikke fått fred fra en tanke som har besatt meg i hele dag.

For samtidig som alt dette pågår, leser man jo i VG i dag at Ari Behn nå har kjøpt seg et stort hus til 8 millioner kroner. Alene. Og selv om jeg tullet med det i morgeninnlegget og selv om det enda er veldig veldig tidlig, bare tenk over det da…

Ari er singel.

Märtha er singel.

Brad er singel.

Angelina er singel.

 

Tenk hvilke muligheter! Alle fire er i sitt livs beste alder, de er vakre, flotte, single mennesker med behov for litt kjærlighet og en felles interesse for spesielle barnenavn. Det har riktignok bare gått under et døgn, men jeg stemmer i hvert fall glætt for å brenne av ganske mye skattepenger på å fly Brad og Angelina over dammen for å møte Märtha og Ari på hver sin blind date.

Bare tenk for en norgesreklame det kunne blitt! Jeg kan allerede nå se for meg overskriftene i norske tabloidaviser:

  • Verdens kjekkeste mann blir norsk prins!
    “Jag trodde änglarna fanns, bara bara i himmelen, men det var innan jag møtte Brad”, sier en nyforelsket Märtha Louise.
     
  • Lommedalen blir Norges nye Hollywood!
    Står ikke lenger kun på egne behn – Angelina sett på bensinstasjon med baconpølse og Ari. Nå lukter det trailergrill og giftemål.

 

Og bare tenk hva slags kule barnenavn det kunne kommet av noe sånt! Fra før har parene totalt ni barn med de klingende navnene: Pax, Maddox, Sahara, Shiloh, Knox, Vivienne, Maud Angelica, Leah Isadora og Emma Tallulah. Siden jeg regner med at kjærligheten kommer til å blomstre ganske raskt, har jeg tatt meg friheten til å komme opp med en rekke nye navn jeg regner med at vil falle i smak:

Bittelitt Pitt

A Jolie (uttales: Ajåli)

Behnny Borg

Arm Pitt

og selvfølgelig trillingene Fox, Nox og Rox Rex.

Den siste der kan man sikkert få sponset av Cloetta, som sikkert kommer godt med etter to kjipe skilsmisseoppgjør.

Nå som “Brangelina” er over, kommer vi også til å trenge et sett med klengende kallenavn for de nye parene. Ingen fare, jeg har tenkt på det også. Spørsmålet er bare: Er det litt for tidlig? Sikkert. Kommer det til å skje? Sikkert ikke.

Jeg synes bare at har man først en vaskekte prinsesse på gress, må det tross alt være lov å håpe på et eventyr.

# Brärtha

# Aringelina

 

Carriage Castle Fantasy Backdrop

 

P.S. Igjen altså, dersom Brad eller Angelina skulle lese dette: Hi guys, just wanted to give you a little update on the whole princess-situation. Turns out they also like to give their kids quite special names, so there you have a common interest right off the bat! Ari has just bought a house and has written a book called “Sad as fuck”. Märtha Louise is totally chill with horses and can kind of talk to dead people. And horses! But not dead horses, though. So yeah… Hope to see you soon!

Sincerely yours, Peter

 

* Follow Peter Marryknife on Facebook *

37 kommentarer

Siste innlegg