Selv i de vakreste familier

I går kom sjokknyheten om at Brad Pitt og Angelina Jolie går fra hverandre etter bare to års ekteskap.

Misforstå meg rett, jeg er selvfølgelig lei meg på deres vegne, men samtidig er det også noe viktig og litt fint vi andre kan ta med oss fra dette. For selv verdens vakreste, tilsynelatende mest fremgangsrike mennesker kan også ha det miserabelt bak låste dører.

Lite vet jeg hva som har foregått i det Brangelinske hjem, men jeg liker å tenke at de egentlig hadde det ganske fint sammen, men at de til slutt ikke klarte å takle den kjipe hverdagen som etter hvert innhenter alle. For i starten er jo alt bare spenning og fyrverkeri. Forelskelsen blomstrer og alt er bare rosenrødt.

Men det hjelper ikke om du heter Jørgen Hattemaker eller Brad Pitt, på et eller annet tidspunkt går forholdet fra champagne og sommerfugler til:

– Øy Brad, kan du drite i å slenge fra deg de skitne sokkene dine midt på gulvet!!

Tenk så rart å vite at man er en av verdens mest berømte kjendiser, men likevel må stå til ansvar for irriterende småting som:

– Å herregud Angelina, for ørtende gang: Kan du vær så snill å sette opp vinduet når du har vært på ramma?! Du kan da i det minste fyre av en fyrstikk eller noe!

Når de ble sammen, var de så flotte og vakre at alle vi andre ble seende ut som orker ved siden av, men så gifter man seg og får seks barn og plutselig er det kanskje ikke så lett og glamorøst likevel.

– Men i helvete Brad, nå er de tomme for bleier i barnehagen igjen. Sa ikke du at du skulle fikse det?!

 

Jeg ønsker selvfølgelig ikke å gosse meg i deres ulykke, for selv om de er verdensberømte kjendiser, er de tross alt bare mennesker de også. Jeg liker bare å tenke at det er noe vi andre kan hente ut av dette også. For du er ikke sikret et lettrodd samliv bare fordi du tilsynelatende har alt, selv verdens vakreste kjemper en kamp du ikke ser.

 

 

P.S. Hvis Brad eller Angelina mot all sannsynlighet skulle lese denne bloggen: I am sorry to hear about your divorce. If it´s any consolation, we recently had quite a spectacular breakup here in Norway as well. Long story short: The princess is available! Look up Märtha Louise or Ari Behn (her ex-dude) and see if it might be your cup of tea. In addition: If you come to visit Norway, Se&Hør will most likely give you a free lusekofte (google it). Best regards, Peter.

Les oppfølgersaken: “Pax Angelica Behn”

* Follow Daddyheart on Facebook *

17 kommentarer
    1. Ved nærmere ettertanke, Peter: Den ps kunne inderlig godt stått som helt eget blogginnlegg. Jeg holdt på å dauve av latter… 🙂

    2. Har aldri kommentert på blogg før, men du er bare helt fantastisk. Digger humoren din! (og din kones om jjeg kan få legge til)
      Får alltid et smil om munnen når jeg er innom din blogg 🙂 stå på videre!

    3. 12 år, ikke 2…er en vesentlig forskjell…hehehe…2 år er jo bare barnerumpe av et forhold, mens 12,,, da begynner man og bli pioner. Jeg har selv bare 10 år på stumpen, men må jo innrømme at jeg ikke ble så sjokka. Var vel mer ” ja…kan nok stemme ja… 12 år og 6 unger. Bra for dere…gratulerer…;) hehehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg