Dagens gullkorn – Frokosten

En god frokost gir en knallbra start på dagen, med i dag tok det tydeligvis litt for lang tid…

 

 

For her i huset liker vi å spise store frokoster. Knekkebrød med smør og pålegg, frukt, grønt og noe godt i koppen. Men selv om en god frokost gir en knallbra start på dagen, tar det jo tross alt litt tid å lage og i dag ble 4-åringen tydeligvis lei av å vente. For mens jeg sto på kjøkkenet og kokkelerte, hørte jeg plutselig en skrøpelig stemme rope på meg fra stua:

– “Pappaaaa?

– “Mjaaa?” svarte jeg.

– “Kjapp deg! Jeg begynner å bli litt død nå, for jeg får ikke noe mat i meg!”

 

 

 

Klar for et gullkorn til? Les: “Dagens gullkorn – Fisketuren”

–> Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat & Følg Frokosthjerte på Facebook

2 kommentarer
    1. Jeg og gutta mine satt og spiste middag da 4-åringen ser på meg og sier “pappa, jeg har spist så jeg er helt svett”…. “kan jeg gå fra?”…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg