Fra crocs til løpesko

I det siste har jeg vært ganske flink til å trene og spise sunt, men det var før vi dro på hytta…

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

La oss bare få det unna først som sist: Ja, jeg har kjøpt meg crocs. Jeg beklager, men jeg trengte tissetøfler på hytta og dama i butikken mente at crocs var knall. I mange år har jeg stått i mot presset, men nå har jeg altså gitt etter. Det var med meget ambivalente følelser at jeg stakk min første tå ned i det omdiskuterte fottøyet, men når de først var på… Altså, jeg angrer ikke, for å si re sånn! De satt som et skudd, selv om de fortsatt ser ut som to sprengte bavianrumper. Men sånn bortsett fra det: Crocs er magisk.

Men crocs er også et produkt som får deg til å føle deg ganske pudding. For å sitere meg selv:

“Når du kommer til det punktet der du ikke lenger skammer deg for å gå med crocs, da har du tapt”
(- Peter, 2016).

Og da passet det så fint da jeg tidligere i dag ryddet litt i klærne fra hytteturen, og fant mine nye, blå, hullete plastbestevenner. Mens jeg satt der og fomlet, dukket det også opp noe annet fra hytteturen: Den stooore godteposen!

I forrige uke skrev jeg nemlig om at vi var på harryhandel i Sverige og kjøpte en ukristelig mengde smågodt. Den massive godteposen ble selvfølgelig med oss hjem, men da jeg pakket den opp og tittet nedi, innså jeg at noe har gått galt. Det viser seg nemlig at vi har fått med oss altfor lite godteri hjem.

Altså, hallo?! Av den store haugen, var det bare noen stusselige biter igjen, og jeg skjønte raskt at det måtte være et hull i posen.

Derfor helte jeg alt godteriet over i en skål, og sjekket posen.

Fra topp til bunn.

På kryss og tvers.

Innside og utside.

Null hull…

Mhm.. Så neida. #1millioncalories #avmedcrocsa #påmedjoggeskoa #snakkas 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

* Følg Crocshjerte på Facebook *

7 kommentarer
    1. MANNEN har kjøpt crocs til småtrolla og seg selv. Jeg nekter plent å sette meg i den båten. Det får være måte på integritetsfall!!
      Og du, de godteposene bare ER slik. Tror de er innsatt med et eller annet kjemisk som gjør at godteriet smelter og går opp i røyk…. Du må nok ta en ny tur, eller bestille via kurèr.

    2. Jeg har fakecrocs, bruker de stort sett bare når jeg skal ut med søpla eller slippe bikkja ut i hagen for å tisse, meeeeen de er goooode å gå i 🙂 De er hauggamle og utslitte under, og en sjelden gang bruker jeg de i butikken, men det er IKKE å anbefale om det er litt vått ute, for de blir GLATTE 😮

    3. Det handler om å kjøpe mer enn nok. Godteri har lang holdbarhet – særlig det svenske, da de fyller på konstant 🙂 Hilsen hun som har lageret som holder fram til jul 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg