Oppdatering – Noe er endret, men hva?!

Folkens, herregud for et engasjement!! Det hagler inn med kommentarer og snapper og jeg løper huset rundt og snur og snuser på ALT!

For tidligere i dag postet jeg et innlegg om at Christina har endret på noe i huset, uten å si hva det er, og responsen har vært helt ellevill!

Les innlegget: “Ser du noe nytt eller”

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Å si at dette har blitt en slags besettelse vil ikke være å overdrive et sekund. Som et lite eksempel, lovte jeg å lage taco etter at lillesnupp var lagt i dag, men 45 minutter senere hadde jeg fortsatt ikke kuttet så mye som en fis. Altfor opptatt med å snu hver eneste lille legobit og snappe alt jeg kommer over underveis.

Får vel bare beklage til dere som følger meg på Snapchat for aller første gang. Jeg pleier ikke å legge ut 150 snapper per kveld, men jeg tullet ikke når jeg sa det der med besettelse 😉 Uansett utrolig hyggelig at så utrolig mange nye har begynt å følge jakten på Snapchat og sender inn forslag til hva de tror det kan være.

Jeg sjekker ALT dere sender inn og ikke en eneste drue slipper unna lupen til far. Men så langt… ingenting. Ikke en tøddel. Ikke så mye som en halvhjertet hybelkanin. Jeg trodde et ørlite sekund at jeg hadde truffet gull da jeg oppdaget at kapasiteten på tv-opptakeren vår er tilbake på grønn for første gang på ørten år, men nei.

Men uansett: Dette vet vi så langt.

Christina har sagt at noe er endret og hun gleder seg til jeg oppdager det og er spent på hvor lang tid det vil ta. Jeg mistenker at det er noe kjøkkenbasert, og det må være noe jeg bruker eller er i nærheten av veldig ofte, men ikke hele tiden. Kan også gå litt tid, om jeg forstår hintene rett.

Jeg tror ikke det er noe ved henne, slik som en ny frisyre, nye klær eller lignende. Hun kjenner meg godt nok til å vite at jeg aldri ville lagt merke til noe sånt.

Hun er heller ikke typen til å si at det er noe, men så er det egentlig bare tull.

Og nei, hun er ikke gravid. Ikke så vidt jeg vet i hvert fall. Om det derimot er grunn for å sende gratulasjoner og blomster til postmannen, er enda ikke avklart.

Det er heller ikke den fæle kvisa hun har snappet om, og Jakob Oftebro henger fortsatt trygt plassert på kjøleskapet. Hun har heller ikke fått seg nye solbriller eller hengt opp nye gardiner. Alt på kjøkkenet står der det sto, og bilder henger på plassene sine. Hun har heller ikke byttet hånd på fitbiten, til deg som foreslo det 😉

Jeg har en sterk mistanke om at det kan være snakk om ommøblering eller den type ting, men hva vet jeg ikke. Men det føles veldig som at hun har satt sofaen på et nytt sted, en gammel stol er blitt satt i bruk eller den type ting.

Men sånn bortsett fra det, er jeg helt rådvill. Det blir nesten bare verre dess mer jeg leter, så jeg er ekstremt takknemlig for alle som sender inn forslag og tips! Og som tidligere sagt: Tips som fører til funn, premieres med signert utgave av boka “Pappahjerte – fra ungkar til far”. Så fortsett å legge igjen tips, alt sjekkes og besvares. Vel, ikke alt på Snapchat, for der inne fosskoker det og jeg rekker rett og slett ikke sjekke alt før de blir dunket ut av systemet.

Vil i samme håndvending oppfordre alle til å følge den sleipe lille rotta jeg kaller min utkårede i livet, for hun er ikke bare en listig luring, men også en jævel på Snapchat. Så sjekk ut umulius82 på Snapchat 🙂

 

 

/ Men nok skriving, mer leting! Sees på Snap 🙂

Les det første innlegget: “Ser du noe nytt eller”

* Husk å bli med på jakten på Snapchat og Følg Letehjerte på Facebook *

161 kommentarer

Siste innlegg