Hvem tok det beste bildet?

Stemmene er talt opp og resultatet er klart: Hvem vant den store bildeduellen?!

 

 

I forrige uke la jeg ut en artig liten bildeduell mellom onkel Stette og meg, om hvem som kunne ta det fineste sommerbilde mens vi var ute på trilletur med lillesnupp og Christina. Og responsen har vært helt enorm!!

Over 3500 stemmer har rent inn og jeg er bare så utrolig takknemlig for alle som har tatt seg tid til å vurdere og stemme frem sine favoritter, så tusen tusen takk til alle som har deltatt i duellen 🙂

Men nå…

Trommevirvel…

Hvem tok det beste bildet?

Etter at alle stemmene er talt opp, ser fordelingen av slik ut. Som man kan se, er det ett bilde som stikker seg ut med over 25 % av stemmene!

 

 

Og vinnerbildet…?

Ja, jeg hater å måtte innrømme dette, men vinnerbildet er tatt av ingen ringere enn Mr. Onkel Stette og ser slik ut:

 

1. plass!

 

Selv om jeg selvfølgelig vrir meg graven, må jeg ærlig innrømme at det bildet er min favoritt også. Så absolutt velfortjent seier, mister! Hvis noen har lyst til å sjekke ut flere bilder av den prisvinnende onkelen, foreslår jeg at dere sjekker ham ut på Instagram –> Steffenwahl

Jeg kan for øvrig melde om at jeg tok andreplassen med bilde nr. 4 “brygge”, mens Steffen hanket inn bronsjen med bilde nr. 10 “Volvo”.

 

2. plass.

 

3. plass.

 

Denne konkurransen har absolutt gitt mersmak og vi tenker at det kunne vært moro med flere bildedueller, så hvis du har et forslag til hva vi kan konkurrere om å ta bilder av neste gang: Rop ut i kommentarfeltet 🙂 Neste gang vil det også bli trukket ut premie til en eller flere som stemmer, men mer om det neste gang.

Men for nå får vi bare si: Congratulini din gamle ringrev, 1-0 til deg. Og Steffen bare:

 

Baws!

 

Ja forresten: Vinner av valgfri badeleke fra BR Leker er trukket, og vinneren ble Ingeborg, som gledet seg stort til å gi et knippe fine treleker til barnebarnet Jonathan. Så da takk til alle som deltok både i konkurransen og bildeduellen – mer moro venter rundt neste sving 🙂

 

/High5!

Les også: “Små barn eier jo ikke filter!”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

10 kommentarer

Siste innlegg