Adios amigos!

I dag våknet vi forsyne meg til regn og tåke, så nå pakker vi bare bagen og stikker til varmere strøk. Jeg mener, hallo, i verdens rikeste land.. Regn? Tåke? Nei, takke seg til. Da flagger vi heller ut som værflyktninger for et par ukers tid og fiser ned til una cerveza og vamos a la playa. Får vel ta med ungene også da.

Yrkesskadde bloggere som vi jo er, kommer vi selvfølgelig ikke til å klare å ta helt ferie og kommer til å holde koken oppe med ferieblogg og haraball. Lover dessuten å ikke snikskryte så altfor mye. Neida. Joda.

Så gjenstår det å se om årets ferie klarer å toppe fjorårets store høydepunkt:

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

… og et par andre ting 😉

Se opp du spanske slabbedask, her kjem vi!

 

/ La tortuga camina un rato bajo el mono grande

Les også: “Skam deg, din tullebukk”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

6 kommentarer
    1. God tur! Misunner dere maks. Denne 4 måneder gravide frøkna skal fortsette å ligge i senga med kynnere og bekkenløsning mens regnet fosser ute.. Eller vil dere bytte???,

    2. God tur og kos dere maks :-). Jeg har ikke peil på spansk, så tok meg en tur på google translate for å se hva du hadde skrevet – måtte le godt da jeg så hva resultatet på norsk ble: “Skilpadden går en stund under den store apen”. Er google translate til å stole på her ?? 😀

    3. Hahaha! Æsj, avslørt. Joa, translate er helt på ballen her. Jeg begynte å lære meg spansk via en app som byr på mange slike rare setninger, og det der er stort sett alt jeg kan på spansk, haha! Blir spennende å se om det kommer til å hjelpe meg her nede 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg