Det ultimate gæmlistrikset

Greit. Jeg gir opp. Bare send meg rett på gamlehjem.

 

 

For i dag skjedde det: Jeg gikk over grensa. Til nå har jeg klart å holde meg relativt ungdommelig, og noen dager synes jeg til og med at jeg kan kle caps. Men nå er det altså slutt. For til frokost i dag tok jeg i bruk det ultimate gæmlistrikset.

Bilbukse?

Kamferdrops?

Kryssordhjelper?

Nei da. Mye verre. Et triks jeg lærte av Christinas mormor en gang, men som jeg aldri i verden tenkte at jeg skulle begynne å bruke selv.

Men til frokost i dag, skjedde det.

Jeg fant frem en uåpnet pose med majones.

Klippet hull i det ene hjørnet.

Fant frem en tusj.

Og satt et svart kryss på begge sider av posen i det avklippede hjørnet.

 

 

Og når man har kommet dit at man begynner med slike praktiske triks for å unngå søl og forvirring i hverdagen, ja nei da er det vel egentlig bare å stikke fingern i jorda og innså at det er på høy tid å hive capsen og rulle seg rett opp på gamlehjemmet. I´m done.

 

 

/ Men du verden så praktisk! 😉 Med vennlig hilsen Bestefarhjerte.

Les også: “Skammelig hektet på Skam”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

20 kommentarer
    1. Hahahahahaaaaa! I feel ya! Mine venner kaller meg bestemora støtt og stadig, og selv innså jeg for noen år tilbake at jeg er en veldig gammel dame fanget i en ung kropp :p aldersforvirring kaller jeg det xD

    2. Hahaha. Så lenge du har sluppet unna rynker, grått hår, gikt og revmatisme så kan du kalle deg ung en liten stund til 😉 Har også hørt at ungdomsårene varer helt til 40 nå for tiden.

    3. Hahaha! Alikevel er det mye kulere enn å klippe en hjørne av en “uåpnet majonespose” bare for å oppdage at noen hadde allerede korket posen og nu spruter det majones fra to, gjerne motsatte, hjørner. Been there done that. Skal fra denne dagen krysse majonesposen jeg også.

    4. Jaja, selv har jeg kommet i Trilby-hatt-alderen og vurderer å begynne med sigarillos igjen. Og det før jeg fyller førti.

    5. Jeg er mer sjokkert over å se at noen faktisk bruker den der posen fremdeles. 😂 Du vet majones kommer i tube? Med kork…?

    6. Men du, ser du ikke at det har kommet tekst på majonesposen? Da er jo det hjørnet du klippet hull i det naturlige hjørnet å klippe hull i, i forhold til teksten. Å klippe i noe som helst annet hjørne vil nå bare bli rotete;) Jeg ville i alle fall fått fnatt om noen hadde klippet hull i et annet hjørne 😛 Så da er jo egentlig det krysset bare overflødig 🙂 MVH OCD!

    7. AAaaah, god poeng! Men hvem har vel tid til å finne den teksten? Har aldri sett den før jeg tok dette bildet faktisk, haha. Og uansett, mine posekryss er på begge sider, så da er man sikret. Ellers risikerer man jo å måtte snu posen for å finne bokstavene! Krise! x-)

    8. Leste dette i går og tenkte “Ah så lurt!”, men så tenkte jeg at jeg som er så ung klarer fint å se hvilken ende jeg har klippet hull i uten kryss.
      Så har det seg slik at jeg skal lage meg deilig frokostsmørbrød i dag tidlig. Drar frem majonesen, lurer på hvorfor i alle dager all majonesen ligger på bunn av posen når jeg hadde brukt den i går? Plutselig står jeg der da med majones i hele handa og litt krenket selvinnsikt. Så ung med så bra syn, liksom. Her blir det tusjshopping i morgen.
      Hjertelig hilsen Studentbestemor

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg