Skammelig hektet på Skam!

Whaaat?! Har Eva brutt opp Ingrid og Jonas?? Da skjønner jeg i hvert fall at det klikka for Iben når hun i tilegg hooka med Chris (ikke Chris da, men Penetrator-Chris). Men serr, var det Isak som sladra?

Uansett er det bare helt latterlig av Vilde å oute Eva som slut når hun sjøl hooket med William BARE for å få rulleplass. Sana hadde faen meg rett. Serr!

Og hva skjer med at Noora negga William foran alle brosa hans? Tipper han blir sykt keen nå, men håper ikke hun faller for en 97-er ass.

Draaaama!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hvis du ikke skjønte et eneste ord av det der, går ditt 2016 helt etter planen og du har ingenting å bekymre deg for.

Hvis du derimot skjønte alt, så er du som meg. For ja, jeg har blitt helt sykt hektet på Skam!! Og det er ikke så verst med tanke på at det er 16 år siden jeg gikk ut av videregående 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Heldigvis er ikke Christina det spøtt bedre, så nå diskuterer vi frem og tilbake dagen lang. Rimelig banalt å levere i barnehagen mens man går og diskuterer om Noora egentlig er lesbisk, om Isak og Chris kommer til å hooke eller om han går rett i vennefella, og hva er egentlig dealen med Elias?! Draaama!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Å shit, skal Eva hamle opp med rad-jentene?? Men tenk om det var Pepsi Max-gjengen som sto bak mensenbrevet?!

 

/ Lik hvis du også er pinlig avhengig av Skam ;-)

Og du: Skam ser du her –> NRK TV – Skam

NB! Ingen spoilers, takk!

* Heng ut med Pappahjerte på Snapchat og Følg Skamhjerte på Facebook *

59 kommentarer

Siste innlegg