Morgenstund på fortauskanten

Det fine med å være et notorisk susehue, er at jeg blir like overrasket hver gang det plutselig dukker opp en fridag helt ut av det blå. Slik som i dag. Kristi Himmelfart? Aldri hørt om. Oh well, låste skoler og barnehager – da har vi jo plutselig god tid da!

Tid til det gode været, tid til en koselig morgenstund på fortauskanten.

 

 

Er ikke så mye mer som skal til. Bare solen, fuglene, lillesnupp og meg. Alt som gjenstår nå er å finne ut hva vi skal trylle frem til middag, nå som butikkene også helt plutselig har bestemt seg for å stenge for dagen. Fordeler og ulemper, si 😉

 

 

/ God plutselig helligdag!

Les også: “Pinlig stille i kassakø”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

13 kommentarer
    1. Denne bloggen må være den beste og morsomste jeg noen gang har lest! Jeg er en jente på 17 år som sjekker bloggen din flere ganger daglig, og det kommer jeg til å fortsette og gjøre. Du har en fin familie og barna dine er virkelig noe av det søteste jeg har sett, Plutten er helt konge!! Kos deg med familien på fridagen

    2. Wow, så utrolig hyggelig å høre!! Blir så glad av å høre at folk som enda er unge og hippe kan like dette rare potpurriet av en blogg, så tusen tusen takk for det 🙂
      /high5

    3. Selvsagt! Hehe 🙂 Men orker egentlig ikke stikke innom så ofte, for da kribler det bare for mye i forkant av freddan, som jo faktisk er iiiii mååååårn! Wiiii 😀

    4. Haha, og først nå får jeg med meg at det har vært helligdag idag😂
      Slik er det å jobbe i helsevesenet, med arbeid på alleslags dager og tidspunkter ;p
      Såeh, god helligdag og high five!😜🙏🏻

    5. Petter da, hva skjer med bloggingen din for tiden?:o har du en liten skrivekrise?:p savner de spenstige og hyppige innleggene dine! Får en følelse av at det er litt halvveis for tida? :(( meeen, det sier jeg bare fordi jeg savner innleggene dine<3

    6. Noe så søte bilder:) Da min sønn var liten spurte han hva Kristi Himmelfart var for noe. Jeg sa at han fikk tenke litt på de to ordene og se om han kunne forstå hva det var. Da lurte han på om det hadde noe med turpasstur å gjøre. Haha, vi gikk turer med turistforeningen noen ganger, så han hadde peiling på slike utfarter.

    7. Hei du. Hyggelig å høre at du savner hyppige og spenstige innlegg 🙂
      Og ja, det har nok sin forklaring. Det har vært en tøff stund med et trist dødsfall på Christinas side av familien og Teo har vært gjennom en vanskelig periode, noe jeg skriver mer om i dag.
      Håper å spenste litt mer fremover 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg