Skyt, Ella Margarita!

– “ELLA MARGARITA!”

Bang!

Sploing!

Kadonk!!

– “JEG ER DANMARK, JEG ER PETT!”

– “Margarita? Spark da. Spark da, Margarita!”

– “Ella Margarita, du må flytte deg!

– “MÅÅÅÅÅÅÅL!”

… tenk deg å skulle være en sånn kjip fyr som setter seg opp for å skrive på en søndags formiddag, når dette er lydene du hører fra stua. En langt-over-middels-supergira 4-åring som endelig får lov til å spille ball med mamma i stua, mens lillesøster løper rundt på banen og hyler ekstatisk.

Litt usikker på hvor navnene kommer fra, men plutten har laget navn og akkurat nå er han keeper for Danmark og heter Pett. Mamma er Margarita og spiller for Norge, mens Ella Margarita spiller litt for begge lag.

Det er et fantastisk leven som jeg gleder meg til å ta del i igjen. Skulle bare opp for å skrive litt og ta en kopp kaffe, men akkurat nå er stillingen 3-3 der nede, jeg tror Margarita kan trenge en spiss på laget, det er lyden av glede, og ikke rakkernpokkern om jeg vil gå glipp av det.

Så da sier jeg bare GOD SØNDAG, kos dere, nyt livet, så snakkes vi senere 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

To mot én er feigt!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ella Margarita tar seg en liten 5 minutter på sidelinja 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og Teo bare: “Ballspill inne? Uhørt. Tsk tsk.”

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mååål!

 

/ Skyt, Ella Margarita!!

Les også: “Mer enn bare kos”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

9 kommentarer

Siste innlegg