Mer enn bare kos

Det er sikkert bare kosestunder for deg.

En hyggelig liten prat med fattern før leggetid. Et lite hvileskjær i en travel hverdag full av mye lek og moro. Du setter nok helt sikkert pris på det, jeg ser jo at du koser deg, men for meg betyr det så ufattelig mye mer.

Å få ligge der i sengen med deg, stryke deg i håret, tulleprate om alt og ingenting, høre pusten din roe seg ned for kvelden, kjenne at du stryker tilbake på hånden min, se øynene som sakte men sikkert begynner å glippe, rulle meg helt inntil deg og krølle meg rundt deg som en katt.

Å ligge sånn og dele på puta, bare oss to i hele verden og jeg har stjerner i øynene og tenker at jeg er så ufattelig takknemlig for at jeg har fått dele nok en dag med deg.

Da føler jeg meg liten.

Da blir jeg brått litt usikker på hvem som er størst.

Det er sikkert bare kosestunder for deg, men for meg er det mer enn bare kos.

Og du vil nok aldri helt forstå hvor mye du betyr for meg.

Inntil den dagen du blir pappa selv.

Når du ligger der med en liten plutt på armen og hjerte som hamrer. Tanker som gjør deg svimmel og du innser noe rart.

Ingenting er større enn dette.

 

 

/ Kjærleik

*Følg Pluttehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg