Mannlig toppblogger legger seg under kniven!

Det har blitt helt normalt for kjendiser og toppbloggere å legge seg under kniven for å rette litt på utseendet, og denne gangen er det min tur!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Silikonpupper, rumpeløft, restylane, botox og en drøss andre operasjoner, alt dette har blitt helt normalt blant både toppbloggere og kjendiser. Klippe litt her, stramme litt der, hva gjør man ikke for å rette litt på utseendet?

Det virker kanskje rart å normalisere risikable operasjoner og inngrep for å korrigere rynker og andre sjenerende alderdomstegn til en leserskare dominert av lett-påvirkelige ungjenter, men dere aner ikke hvilket press vi bloggere er under! Man tar bilder av seg selv hver eneste dag og leserne forventer intet mindre enn perfeksjon. De vil ha noen å se opp til, de vil ha inspirasjon, de vil ha et forbilde. Og da gjør man det som trengs for å blidgjøre massene.

Til nå har jeg tatt sterk avstand fra slike inngrep, men jeg kan liksom ikke se hvordan jeg skal henge med i bloggtoppen hvis ikke jeg også legger meg under kniven og fikser litt. Det har rett og slett blitt så normalt blant oss toppbloggere at jeg merker at for å henge med i rotteracet, er jeg nødt til å ta grep jeg også.

Og derfor er det med litt… ehm… flause i stemmen jeg blir nødt til å innrømme at jeg nå også har bestemt meg for å gjøre det samme. Kall meg gjerne et dårlig forbilde, men det er faktisk MIN kropp og jeg må få lov til å gjøre akkurat som jeg selv vil med den.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å angre på denne beslutningen, men jeg har lest så utrolig mye bra om hvordan det føles etterpå, at jeg er villig til å gi det et forsøk. Og derfor har jeg nå bestemt meg for å legge meg under kniven!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tja, vetta søren jeg. Føler meg egentlig ganske lik som før egentlig…

 

Selvfølgelig har jeg ikke tenkt til å kaste meg på operasjonstoget.

Vær deg selv 100 % – drit i alle andre.

 

/ God hælj, med eller uten rynker. Helst med.

Les også: “Av med hatten for ammepatten”

For mer fjas og moro –> * Følg Silikonhjerte på Facebook *

58 kommentarer
    1. Du er fantastisk! Haha, lo meg i hjel av bildet… I dagens samfunn kan hvem som helst bli vakre, bare de har penger nok! Jeg slår et slag for humor og god personlighet, det kan ikke kjøpes!

    2. Det er så herlig – vet aldri hva utfallet blir i blogginnleggene. Får ihvertfall frem både smil og latter. Virkelig et høydepunkt i hverdagen å lese bloggene – til både deg og frua. Riktig god påske til deg og din flotte gjeng 🙂

    3. Herlig! Du får det alltid sagt, Peter. Takk for at denne bloggen eksisterer! Jeg digger konseptet 🙂

    4. Hahaha, men jeg må si, jeg tror jeg begynner å kjenne lusa på veggen etter å ha lest bloggen fra dag 1.
      For jeg tenkte for meg selv at nå har han lagt en kniv på et glassbord, også har han lagt seg selv under! Vel jeg hadde nesten rett da 😂

    5. Hahaha, syns dette bør bli en slags kampanje! Bokstavelig talt legge oss under kniven- som en slags protest mot hele hysteriet! #underkniven og så bilder av oss selv der vi ligger nett som du! =P

    6. Hahaha! Dette gjorde dagen! 😀 Nå kommer jeg mest sannsynlig til å gå rundt og små fnise i hele dag :p
      Liker kniv-valget ditt forresten! tror jammen meg at jeg har en slik en liggende i knivskuffen 🙂 Kanskje jeg burde prøve jeg også 😉

    7. La meg under gaffelen her om dagen. Føltes ikke like godt. Neida. Joda..
      Men liker innlegget! Og stemmer for #underkniven- kampanjen 😛

    8. Utrolig bra innlegg! Må si jeg kjente det kokte litt innvendig, helt til jeg så bildet 😂 Nei, best og være seg selv 110%. Unge jenter/gutter som legger seg under kniven, skjønner jeg meg ikke på. Syns ikke at di skal kunne kalle seg rollemodeller. Men slik har det blitt. Skuffende.. Men jeg elsket innlegget ditt.. 👍👍😎

    9. Nok en gang måtte jeg ta meg selv i å ikke dømme før hele teksten var lest. Du kan det der med å teste grensene til folk. Bruker hele teksten på å tøye strikken så langt du kan før du kommer med poenget! Var rett før jeg satt med i bilen og kjørte fra Bergen til Larvik for å banke litt vett i huet ditt, men heldigvis så er du blant de skarpe knivene i skuffen og eier fornuft 😉 hahaha, for en start på helgen 😉 booom!

    10. Hei
      Kult innlegg. En mann med min type humor! Jeg ble først skikkelig forbanna! Er med på den, 100 prosenten!
      God helg fra hverdagspresset

    11. Jeg har ikke giddi å lest pappabloggen som alle skriker om hele tiden helt til jeg ble påtving trynet ditt gjennom bloggerne, når jeg skulle kose meg med Sophie Elises fjes. Must say…..Digger både deg og kona di. Som singel alenemor med en drøss av, i større eller mindre grad, misslykkede forhold, er det svært tilfredstillende å se så flinke dere er med hverandre, jobb og barn <3 Masse creds fra meg!! Skal beggynne å sjekke ut det andre prater om fra nå av <3

    12. Jeg legger meg stadig under kniven jeg. Hvis du tar med snop og mat med masse saus og annet snadder, skal jeg love deg at du vil se forskjell etter hvert. Man blir liksom litt rundere i kantene. Har aldri forstått hvordan de andre som legger seg under kniven blir så mye slankere.. Bruker jeg feil kniv eller holder jeg den feil? Det er for meg et av livets mange mysterier…

    13. Jammen godt du endret retning i innlegget, jeg kler nemlig smilerynka bedre enn sinnerynka😂
      Du leverer som alltid👍🏻👍🏻
      God påske til deg og familien🐣

    14. Jeg hadde en mistanke om at du bokstavelig talt la deg under kniven ja, men jeg måtte likevel holde pusten til siste slutt. For hvem vet, kanskje hadde du komplekser for ballene eller noe. Lol.

    15. Haha! Jeg tror nok dessverre trikset er å ikke bruke nevnte kniv. Bare la den henge der oppe uten å røre så mye som en smørklatt. Da serru, da skjer det ting 😛

    16. Hahaha! Fantastisk. Måtte trykke meg inn på bloggen din etter å ha sett bloggerne sammen med dama.. Du er virkelig en real fyr som man kan le av og med! Jeg er imponert. Stå på videre, hilsen ny medblogger 😊

    17. Nei dæven, takk for det! Lykke til med bloggingen, mate. Bare å måke på med gode historier og skrive om det du brenner for, så skal du se det blir ordnings på det 🙂
      / sa sa sa bra bra bra Skeid Skeid Skeid! 😉

    18. Haha, komplekser for ballene? Finnes det?
      Eller.. ved nærmere ettertanke.. Hvem er det som IKKE har komplekser for de greiene der. Snakk om rynk-o-rama! X-D
      /high5

    19. Haha.. Fantastisk 😂
      Så innlegget på facebook, måtte inn og lese..
      Så ikke for meg at du var typen som “la deg under kniven”
      Veldig bra 😉👍🏼

    20. Hahaha!! Du får fram et bra budskap her, og viser deg frem som et fantastisk forbilde! Genialt å bokstavelig talt legge seg under kniven😂

    21. Hehe, herlig..
      Eg la ut ein post på min blogg for nokre dager siden , at eg skulle legge meg under kniven – som eg skal. Men eg skal få mindre pupper itedet for større.. eg går i mot strømmen 😛

    22. Ser man det! Deg og Lene Alexandra 🙂 Bare bra det, store pupper er ikke noe poeng, tenk når man er ferdig med å amme. Da kan du bruke de som skjerf og fortsatt snuble i dem 😛
      /high5

    23. Haha, her begynte e å lure! Utrolig godt skreve, og morsomt at du ikkje avslørte de før på slutten!
      Du virka som en utrolig god og flink pappa, og det e kjekt for me å lese, som aldri har møtt faren min.. Men, uten om det å vær pappa, ka e din største drøm?
      Min e å bli jagerflypilot, som bloggen min handla om. Supert om du har lyst å ta en bråkjapp sving innom og kommentere, og gi ris – du som kan ditte!

    24. Takk for det, mister. Oj, så utrolig spennende! Det skal jeg absolutt sjekke ut 🙂

      Hvilke andre drømmer jeg har? Nei herregud, den må jeg tenke lenger på :-O
      Svar kommer 😉
      /high5

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg