Tidenes beste kommentar!

I kveld fikk jeg det som muligenst vil bli min favoritt-kommentar gjennom tidene!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg mener… som blogger får man høre ganske mye rart i løpet av en dag, men dette, kjære Nina, tar kaka.

Kommentaren er for øvrig skrevet til Christina og tikket inn på bloggen hennes under innlegget “Hyttetur og Tøffelhelt”.

Here goes:

 

 

Du Nina, du Nina… Du har så rett! Med denne kommentaren treffer du spikeren rett på nøtta og jeg blir helt varm i hjertet. Siden jeg er sammen med en sur nerd er det lite med lovord å hente i hverdagen, og derfor fikk jeg både roser i kinnene og sommerfugler i magen av komplimentene dine.

Helt ærlig, det aller første jeg tenkte da jeg leste det var:

– “Å herregud, endelig en som har skjønt det! Å kjære Nina, vil du gifte deg med meg?!”

… men så kom jeg på at jeg beklageligvis er forlovet med muttern.

/ Pokkern ass!

 

Les et av mine favorittinnlegg på bloggen til muttern –> “Krampelatter og flauepute”

* Følg Sønnen til på Facebook *

60 kommentarer
    1. Godt man er forskjellige, hadde blitt lite krydder i hverdagen ellers. Jeg syns dere har fantastiske personligheter begge to. Morsomme og fine folk. Begge to. Rett og slett kjempesøte, faktisk 🙂

    2. Sitter og ser på bloggerne og ikke skjønner jeg den kommentaren. Du har en dame som er naturlig vakker. Artig med ditt svar da. Morsomt å se dere på TV.

    3. Lyser sjalusi på lang vei! Skjønner godt at hun er sjalu! Christina er en MORSOM, kul, søt og nydelig dame, og hun er sammen med deg 😊 samtidig som dere viser leserne/seerne at dere har det gøy og oppriktig bra sammen. Jeg misunner både deg og Christina mye! Heldigvis har jeg lært å unne andre godt 😄 håper ikke Christina tar seg nær av drittslenging. Vi jenter er god på å si vi ikke bryr oss når vi egentlig gjør det! Vist jeg ser så bra ut (og har det så bra sammen med samboern) når jeg er over 30 så skal jeg prise meg lykkelig. Ps: hvordan kan noen skrive at hun er sur?! Jeg syntes hun virker langt mer tålmodig enn de fleste 🙈 sku likt å vist hva Nina tenker om meg 😂

    4. Nina er nok ei tjukk gammal kjærring!! 😉
      Hvor er sofaen dere har ifra? Er det ikea sin Kivik serie?

    5. Stakkars Christina. Her har hun båret fram deres 2 fantastiske barn, gitt opp sin ungdommelighet for å oppdra 3 barn. Så er dette takken. Hvis ikke dette ender med sofaen i 1 måned så bør du bare gifte deg med en gang. Haha

    6. Lurer på hvilken dame hun har sett på, for din frøken er jo som nevnt over, naturlig vakker. Tips til Nina: Hør på Gjesterommet. Flott par. 😉

    7. Det er jo helt innlysende at dere har det bra sammen og er veldig glad i hverandre, det er det lett å bli misunnelig på. Stå på, dere er toppen – sammen!☺️

    8. Personlig synes jeg det er du som er traust og kjedelig…..
      #bitchface. Kjerringa de virker trivelig! Gi henne mer credit! 😯

    9. Djises. Så koselig av Nina da! Flott av henne å dele det med dere!:)
      Men altså, personlig syns jeg fortsatt at dere to er det beste som har skjedd i bloggverdenen, og jeg har utviklet et litt “tuppete” fanforhold til dere…:) Blir oppriktig glad av å se og høre dere, og ikke minst lese det dere skriver. Så du må hilse den sure kjerringa du bor sammen med å si at hun får bare fortsette med nerdinga si, den funker iallefall for meg! Haha!:)

    10. Du verden for en hyggelig dame, denne Nina😝 Er det et aldri så lite snev av misunnelse, kanskje? 😂😂😂

    11. Og jeg som har tenkt at hvis jeg hadde vokst opp i nærheten av Christina og ikke i nordfylket så hadde vi kunnet vært gode venninner. Synes hun virker så innmari kul jeg da, men kanskje det er fordi jeg er kjip, nerdete, bitchy og gammelmodig og da…. 😂😂😂

    12. Hoho den var gøy! Sa faktisk i går når jeg så bloggerbe at dere to passa så godt sammen og man kan se at dere har en genuin interesse i hverandre og dere utfyller den andre. Et par av rang ville nå jeg si 😉

    13. Hahaaaa, folk kommer med så masse teit. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan holde tåta istedet for å spy ut slike ting :p Jeg synes dere passer helt utmerket sammen jeg.

    14. Ha ha.. Der satte du spikeren! Jeg ler aldri høyt foran tv’en, men kona di får meg til å le… Høyt! Hun er så fantastisk-ekte-morsom-søt:)

    15. Haha, å nei du, Christina tar seg ikke nær av sånt. Det var faktisk hun som viste meg kommentaren mens hun lo seg halvt i hjel. Hun har en sånn naturlig kulhet som gjør at sånt tullball ikke biter på henne, og det digger jeg! 🙂
      … pluss at hun er langt mer tålmodig enn de fleste (ref. bo sammen med meg) Haha!

    16. Hei! Vil bare si at det er så kjekt å lese bloggen!! Det er blitt et høydepunkt for meg hver eneste dag, et herlig avbrekk. Følger mange blogger, men jeg begynner alltid med pappahjerte. Har selv ei tre år gammel tuppe, så det er mange kjente referanser her. Super blogg, morsomt innhold og godt skrevet! Heier på deg! Blir også veldig inspirert av å lese om hvor fine og trivelige hverdagene deres er. Mye selvironi, mye kjærlighet og lave terskler. Tydelig at barna har det godt. Inspirerende! Heier på pappahjerte!

    17. Som en representant for alle andre Ninaer her ute tar jeg sterkt avstand for “Nina” sitt innlegg. Flaut! 😉

    18. dere tar dere tydeligvis nær av det begge to! ellers hadde dere ikke hatt behov for og blogge om det, for og få sympati;)

    19. Ja da har jeg hørt det og! Er nok et alvorlig tilfelle av fanforelskelse! Sjalu på dama til drømmetypen, da lå man selvfølgelig slenge litt dritt der man sitter i sofa ønsker og gomler innpå meg kvikklunsj på tilbud! Jeg syns begge bloggene er herlige, og Christina var enda skjønnere på film!

    20. Ser hun på riktig serie…? Jeg ser episodene i opptak nå, og tenkte nemlig at dete er goals når det kommer til forhold. Det ser ut som dere har en så naturlig tone mellom dere, morsomme og søte begge to! Så til Nina; jeg kunne vært sammen med både Peter og Christina, jeg!

    21. Følte for å vise at jeg heter Elisabeth også- så jeg ikke blir forvekslet med hun Nina som du postet om! 🙂 skjønner ikke hvor det kommer fra!
      Jeg eeeelsker bloggen til “kona” di! Snakket med henne på snap for en stund tilbake og både meg og kjæresten er frelst!!
      Han syntes hun er sååå søt-and I agree! Skjønner ikke hvor dere ikke passer sammen jeg i så fall! 😉
      Gledet meg som en liten unge til første episoden dere var med i- og gleder meg til hver dag dere er med 😀 stå på!!
      PS; liker kanskje bloggen hennes hakket bedre, *kremt* da hun er hakket bedre på å skrive tekster jeg nesten blir kvelt av, fordi jeg ler så mye 😉
      Takk og lov for at det endelig er blogger å lese som skiller seg ut i skrive form!

    22. Herregud, den kommentaren der skjønte jeg ikke altså! Har sett på bloggerne. Dere passer jo såå bra sammen! Tror det er noen som er sjalu jeg.. 😛

    23. Skjønner ikke noe av det der. En ting er at hun ikke fremstår som sur på noen måte, men det jeg blir mest forvirret av er at hun har noe negativt å si om utseendet… Christina er jo flott! Kunne betalt mye for å bli så vakker. Dama er sikkert bare sjalu.

    24. 😂
      Skjønner ikke hvordan folk klarer å lire av seg slikt! Hun høres rett og slett drit sjalu ut, på christina aka konatil!
      Syntes forresten dere virker som ett flott par sammen 🙂 og leser begge bloggene deres fast, elsker begge bloggene. Og vil ikke si at noen av dere er nerdete. Mammaer er mammaer! Og kvinnfolk er kvinnfolk, vi alle er vell litt sjefete (el bitchy som hun sa) og de som ikke er det, det er de kvinnfolka som er nikkedukker! Hatet sånne som bare jatter med, og alltid er enig mef alle 😳

    25. Hoi, visste ikke at moren din var kjedelig med nerdete utseende og i tillegg med traust, sur og bitchy personlighet? Og så endte du i tillegg opp med ei kjæreste med samme utseende og personlighet?! Huff, jeg må si jeg føler med deg! :/
      Det som er litt kjipt med det hele er at jeg også må være ganske kjedelig, sur og traust, siden jeg elsker historiene Christina legger ut på bloggen, og syns de ofte er hysterisk morsomme 🙁 Dessuten syns jeg “nerdete utseende” er noe av det søteste jeg ser, så jeg skjønner at jeg ligger ganske dårlig an..

    26. HVORFOR har ikke jeg mer tid til å lese denne bloggen xD?! Skjønner at jeg må begynne å omprioritere noe i livet mitt. Jeg elsker at hun Nina også kommer i kommentarfeltet her 😛 Plutselig får du din egen “ukas kommentar fra NINA” Nina^^
      Hun kona di er kanskje ikke helt min type heller, men vi fans kan jo ikke akkurat forvente at du skal komme løpende og gifte deg med noen av oss heller bare forde? 😀

    27. Tull, tull og tull. Dere er utrolig søte sammen og en ser kjapt at dere trives veldig godt i hverandres selskap. Dessuten er den “nerdete” looken hennes drit kul. Vakker er hun og ikke ser det ut som hun trenger å gjøre så mye for det heller.

    28. Kona di virker jo så goooo og snill. Synes hun er nydelig jeg og virker som dere passer så godt sammen. Det er dere som gjør at bloggerne er gøy å følge med på for oss litt voksne og😃 Et spm: hvor er den lampen som henger over spisestuen fra? Den er så kuul😃

    29. Alle veit jo at Christina er en bitch!
      Kjedelig, ikke stort å se på og feit… Nei vent nå litt! Det er meg jeg beskriver her… dæng it!
      Jeg synes det er helt fantastisk at folk på død og liv MÅ kommentere en blogger de angivelig hater. Hvis det er tilfellet hvorfor kan de ikke bare la være å lese den? Tror de at det gir de 15 min of fame hvis de bitcher rundt gjemt bak et anonymt navn? Hvorfor må folk på død og liv slenge med leppa? Kvinner som får unger med flere enn en mann er horer, ikke at det skal så mye til for å være horer… Tviler på at det er mange kvinner i dag som aldri har blitt kalt horer. Hvis man våger å vise fram at man er fornøyd med seg selv og gjør det litt for høyt og offentlig… lord havet mercy, du skakke komme her og komme her! Janteloven og Gud og hvermann har saktens sitt å si da.
      Min oppfordring til de som slenger så mye med leppa at det ser ut som reine verandaleppa, er som følger; Hvis du ikke liker det som står, så lukk siden og hold kjeft! Om det er et umulig alternativ, så skriv din egen forbanna bitche blogg og la folk som gidder ta del i dine barnslige plager livet gir deg i utfordring lese den, eller skaff deg et liv!
      I bibelen står det : Det hjertet er fylt av flyter munnen over med!
      Tygg litt på den! Det er lov til å bruke hodet før man åpner kjeften eller hamrer løs på tafstaturet.
      Pis an løv ♡

    30. ehh….. jeg skjønner jo at det ikke er vår felles mor du er forlovet med… men som tankeeksperiment hadde det jo vært brukbart sært med en lillebror til stefar… haha… uff

    31. Hahaha!!
      “Alle veit jo at Christina er en bitch! Kjedelig, ikke stort å se på og feit… Nei vent nå litt! Det er meg jeg beskriver her… dæng it!”

      Beste jeg har lest på lenge X-D Takk for dagens latter!
      /high5

    32. Din fru og du gir inntrykk av å være sæærdeles intelligente, morsomme, vakre og fantastiske personer! Regner med jeg har rett i det <3 <3
      God helg, dere alle 😉

    33. Denne uka har jeg vært på jobb i langtidsturnus,dvs at jeg ikke har hatt tid til å sette meg ned for å se dere på bloggerne. Så fikk jeg en melding av venninna mi der det sto:”Haha sitter og ser bloggerne.. Pappahjerte… Altså, for en mann!! ‘Fant en gammel brødskive i baklomma!!’ Jeg ler så jeg griner!!” Så i går kjøpte jeg en mnd med TV2 sumo bare for å se dere på bloggerne. Jeg driter i alle de andre, og jeg kunne ikke vente på reprise. Det var verdt det, jeg fikk valuta for pengene! Jeg stemmer for at TV2 legger det ut gratis for alle, dette bør være en menneskerett.
      Forresten, ha en fantastisk påske, a!

    34. Haha! Bloggerne som menneskerett, kjøpern 🙂

      Hehe, den brødskive-scenen er vel ikke mitt høydepunkt som menneske, men ganske greit beskrivende for mitt distré stakkars hode 😉

      /hiiiiigh5

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg