Til min lille blomst

Jeg kunne skamrost deg med lovord, jeg kunnes skrytt deg opp i skyene.

For på en dag som denne, både Valentines OG morsdag, ligger det litt i kortene at jeg skal velte ut av meg alle de mest flatterende superlativer jeg kan grave opp for å belyse alt det fantastiske ved deg.

Men det er jo ikke noe morsomt, vi er ikke sånne folk. Jeg vil heller si litt om det rare, men som også er litt fint.

Som at jeg er utrolig stolt over at du på bloggen din kan skrive helt uten hemninger om hemoroider. Du er tøff sånn. Ingen andre gjør det, men til å være så søt og pitteliten, er du utrolig tøff. Og litt skummel. Når jeg stikker en våt finger i øret på deg, det blikket du sender meg da…

Og at du er så utrolig lite selvhøytidelig! Du er ikke flau for å legge ut om både ammepupper og flate rumper, og jeg mener at det gjør deg til et fantastisk forbilde. Du er deg selv på godt og vondt, og sånn er det bare. Sminket eller ikke, samma det, jeg er meg, og sånn er det. Den holdningen unner jeg deg. Det utstråler så utrolig mye mer selvtillit enn du aner. Og en slags naturlig kulhet som ikke lar seg kopiere.

Og jeg digger humoren din, altså virkelig! Noen ganger kan du si ting som er så grovt og avskyelig at jeg må gå meg en tur. Gjerne mens jeg ler så jeg tisser på meg.

Og du er en helt fantatisk mor for barna våre. Bedre mor enn jeg er far. Men dette skulle jo ikke være en sånn type innlegg, så la oss gå rett til gaven.

For jeg sa vel at jeg ikke hadde kjøpt noe til deg, men det er en sannhet med modifikasjoner.

For jeg vet at på en dag som denne kunne du kanskje mest av alt tenkt deg noen timer på sofaen alene med en liten tekopp og ro i huset. Kanskje et moteblad, kanskje et fotbad, men ikke så mye mer. Et sårt etterlengtet hvileskjær for en småbarnsmor på konstant stormende sjø.

Men som jeg sa, vi er jo ikke sånne folk.

Så derfor har jeg fikset gratis inngang til deg i dag.

For en 3-timers “behandling”…

På lekeland.

Kos deg 😉

 

 

Også ja, sånn helt på tampen, siden det er valentines og morsdag og alt.

Og siden jeg faktisk mener det av hele mitt hjerte.

Jeg elsker deg, Christina <3

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Lykke til i ballrommet 😉

Sjekk ut –> Kona til (bloggen til Christina)

* Og følg Fruas blogg på Fejsbukk *

15 kommentarer
    1. er det noe galt med linken til “Kona til -bloggen til Christina” for jeg får opp feilmelding her ihvertfall 🙂

    2. Du vet at det bilde ble brukt i forbindelse med at Lillesnupp pekte på blomsten, når Christina spurte “hvor er pappa”…hihi. Pent bilde av deg og Christina da (du er orkideen)😅😊

    3. Dette er hva jeg kaller en mann! Det var ikkje til meg å jeg fikk klump i halsen! 🙈😂 dokke to er ett radarpar! 🙌🏻

    4. Alltså… jag hatar valentines Day. Hatar med stort H.
      Jag tycker det är ett kommersiellt jippo och en dag för att bita dåliga samveten och köpa sig lite goodwill. Men det är ju jag det 🙂
      Och just nu.. även fast jag inte vill erkänna det så fick jag en liten tår i ögat.
      Ni är så himla fina!! 🙂

    5. Dette får jeg/vi når vi trykker linken “kona til”:
      Siden eksisterer ikke (404)
      Vi kunne dessverre ikke finne siden du etterspurte.
      Sjekk om du har skrevet inn feil url.
      blogg.no

    6. Hahahaha! I know 😀 Men det var det beste bildet jeg hadde akkurat nå. Syntes hun fortjente såpass akkurat nå, og ikke et sånt “joggebuksa på halv tolv”-bilde 😛

      Mvh,
      Orkideen

    7. Åååh, så fint innlegg! Jeg synes det er så kjedelig å lese om de andre jålete og klissete valentinsdaginleggene, men denne var bare helt toppers!

    8. Jeg har to favorittbloggere jeg bare må følge. Deg og kona til. Jeg ler og ler. Du skriver så flotte ord om henne mens du er småjævlig. Digger det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg