Hurra for helg!

I dag har vi hatt en sånn dag da alt har gått på skinner. Du vet det er en bra dag når en yrkesskadet blogger ikke har lagt ut et eneste bilde på Snapchat 😉 Vi har rett og slett vært for travle med å kose oss.

Etter en lang frokost og en liten jobbøkt for far, kom farmor og farfar rekende på dagsvisitt for kaffeslaberas og kos. Og når helgen virkelig skal nytes, legger man turen til Nevlunghavn Bakeri & Konditori, for høye smørbrød og kaffe med påfyll. Og is for de minste, selvfølgelig.

Burde selvfølgelig tatt noen bilder derfra, men som sagt: Vi koste oss for mye.

Og det rareste var at plutten har hygget seg så fælt i dag, at da kvelden endelig begynte å nærme seg, synes han for første gang i historien at det var greit å kubbe en time før tiden. Vi prøvde til og med å si at det var lørdag, muligheter for lørdagsgodteri, mer kos og lek i stua, kanskje en yoghurt, kanskje en pizzabit – men nei. Han var servert for dagen og klar for senga. Haha, det har ALDRI skjedd før!

… men det kan nok komme til å skje igjen, for da jeg hadde lagt lillesnupp og stakk hodet innom plutten for å si natta, lå han og mamsen på senga og leste. Han så på meg med store øyne og sa:

– “Vi skal lese 10 BØKER!”

– “Hehe, ja det skal dere vel”, svarte jeg nonchalant, for han prøver seg alltid på den der. Han elsker å avslutte dagen med et skikkelig bokbad, men vi pleier å sette en grense på 3 bøker, for å ikke bli liggende der oppe hele kvelden.

Men så tittet jeg bort på frua og så hva som gjemte seg bak boken hun holdt i hendene…

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Sånn atte, noe sier meg at det bare blir én til middag i kveld… Jeg pleier i hvert fall å gjespe kjeven ut av ledd etter bare et par sider av den første, og jeg nekter å tro at Christina kan klare å komme seg gjennom 10 bøker uten å sovne midt i en setning 😉

Men uansett om det blir tacorester og armkrok for to eller dobbelt så mye taco for én, er det all grunn til å rope: Hurra for helg! 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Goood helg!

Sulten på mer? Les: “Facebook-statusen som beit meg i ræva”

For mer fjas og helgekos –> * Følg Pappahjerte på Facebook *

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg maser igjen jeg, ang konkurransen du har/hadde. Du skrev at du skulle trekke vinner innen en uke, og om jeg ikke tar heelt feil nå så er den vel over en uke siden nå. 😉 du svarte heller ikke på kommentaren min sist…
      Håper du trekker vinner snart, er veldig spent. Ha en fin dag 🙂

    2. Hallois!
      Beklager sent svar, tok litt lenger tid enn forventet å se gjennom såpass mange kommentarer, haha! Prøver å få trukket en vinner nå i kveld 🙂

    3. Hei Peter! Vet Christina har skrevet om den kule lampen deres tidligere, og mulig jeg kunne funnet det ut etter litt research, men du vet ikke muligens hvor den artige lampen deres er fra?
      Fortsatt god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg