Stakkars Peter

I natt hadde jeg en av mine verste netter på 34 år og i dag føler jeg meg egentlig bare som en brukt kondom. Så i dag orker jeg rett og slett ikke å skrive side opp og side ned, for i dag er det skikkelig stakkars Peter.

Så ille er det faktisk at frua måtte droppe å legge ut et bilde av meg på snap, fordi jeg ser så forferdelig sausa ut at hun rett og slett ikke hadde hjerte til det. Og det sier litt, for en dame som livnærer seg på å drite ut meg 😉

Så planen for dagen er følgende:

1. Vannkoker.

2. Tepose.

3. Drikk.

4. Gjenta.

 

Så etterlater jeg dere med en serie bilder jeg tok her for en ukes tid siden, og en nydelig julesang jeg ble tipset om i kommentarfeltet tidligere denne uken.

Okei, vannkoker – take it away!

 

 

 

 

Og her er julesangen. Det er en slags merkelig a capella-kreasjon, men den er helt nydelig og absolutt en av årets nye julefavoritter <3

 

Les også:

Jakten på årets julelåt

Vi har fått MM-virus!

/ God bedring, stakkars stakkars Peter 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg