Naken i lokalavisa

Hvis noen hadde fortalt meg for 20 år siden at jeg en vakker dag ville dukke opp naken i lokalavisa mens jeg sitter som en gråtkvalt havfrue i dusjkabinettet og hikster gamle Celine Dion-svisker mens jeg slikker mine sår etter et forsmedelig tap i en prisutdeling for bloggere…

… ville jeg nok tenkt at den personen kom til å trenge tung medisinering. Raskt.

Men så skulle det altså vise seg å stemme…

 

 

Og selv om det selvfølgelig alltid er stas å komme på trykk, går jeg i år hardt inn for å unngå en gjentakelse av fjoråret, for verden trenger virkelig ikke flere nakenbilder av meg 😉 Jeg vet at disse prisene normalt sett er forbeholdt de vakre og usannsynlig moteriktige, men jeg har et glødende håp om at dette kanskje kan bli joggebuksens år (les: min tid). Men men, som de sier i tidenes beste norske film (Flåklypa):

 

 

Men nå som jeg nok en gang har skadet netthinnen din med bilder av meg selv i Adams drakt, får jeg vel gjøre det godt igjen også!

Vinn babycall!

Det har seg nemlig slik at i høst har jeg sittet i dommerpanelet i en konkurranse for Philips Avent. Der skulle man sende inn bilder av de rampete barna sine i kampen om en raff og innovativ babycall. Jeg har nylig kåret en vinner i konkurransen, og som takk for innsatsen har jeg fått en kliss ny Philips Avent uGrow Smart-babymonitor (som jeg skrev om i dette innlegget) til fri dispensasjon!

Og den tenker jeg selvfølgelig å lodde ut til en av dere, mine herlige, fantastiske lesere, som følger med på bloggen hver eneste dag og har tatt den hele veien til semifinalen i årets Vixen Blog Awards!

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen e-postadressen din i kommentarfeltet under dette innlegget, så er du med i trekningen. Vinner trekkes i løpet av et par dager, så vær rask på labben!

P.S. Dette innlegget er ikke sponset, bare en hyggelig gest 🙂

/ Lykke til og tusen takk for støtten! 🙂

 

 

Stem på Pappahjerte til Vixen Blog Awards –> Årets GullpennÅrets Blogger Årets Bloggbusiness (Du kan stemme i hver kategori hver 12. time)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg