Haha, for en overraskelse!

I dag mottok jeg en mystisk pakke, men fra hvem? Og med hva? Da jeg pakket den opp fikk jeg meg mildt sagt litt av en overraskelse! 🙂

For sent i går kveld landet vi endelig på norsk jord og traff senga med et drønn.

Etter halvannen uke med fint vær, solkrem og utefrokost var det litt uvant å våkne til klassisk norsk sommer med bortoverregn og gufs i stua, men det er helt greit. Det er noe hjemmekoselig over det også.

Så i dag startet dagen med å gjøre ærender for å hente inn tiden vi har vært på ferie. Så etter at plutten var levert i barnehagen, startet jeg på runden med å ta en tur innom postkontoret. Mens vi hadde vært borte hadde jeg mottatt en pakke.

Tung var den også.

Jeg tok den med meg hjem og åpnet den spent på kjøkkenbenken med frua og lillesnupp som nysgjerrige bivånere.

Og innholdet var vel mildt sagt overraskende! 😀

 

Spenolorama!

 

Haha, dere som leser bloggen fast husker kanskje at jeg for to uker siden skrev innlegget Tosidig manneproblem der jeg fortalte om da jeg kjøpte en svinedyr hudkrem til 500 flis, selv om jeg like gjerne kunne gått for noe langt billigere, som f.eks en flaske Spenol.

Dette var det tilsynelatende noen som fikk med seg og derfor, som plaster på såret for å kjøpe den svinedyre kremen jeg helt sikkert aldri kommer til å få brukt, sendte de meg et helt årsforbruk av Spenol!! 😀

Hahaha! Problemet er jo selvfølgelig at jeg aldri i verden kommer til å få brukt opp en pall med Spenol, så nå vurderer jeg å kjøpe meg ku.

Jeg har nemlig hørt at man også kan bruke sånt som fett til å gnikke på såre spener, så da ville jo en ku vært midt i blinken!

Hei, vent nå litt …

Når jeg tenker meg om …

Såre spener?

Melkeku?

Jeg HAR jo en sånn allerede!

 

#ammeku

 

Hahaha, det løste seg fint!

Så gjelder det bare at frua ikke leser dette innlegget, for da blir det vel garasjen igjen i natt 😛

 

/ High five!

* Følg Ammekuhjerte på Facebook *

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg