Plutselig arbeidsledig

I dag fikk jeg sjokkbeskjeden. Helt uten forvarsel også. Plutselig tikket det bare inn en melding fra ledelsen: “Du må begynne å se deg om etter noe annet”.

Først trodde jeg ikke mine egne ører. Jammen… Hvorfor meg?! Jeg som har jobbet og slitt for dette firmaet 24 timer i døgnet i det siste? Jeg som har jobbet så svetten siler dag og natt for å levere mitt aller beste? Og nå sier dere at det ikke er godt nok?

 

 

Jeg trodde jo at et vikariat “med mulighet for fast ansettelse” ville vare litt lenger enn en ussel uke, men det er greit det. Jeg skjønner når jeg er uønsket! Og når sant skal sies så visste jeg jo at det bare var et spørsmål om tid uansett. Jeg mener, hvordan i all verden skal en enkelt okse som meg kunne hamle opp med et helt meieri?

Dette betyr med andre ord at Fatterns Flaskekokeri begjæres konkurs og herved er historie.  Og alt som skulle til var en ussel pupp.

 

us8AEuxjiB

Når meieriet fyrer i gang for full maskin er det på tide for oksen å vende hjem.

Pupp 1, Peter 0.

 

/ Takk for meg

*Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg