Også så veldig mett da!

/ skrevet i samarbeid med Ving

Nok en fjong dag går mot slutten her i det herrrlige Turkiet. Fordi far klarte å pådra seg en operasjon som har satt ham på en hestekur av medikamenter har livet gått litt stille for seg de siste par dagene. Jeg har fått streng beskjed om å ikke sole meg frem til antibiotikakuren er over og dessuten får jeg ikke lov til å være i nærheten av vann. Topp stemning!

 

Litt muggen og ikke spesielt brun, men ellers tiff toff

 

Men jeg er ikke en kis som gråter over spilt melk av den grunn, for dette har bare gitt meg enda mer tid til å bli kjent med hotellet.

 

Du vet det er bra når blomstene matcher logoen 😉

 

Plutten ute på nye eventyr

 

Smokketre: Både søtt og litt vemodig 🙂

 

I Miniland er det husker og mye annet gøy

 

Stor stemning med show for barna hver kveld!

 

Og det hadde vært greit det, hadde det ikke vært for at jeg har vært dum nok til å kjøpe sånn Sunwing Inclusive-pakke før jeg reiste. Det betyr at man spiser alle frokoster på hotellet, samt 5 av 7 lunsjer og middager. Det hadde sikkert også vært fint om det ikke var for at jeg plutselig har veldig god tid til å nyte maten OG at maten her er helt utsøkt! Så nå er det kanskje like greit at jeg må holde meg innendørs noen dager, for etter snart en uke med lekre retter til hvert eneste måltid føler jeg meg nesten mer gravid og oppblåst enn madammen. Se bare på dette knippet av lekkerbiskener.

 

Yum!

I hvert fall yum!

 

Og dette bildet er til deg, Hellstrøm 😉

 

Men i dag har jeg faktisk  legens anbefalinger og dristet meg en rask tur ned på stranden for å knipse noen blinkskudd av pjokken som for første gang dristet seg til å leke i det virkelig store bassenget: Havet!

 

Den lille plutten og havet

 

Wiiiii, party time!

Men det er også nok av ting å gjøre rundt om på hotellet, som å henge ut med Lollo & Bernie, leke i Miniland, se på show, dra i spillerommet, leke ved bassengkanten og mye mye mer.

Ving har for øvrig akkurat lansert en fiffig tjeneste på sine nettsider, der man med et par raske tastetrykk kan sette sammen bilder og video fra ferien til å bli en rett så cool feriefilm som man kan dele med venner og bekjente på sosiale medier. Dette er gjort på få minutter og resultatet ser du under. Ganske kult 🙂

 

Beklager manglende tekst på slutten. Jeg jobber med én hånd her, okei? 😉

 

Lag din egen video her: Ving – Min feriefilm.

Men men, da takker jeg for meg for i kveld etter nok en glitrende dag her på Sunwing Side East Beach. I går tapte jeg yatzykampen med bare 3 poeng totalt, så ikveld lukter det payback!!

Vi prekas!


Les også:
Plutselig sykehus

* Følg Pappahjerte på Facebook *

16 kommentarer
    1. Susns fjoll og fanteri, sang o: Haha, ja det var da enda godt! I dag har jeg lært meg å ta skjegget med høyrehånd, så da ser det ut til at jeg skal overleve 😉

    2. Hei
      Selv om ving gir dere gratis buss til stranden, vil jeg bare informere om at den stranden dere er på da er ikke den beste.
      Stranden dere bør dra til heter truva beach, det er en flott Strand og masse mer å se på og flere restauranter. Det tar ca 10 min og gå eller fem min med taxi(be den stoppe på alremu restaurant).
      Ikke glem å se gamlebyen i side der de har gravd frem en by i Stein😄.
      Ha en fortsatt flott ferie😄

    3. Ser helt herlig ut, vi er faste gjester på Sunwing Side West. Tror de bruker samme chef som dere på East, en fantastik kokk som lager fab mat… Kos dere videre i flotte Side, nyt nyt nyt.

    4. Huff, masse god bedring! 🙂 Så koselig å se lille Plutten kose seg sånn 🙂 Gleder meg masse til Siennas første skikkelige ferietur til sydligere strøk, forhåpentligvis neste år =)
      ♥ Lizbethosnes.com

    5. Syns du kan ha en konkurranse hvor premien er en tur med ving, også lar du meg vinne den siden jeg kom på idéen 😁😁

    6. Anbefaler å ta turen ut å spise tyrkisk kebab! DET er noe annet enn det vi får her hjemme det. Det sies det er fler tyrkiske kebabvarianter enn det er dager i ret. Omnomnomnom, blir sulten bare jeg teker på det! Så ikke ut som maten på hotellet var så reint vond heller! Plutten deres vokser og ser ut til å bli en staselig ung mann. Herlige bilder ved stranda! 🙂 God ferie videre til hele familien. Og god bedring! 🙂

    7. Selvom jeg har fått diagnostisert anoreksia, må jeg si at maten ser bra ut! Synd du ikke fikk full uttelling av solen, men det kommer andre dager 🙂 Kos deg masse 😀

    8. Caroline: Takker for det! Og bildene er så langt ifra dekkende til å vise utvalget av freske retter. Mye godt å snafse på når man bruker endel tid på å sitte på hotellet og synes synd på seg selv 😉

    9. Anna: Oh yes, done and done! Tyrkisk kebab er jo bare helt nydelig. Denne gangen har det bare blitt en enkelt kibrit kebab (med sånn friterte potetstrimler på), men turer til Tyrkia skal alltid inkludere minst tre ulike kebabos 😉 Omnomnom!

    10. Lizbeth Osnes: Takker for det! Ja han stoooorkoser seg nede ved vannet! Ikke fullt så glad i å sitte stille ved bordet og spise, men desto mer glad i å løpe ut for å ta heisen opp og ned 😀

    11. Merethe Karlsen: Takker for tips, selv om jeg leste det først nå etter vår siste dag på stranden 😉 Rakk å ta en joggetur til Side sentrum for å se på livet og ruinene før skaden inntraff. Trivelig liten plass selv om det blir litt texas med sko- og veskesalg på kveldene 😛

    12. No trur eg snart du må komme deg heim før vi drukner i Ving-reklame… ja det er meg igjen, og eg synst fortsatt sponsa innlegg er litt rart å lese på…..

    13. Line: Heisann. Er tilbake nå og siste innlegg handler ikke om turen. Selv synes jeg innleggene fra ferien ble rett så fine. Jeg tvinger deg jo ikke til å reise på ferie dit jeg var, men reklamen var en forutsetning for turen. Hvis du ikke liker innlegg med reklame kan du bare hoppe over dem 😉

      Men vi bloggere er ganske selektive med hvem vi velger å skrive reklameinnlegg for og ofte er det faktisk nyttige info og tips å hente fra disse sakene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg