Vinneren av forundringspakken er kåret!

Jaaaaaum, nå tenker jeg du er spent! Jeg har ikke tenkt til å holde deg på pinebenken så veldig lenge, for da kommer du bare til å scrolle deg nedover for å se hvem som vant, men det jeg derimot KAN si, er at kåringen ble gjort etter tilfeldig loddtrekning på tradisjonelt vis. Vår eminente hoveddommer, den erfarne Mr. Plutt, gjorde en storartet jobb med å fatte et rettferdig vedtak.

Men aller først…

Hva var det i pakken?

Jepp, vi ruller i gang ballen med å røpe hva som lå gjemt bak det frekke sølvpapiret. Som mange av dere gjettet, så var det intet mindre eeeeeenn:

Philips Avent SCD580 Baby call!!

Philips Avent SCD580 er ingen hvem som helst, skal jeg si deg. For dere som kjenner produktene i Avent-serien, vet dere at det i seg selv er en stjerne i taket. Men denne lille retometeren her har flere ess i ermet. I tillegg til alle standardfunksjoner og duppedingser, så har den også et par meget snedige tilleggsfunksjoner. Og jeg lister opp:

– Prosjektor som lyser opp taket med egen stjernehimmel

– Temperatur- og fuktmåler (genialt)

– Vibrasjonsfunksjon

– Toveiskommunikasjon

– Laaang rekkevidde på over 300 meter (hvis du bare MÅ bort til naboen)

– Smart øko-modus

– MP3-kontakt for å spille dine egne vuggesanger

– Og mer attåt!

Det eneste den egentlig mangler, som visse andre modeller har, er videokamera. Men hey… det er egentlig bare creepy. Når kvelden er kommet og nurket sover, trenger du å koble av, slenge bena på bordet og nyte litt husfred. Ikke bruke fritiden din på å se det lille kreket sove i tillegg 😛

Klikk på videoen under for å se duppeditten i aksjon:

Sånn, nok reklame. Men man får jo ikke lov til å gi bort rådyr elektronikk sånn helt uten videre, må vite 😉

Men nå over til karamellen, selve suppa i sjokoladefondanten:

Hvem vant? Hvem vant?

Slik vi alltid gjør det her hos oss, så overlater jeg ordet til en komptent fagmann på området. Så for å avduke vinneren, mine damer og herrer, la meg få presentere vår eminente hoveddommer: Mr. Plutt, snurr film!

Så, there you have it. Vinneren av en ydderst kæksete Philips Avent SCD580 Baby Call ble altså ingen ringere enn Snefrid 😀

Okei folkens, dett var dett for denne gang. Takk for eders oppmerksomhet og hvis du ikke vant: Gråt ei. Det er forhåpentligvis ikke så altfor lenge til neste mulighet dukker opp 😉

(I mellomtiden kan du jo f.eks lese mine Topp 10 tips for Barne-Tv ;))

/high five!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg