Macho macho mææn!

Action-Frank kan ta seg en bolle – her er Norges nye machomann!

Jeg skal innrømme det: Jeg er stolt. Dritstolt.

For til vanlig er jeg ikke veldig macho. Jeg er ganske sterk, kan kampsport og har hår på kassa, men for det aller meste går det i varme bad og ABBA på øret. Ikke noe galt med det altså, bare ikke spesielt macho.

Men i dag, i dag tar jeg tilbake min mannlighet. For i helgen har jeg knust betong. Jeg har dundret løs på huset med et mannevondt stykke verktøy og knust gulvet i småbiter.

Jeg har svettet som en gorilla på en solskinnsdag og jeg har løftet, knust og kastet stein og betong så hele kroppen verker. Men dæven steike, så moro!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

cof

For disse nevene, som for det meste smører matpakker og knatrer på tastaturet, har gjort godt gammeldags mannfolkarbeid. Det er sikkert ikke lov til å si lenger, men jeg tør påstå at å pigge et gulv og bære rundt på betong, egner seg noe bedre for 95 kilo svettende Peter enn 50 kilo puslete Christina.

Nå gjenstår bare å bære det opp og ut av huset. Rundt 4 tonn betong

Med tanke på at Christina har vært i pigge-asyl i Bergen de siste dagene, vurderer jeg nesten å delegere den jobben til henne. Men igjen.. Jeg ønsker jo nytt bad på denne siden av 2040, så da får man vel heller bare gjørra det sjæl 😉

#skrytingforkleddsomklaging

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Goood hælj, hilsen stolt mann 🙂

9 kommentarer
    1. Skikkelig macho det der ja! Prøvde meg så smått da vi hadde piggemaskin i huset, men måtte overlate det meste til mannen, vakke for kvinnfolk-hender det der…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg