Her står jeg

Her står jeg og ser utover verden.

I et land jeg ikke kjenner. Et nytt sted, et varmt sted, et deilig sted. Hva tenker jeg på? Det vet du ikke, men jeg koser meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bare står her og nyter. Kanskje tenker jeg på åkrene foran meg og alle de rare fruktene som vokser der? Hva var det du sa det het igjen? Papaya? Det har jeg aldri hørt om.

Eller de fjellene bak der. De var store. Tenk at det bor folk i de fjellene. Det må være varmt.

Eller bare er jeg her? Nyter her og nå uten større tanker. Det er fint det også.

Kanskje kunne jeg tenkt meg å bo her i varmen. Sammen med mamma og pappa og storebror.

Men da må noen hente Teo.

Han kommer til å trenge mye vann, han som har så mye pels.

Kanskje er det det jeg tenker.

Her jeg står.

Og bare er.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
❤️

5 kommentarer
    1. Så nydelig tekst. Og en nydelig liten jente. Og sånn som hun står da hehe. Har ei lita ei på 12 mnd, så ser på hva som venter oss. 🙂

    2. For en fin tekst og bilde❤❤Det er ikke få ganger jeg lurer på hva mitt lille troll tenker når hun stirer tomt ut i luften

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg