De 8 gavene i spåen

I går ble jeg overrasket med en utrolig søt gave fra frua. For siden det er ett år siden vi giftet oss, kunne vi denne helgen feire papirbryllup.

I den anledning hadde Christina snekret sammen en gave til meg, laget med omtanke, kjærlighet og papir!

Og hva er vel bedre enn å få en gave man vet noen har snekret sammen på bakrommet, mens de har tenkt på hvor glad du kommer til å bli. Det blir jo ikke mer personlig enn det!

Selv hadde jeg selvfølgelig ikke tenkt så langt og gikk heller for tradisjonelle gaver, men materialistiske goder kan aldri måle seg med noe så omtenksomt og trivelig som dette:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En spå! Herregud, sånne har jeg ikke sett siden barneskolen! Inni hadde hun skrevet 8 ulike ting jeg kunne vinne, men jeg fikk bare to forsøk, så jeg måtte velge klokt.

Så utrolig moro!

Så jeg kastet meg ut i det.

Blå, sa jeg.

B-L-Å, svarte hun og flikket med spåen.

4, sa jeg.

1, 2, 3, 4.

Hmm.. tall nummer 1!

Du vant: Billetter til et valgfritt show på Bølgen kulturhus!

Wiiiii!

Klar for en runde til, ropte jeg ut:

RØD!

R-Ø-D.

Hmm.. 6, prøvde jeg meg.

1, 2, 3, 4, 5, 6.

6..? svarte jeg med et lurt smil.

Du vant: 2 uker med middagsplanlegging!

JAA!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Show-billetter og to søndager der jeg bare kan pølse på sofaen mens frua planlegger en hel uke med middager og innkjøp alene? Magisk! Langt bedre enn tøfler og kremtropper 😀

Så tips til alle som vil glede en de er glad i på en stor dag: Lag en personlig gave som betyr noe. Gjerne en spå med artige goder. Trenger ikke være en 2-ukers på Maldivene, kan bare være billig og personlig. Knall!

Og til de som måte lure: Andre ting jeg kunne vunnet var følgende:

  • Legge begge barna i 10 dager
  • Utpakking av koffert etter neste ferie
  • Middag for to
  • 5 kvelder med pjusking på ryggen
  • 3 sovemorgener
  • Kinokveld for to

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ J´adore <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg