Ikke lenger het potet

Det er mange situasjoner i livet som kan være litt vanskelige å tolke. Som når man har laget mat til noen og de sier: “Oj, det var en interessant smak…”

Eller når sjefen kommer inn til deg og sier: “Du gjør en knallbra jobb! Såpass bra faktisk at du godt kan begynne å få ulønnet fri på torsdager.”

Eller den leseren som sa at hun heiet på meg til å vinne Årets Gullpenn i Vixen Influencer Awards fordi: “alle de andre bloggerne kan tross alt surfe litt på utseendet og et spennende liv”…

Og den følelsen fikk jeg da vi var på et aldri så lite familiebesøk i helgen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For jo da, det var supertrivelig det altså. Gode kaker, utsøkt kaffe, latter, prat og hygge.

Men da jeg gikk en runde rundt i stua for å strekke litt på beina, kom jeg plutselig over dette:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Her har altså et takkekort fra et vakkert brudepar blitt satt opp i en allerede eksisterende ramme. Ikke så spesielt for et hvilket som helst øye kanskje, men dette er altså meg:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Det kan jo såklart skyldes at man her bare er i drastisk manko på bilderammer, eller at man bare prøver ut nye bilder på ulike plasser for å se hvordan de funker i ulikt lys, for eksempel.

Men det er vel ganske mye som tyder på at man rett og slett har blitt degradert og gjemt bak et nytt og mer spennende bilde av et nydelig brudepar 😛
 

/ Ikke lenger het potet 😅

14 kommentarer
    1. Du får gjøre som broren min da han lenge hadde følt at det var mye færre av han enn oss andre hjemme i stua til mor og far. En dag de var bortreist, låste han seg like godt inn og bytta ut alle sentralt plasserte bilder av andre familiemedlemmer med bilder av seg selv 😂😂

    2. Haha, hardt liv sier jeg bare 😉 Du er jo så flink til å skrive, så hvis du er nominert til den prisen i år så skal jeg jammen meg stemme! No doubt there for å si det sånn <3

    3. Tusen takk for det, Sandra!
      Japp, livet er tøft, men samtidig er det fint å stå litt i bakgrunnen her i bilderamma, så får man så mye mindre lys i fleisen 😉

    4. Hahaha! Genialt 😀
      Jeg ga bort et innrammet bilde av meg selv til en venninne i bursdag en gang faktisk. Hun satt ikke sånn kjempepris på det, merkelig nok x-)

    5. Haha, det var vel min kommentar du siktet til. *Starstruck*
      Du må huske at alt er relativt; så blant småbarnsforeldre kan du jo flyte på et særdeles spennende liv og et “bloggverdig” fjes.

    6. Jeg har vel aldri vært het potet hos svigers, men nådestøtet kom etter en fotoseanse på selveste 17. mai et år. Hele storfamilien var samlet i hagen hos svigerbesteforeldre og vi passet på å ta en del bilder. Pent stilt opp med svigers, svigerinne og familien Glum, meg selv inkludert. Men så skulle jeg bare ta noen bilder med mitt eget kamera, og forsvant derfor fra “oppsettet”. Det ble fortsatt tatt noen bilder, og du kan jo gjette hvilket bilde svigers har forstørret opp og har hengende på veggen?? Jepp, et av bildene som ble tatt da jeg ikke var med… Nå hadde gubben og jeg vært sammen i 17 år og gift i 12 år på det tidspunktet, så det var jo ikke sånn at jeg var et “blaff” i familien heller… (går nå på det 23. året) Da får man ganske god indikasjon på hvor man står, for å si det sånn.

    7. Hahahahaha!!! Å herre lård, takk for det, Tine. Da kan jeg i hvert fall trøste meg med at jeg i hvert fall fortsatt er med i bilderammen om enn litt degradert x-)

    8. Haha, oh yes! x-)
      Har humret godt av den kommentaren mang en gang. Da jeg gikk med en drøm i hodet om å kanskje muligens kunne vinne den prisen, tenkte jeg å nevne den i en eventuell takketale 😛

      Et særdeles spennende liv i småbarnsforeldre-øyemed er vel enhver dag som inkluderer både en tur på butikken OG en is på brygga. Da er det party x-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg