Varm toast og selvlysende perler

/ Annonse for Polarbrød /
 

I dag fikk jeg en skikkelig god idé for en ekstra god start på dagen 🙂

For i helgene er det ofte opp tidlig. Gjerne før hanen. Ofte har Christina og jeg hver vår sovemorgen i helgene. Den ene dagen står man opp tidlig med barna, den andre dagen kan man ligge og pølse seg i senga så lenge man vil. Genialt.

I dag var det min tur til å stå opp tidlig. Helt topp det, for jeg synes faktisk det er veldig koselig å stå opp tidlig med ungene i helgen. God tid til å bare kose oss, ingen som skal rekke noe som helst.

Og helg betyr gjerne litt ekstra god frokost. Spesielt nå som påsken nærmer seg med stormskritt, for påsken er jo det perfekte alibi for å kose seg litt ekstra 😉

Godt pålegg, sjokolademelk, oppkuttet frukt og grønt. Og når jeg skal kose meg, jeg mener virkelig kose meg, da er det én ting som virkerlig river: Toast!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

90-tallets store helt som fortsatt står til trampeklapp hver gang han entrer asjetten. For toast, det er magi på et sølvfat. Og enda bedre blir det selvfølgelig når man bruker skikkelig godt brød. Og det gjorde jeg i dag.

For nyheten Polarbrød Flerkorn er helt fantastisk når man skal kose seg!

Det har et lavt innhold av salt og sukker, er saftig og sunt, nøkkelhullsmerket og står til ekstra grovt på brødskalaen. Det inneholder heller ikke hele korn og er derfor barnas favoritt.

Smell den sammen med ost, kjøttpålegg, ketchup og krydder i et toastjern, og du har en sikker vinner til påskefrokosten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Polarbrød bakes helt uten konserveringsmidler eller kunstige tilsetninger. Det kan derfor nytes ferskt fra butikken eller fryses ned for kos i fremtiden.

Selv er jeg veldig glad i å ha noen på lur i fryseren til morgener som dette. Bare å ta opp og la de tine på benken eller et minutt i brødristeren, så har du varmt, ferskt og saftig brød som får tennene til å løpe i vann.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Polarbrød er veldig anvendelig og kan nytes med stort sett alt av pålegg. Det passer i matpakka, på tur eller til frokost.

Også er det helt perfekt til toast! Himmelsk frokost på to minutter og en bøtte med bonuspoeng fra ungene 😉

Polarbrød gjør seg også utmerket til middag. Her i rollen som hamburgerbrød 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til Polarbrød-toasten skrudde vi på musikk og fant frem perlene, så da Christina etter en stund kom ned utvhilt og fornøyd, satt vi og perlet i samstemt harmoni. Mette, glade og fornøyde. Man kan nesten si at vi var i… perlehumør 😉

Og en bedre start på dagen enn det kan ingen be om 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Prøv også Polarbrød Fullkorn til påskefrokosten – grov, sunn og god 🙂
 

P.S. Polarbrød selges i alle dagligvarekjeder i Norge.

/ God søndag! 🙂

5 kommentarer
    1. Den frokosten så skikkelig god ut. Jeg er også veldig glad i toast og lager det både titt og ofte. Polarbrød er genialt, for det kan brukes til så mangt.

    2. Takk for det, og enig 🙂 Toast er magisk! Har man litt dårlig tid, kan man også bare ta opp et polarbrød fra fryseren, slenge det i brødrister og ta på et lag smør mens brødet enda er varmt. Mmmagisk <3

    3. Dere må da ha ett høyt forbruk på perler 😛 Noe sier meg at dere perler OFTE. Skulle ønske min 5-åring hadde ro i rumpa til og sitte ved bordet og perle i timesvis..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg