Live-blogging fra “Hver gang vi møtes”

I kveld tenkte jeg å prøve noe som aldri har blitt gjort før: Live-blogging fra sofakroken!

For i forrige uke begynte vi å følge med på “Hver gang vi møtes” (for første gang) og det er jo så fantastisk trivelig!

Men alle som noensinne har sett det programmet, vet at man får et vanvittig behov for å prate med andre underveis. Hva man synes om artistenes versjoner av gamle låter, hva som var bra, hva som ikke var fullt så bra, hva man lærer om hovedpersonen underveis og selvfølgelig: Hvilken sang man likte best!

Sist uke hadde vi lillesøsteren til Christina og gubben hennes på konstant gruppechat, men denne uka er de borte og derfor tenkte jeg å prøve noe helt nytt: Live-blogging gjennom hele programmet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Barne-TV på skjermen inntil videre, men rigget og klar for i kveld 😀
 

Tanken er altså at vi, du og jeg, ser på Hver gang vi møtes sammen. På en måte. Du ser på TV, jeg blogger om alt som skjer underveis og så stikker du innom her for å lese oppdateringer og legge igjen kommentarer underveis. Ta det i en pause, når ting eller litt kjedelig eller når det måtte passe.

Jeg har jo ingen aning om dette kommer til å funke eller ikke, men det hadde vært helt KONGE om noen ville følge med og legge igjen kommentarer underveis. Jeg lover å svare fortløpende på så mange kommentarer jeg klarer og tror dette kan bli kjempegøy for alle som er glad i “Hver gang vi møtes” og gleder seg til å se det med tøflene høyt i kveld 🙂

Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å bedømme sanger, rulle terning og diskutere med dere underveis.

Så bli med på moroa fra kl. 20.00 i kveld, både på TV2 og her på bloggen. Nytt innlegg kommer 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Teo er ikke sånn supergira..
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Men jeg sitter klar allerede x-)
 

/ Hver gang vi blogges 🙂

OBS! Hvis du har lyst på en latter underveis: Følg Christina (Umulius82) på Snapchat! Der kommer hun til å ha sitt eget lille “Hver gang vi møtes”-party 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg