Har det klikket for Christina?

Jeg husker da jeg først startet å blogge, jeg.

– “Du skal i hvert fall ikke legge ut bilder av meg!” sa Christina.

Og det respekterte jeg. La ikke ut så mye som et værhår i mange år.

Men i dag, bare noen få år senere, ligger hun plutselig og kaver toppløs på egen blogg. Hva skjedde?

Jeg har gått fra å være sammen med en jente som ikke ville være i samme rom som et kamera engang, til å være gift med en selvironisk apekatt som bretter seg ut som en gatebil-jente. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om det. Men jeg er stolt. Dritstolt.

For man hører jo dette hele tiden: Vær deg selv. Du er unik, by på deg selv, vis verden hvem du er etc etc. Det er kjempelett å si, men ikke fullt så lett å leve ut i praksis. Det krever selvtillit. Masse selvtillit, selvironi, guts og baller. Og jeg vet om en som tar alt det der til et helt nytt nivå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Og det er så utfattelig fett at det faktisk er kona mi. Tenk å få dele livet med en sånn gærning! Da vet man at man har mye rart å glede seg til, og jeg gleder meg hver eneste dag.

/ Din gærne røy, jeg digger deg 😀

OBS! Les teksten hennes som får nettet til å koke: “Oppussing med puppene ute”

41 kommentarer
    1. Ho er helt RÅ, jeg Digger ho! Hipp hurra for selvironiske mennesker! Guri malla så utrolig mye bedre en har det, når en ikke tar seg selv så høytidelig!!! 🙂

    2. Flott å være stolt av egne meninger og stå for dem, men her hetser hun jo faktisk en annen blogger – er det greit, da?

    3. Ikke at det betyr så mye, men må jo bare si at kona di kler posituren bedre enn andre. Kan ha noe med awesomenessen hennes å gjøre.

    4. Omg. Det hu holder på med mobbing. Stakkars deg som er gift med den stygge mobberen der. Det går ikke an å gjøre noe lenger uten at folk skaø mobbe oss for det. Mennesker er så jævlig stygge nå til dags. Mennekser som lever for å mobbe andre mennesker fortjener ikke å leve engang. Skjerp dere og skaff dere et liv istedenfor. Amen

    5. Idiotene er ute med at dette er hets og mobbing. Folk tåler jo ingenting til dags. Dette er et stikk til et håpløst kvinne menneske fra sørlandet.

    6. Eller, det blir som i Big Brother huset, man blir så vandt med kameraene at man glømmer dei og grenser flyttes. Synest det er godt å få lese begge bloggene deres, feel good og kan relatere meg til min egne gærne (no affence;-)) småbarnsfamilie. Men har ikkje lyst å sitte og le (av) når det går på bekostning av andre. Djiis, glad ikkje alt jeg gjorde som 21 åring kunne dokumenteres på nett. Modning er en fin ting:-)
      Vh
      Småbarnsmor til to, snart 40 og fab, som oftast med kle på.

    7. Kjære Legenden..
      Ta deg en bolle og stygg kan vel du være selv. Herreminn for en kommentarer.
      Jeg har sluttet å følge Ar sin blogg. Litt for oppmerksomhets syk for meg.
      Digger deg og kona di 😀😀

    8. Persoling syntes jeg ikke du burde være stolt av din kone – unødvendig å snakke ned en annen blogger kun for å generere klikk selv.

    9. Jeg ville ALDRI vært stolt over konen eller moren min som latterliggjør en 21 år gammel jente. Mye Anna gjør som jeg ikke er fan over, men hun oppfordrer hvertfall ikke til å gjøre narr av andre. Hun står beinhardt på for å oppfostre 3 barn og i tillegg skulle lage innlegg som skaper diskusjon.. Jeg håper konen din og du sitter igjen med skam og skyldfølelse. Dette her er absolutt ikke greit. Tenkte høyere tanker om dere, virkelig.

    10. Det kan virke som om kona di hadde et snev av integritet og selvrespekt når du starter å blogge, og ikke ville blottlegges på nett, noe som åpenbart har forandret seg. Jenter vender seg fort til et kamera når det går opp for dem hvor mye bekreftelse det er å hente på å “hore” seg. Dere gjemmer det bak “selvironi, guts og baller”. Kanskje. Jeg mener det åpenbart er en dypere psykologisk årsak som ligger til grunne. Dette er kun for klikk og oppmerksomhet på bloggene deres – god gammeldags horing mao. Det funker åpenbart veldig bra da, det skal sies, så i beste fall er dere noen manipulative eklinger.

    11. Jeg synes ikke det er mobbing. Jeg sunes det er vktig å sette søkelyset på at det enkelte bloggere driver med ikke er bra. Godt jobba av Kona til..

    12. Herregud å idioter her kan være! Hun hetser da ingen? Kan En kan alle der må få dere et jævla liv å ikke snakke dritt om andre digger kona til

    13. Fint dere skjermer barna deres mot den gale verden dere er med i. Mobbing fra kona di, er det noe å være stolt av Petter? Synd dere bruker opp ferien på mobbing av en 21 åring som åpenbart sliter, trodde virkelig dere var bedre enn det der

    14. Du er stolt av at hun driter ut andre for å få klikk og oppmerksomhet? Skivebom! Hadde vært flau jeg. Dere er begge voksne, begynn å oppfør dere deretter.

    15. Jeg ser humoren.. absolutt! Men hva er det kona di ønsker å si med et slikt bilde? “Se så teit hu der andre er da! Legger ut et malplassert nakenbilde! Jeg synes det er megateit, så da gjør jeg akkurat det samme..” ?!?
      Pinlig!!

    16. Jeg synes det var moro! Det norske folk elsker stadig å føle seg krenka ser jeg. Så ingen som ropte om mobbing når Furuseth parodierte rumpebildet til Kim K. Christina parodierer et innlegg, ikke et menneske. Hun kan åpenbart skille sak og person. Kan dere? ☺️
      Bør forøvrig også nevnes av man ikke er barn når man er 21, ei heller gammel kjærring om man har bikket 30.

    17. fy faen få det stygge ekle mongo trynet vekk fra nettavisen, nei du må seriøst finne noe bedre, off fy faen så styggt.
      ps: tror eg skal ringe nettavisen å be de slutte leggge ut dine saker pga hvem liker et nettroll, som er så stygg at man spyr

    18. Oi oi dere.Hva en annen blogger mener om en annen!Så spennende.Så nyttig for samfunnet.
      Dama er flott hun, men dette er bare oppmerksomhetsøken og folk biter dessverre på.Disse bloggerne er daukjøtt som tjener fett på å mene noe om alt, mens vi andre faktisk gjør noe her i verden.Dere er sikkert stolte.

    19. Vær stolt av henne! Glimrende parodi! Når Anna legger ut et sånt “opp-pussingsbilde” må hun regne med å få noen morsomheter tilbake… 🙂

    20. Kjære Norge. Ha litt humor da.
      Tipper AR la ut bildet som en parodi på alle menn som tar bilde i overkropp når de pusser opp. Så hermer bare konatil med samme positur! Hva er greia?
      Humor humor humor. Ikke alt er mobbing idag…

    21. Kjære alle sammen. Vet dere hva humor og ironi er? Etter det refererte innlegget til konatil kom ut, så har hun skrevet et nytt der hun svarer alle dere som mener dette er mobbing. Vi må slutte å si at alt som gjøres med humor og glimt i øyet er mobbing! Dere bør ta en titt på definisjonen, for å si det slik. For dere som mener at det innlegget er mobbing, så har dere ikke skjønt forskjellen. Klart det innimellom er hårfine linjer, og man skal være forsiktig. Men ærlig talt, man må da få ha litt humor og selvironi?

    22. Som nevnt tidligere hadde jeg faktisk tenkt til å sende innlegget til AR fordi jeg tenkte hun kom til å synes det var morsomt, men hun må visstnok beskyttes som et barn laget av glass. Hadde noen brydd seg om det var en parodi på et bilde av Siv Jensen? Neppe!! Neste gang skal jeg posere som Trond Giske, så får vi se hvor mange som bryr seg da..

    23. Mobbing og hets er generelt et stort problem i dagens samfunn og spesielt på nett og blant unge. Politikere snakker for tiden om et kjøligere Norge og dere bidrar i hvert fall ikke til å gjøre det noe varmere. Som ansvarlige foreldre og bloggere bør dere vite bedre, dette er rett og slett lavmål. Det hjelper ikke å unnskylde seg med at AR er oppmerksomhetsyk osv og at hun bør tåle ditt og datt. Det finnes masse barn som både er mer utagerende og oppmerksomhetssyke men de fortjener da absolutt ikke å bli mobbet av den grunn. Også kan man godt si at AR ikke er et lite barn og bør tåle såpass men det er ikke sikkert at unge mennesker og barn klarer å skille hva dere gjør mot AR og hva de gjør mot barn og unge. Det er dessuten ikke mobberne og de som står rundt og ler som definerer hva som er mobbing og humor. At pappahjerte omtaler AR som et barn laget av glass er rett og slett hårreisende, spesielt med tanke på all den hesten hun mottar daglig. Jeg tror hverken du eller jeg kan forestille oss hvordan det er å motta så mye hets. Derfor er det direkte tragisk at dere bidrar til å legitimere dette og gir hetsen et offentlig ansikt. Tror dere blogginnleggene deres bidrar til en bedre hverdag og mindre hets for AR? Skjerpings!

    24. Hun er kjempekul 🙂
      Ser bedre ut gjør hun også 😉
      Vil ikke si at det er mobbing.
      Kanskje litt småerting av småjenta som gjør alt for å få litt oppmerksomhet, men litt tull tåler alle 😉
      .

    25. bla bla bla. Du framstår som totalt hjernevasket. Hva er vitsen med å stå fram for få andres oppmerksomhet hvis du ikke tilfører verden noe nyttig. Hadde kona di stått fram i verden og oppnådd nobelsfredpris hadde du hatt grunn til å være stolt. At kvinner kler av seg er nok bare et utrykk for å vise at de har en sunn kropp som betyr at de kan bære frem mange barn. Det hjelper ikke at det pakkes inn på alle mulige måter. At en mann viser sin overkropp er ikke kun sexuelt ladet men han vil også vise sin dominans over andre menn eller fientlige menn. Dypt på innsiden er vi nokså primitive. Det gir likevel ingen unnskyldning for å oppføre seg primitivt.

    26. ahhhh- krenkbare Norge! En voksen kvinne skal ut med en bok ved navn naken og hun er naken- at andre lager litt humor, parodierer og er nakne, er plutselig mobbing! Ingen som har sett Line Nelvik O’co “mobbe” på selve statskanalen- hele mobbesenarioet her blir jo nesten som en parodi i seg selv- ingen som har kalt noen stygge navn her! Vurdere nesten å begynne og blogge selv! 🙃 Det her var rett og slett humor- som flere her har tjent masse på! Genial bloggerkrig! 👍🏻😜

    27. Poppis på andres blogg, Ja , det har du jo gjort før.greie du og komme med ideer selv.
      Du har et svar på kommentarene over. det var til en som synes det var ok. Svakt.
      Dette kommer inn under blogg hore status. Du fant en unskyldning til en spekulativ blogg selv.
      Du er rett og slett svak.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg