Det stooore spørsmålet

Jeg elsker deg, det vet du, men det er så mye jeg lurer på. Når jeg ser på deg og du ser på meg og det er bare oss to i hele verden.

Hva drømte du om da du var liten? Hva drømmer du om nå?

Hva tenker du om fremtiden og blir du redd når du ser opp på himmelen og tenker på universets uendelighet?

Føler du deg ensom eller er egentlig alt helt perfekt? Hva ser du i meg og hva ser du i oss?

Ting som dette og mer til lurer jeg på hver eneste gang jeg ser deg. Men mest av alt, mer enn alt dette og enda litt til, lurer jeg på:

Hvor i all verden blir øynene dine av når du smiler??

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Borte vekk! ^_^
 


 

/ Bill. mrk: Forelsket, men forvirret <3

* Følg Smilehjerte på Facebook *

7 kommentarer
    1. “ææææh, for en stor kjærstepromp du er!!” Dette hadde jeg hørt en av mine gode, fantastiske nieser dersom jeg hadde i det heletatt prøvd meg på en liten brøkdel av denne fantastisk flotte kjærlighetserkleringen! Dere kler hverandre!

    2. Så godt man ikke er i hverandres hode, og heller kan leve i nuet og nyte det man virkelig kan se..Eller i dette tilfelle ikke kan se 😂😂 Lenge leve kjærligheten ✌🏻😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg