Gå to turer? Aldri i livet

Det kan være fjorten poser med mat, en ponni og en pall med mel, jeg går ikke to ganger om jeg så må dø i forsøket. Selv om det betyr en hasardiøs ferd ned trappen der tre kopper, to glass og en levende ilder balanserer på toppen av en stabel med bøker, så MÅ jeg prøve.

Og dette bildet sier vel egentlig alt x-)

Det er bare 50 meter ned til hytta, men du kan ta lut på at jeg ikke går to ganger. Over mitt lik! Da bærer jeg heller på meg strekk, krampe og kink i ryggen, for vi som lever etter denne regelen vet at det bare er én ting som gjelder: Carry everything or die trying x-)


 

/ Vi som går én gang, ferdig snakka 😉

* Følg Pakkeselhjerte på Facebook *

17 kommentarer
    1. Haha jeg lurer virkelig på det syndromet der altså! Jeg lider nemlig av det samme! Det må jo være en koblingsfeil en vei tror jeg 😉 Jeg har bare ett par meter fra bilen til døra mi, men det spiller ingen rolle. Lurer på om det er genetisk? Jentungen er ett syn for gudene til tider, når hun bærer pc, mat, drikke, ladere, mobil og gjerne ett par ting til samtidig. Nå skal det gå sies, at det titt og ofte går galt også da 😉 Men dette alt eller ingenting syndromet er såpass kraftige saker, at man lærer liksom ikke av det heller hehe.

    2. Har en 12 åring her som er akkurat sånn, å det resulterte i non knuste glass i trappa her om dagen😏Ifølge han var det min skyld siden det var meg som hadde bedt han ta de ned fra rommet sitt😈Jadda..🤔

    3. Det der kan vel ikke alt dere har med for å være noen dager på hytta? Det der ser jo ut som det du trenger til kun en unge, og ikke en hel familie! Nei, du må nok ha gått flere ganger for å ha fått med alt sammen (eller evt sendt noen andre 😉)

    4. Ha ha, kjenner meg SÅ godt😂 Uansett hvor langt og hvor tungt det er så skal jeg få med alt på en gang😂👍🏻

    5. Hahahah jeg er helt lik!! Herregud så mange ganger jeg har opplevd at folk har ristet på hodet og spurt hvorfor jeg ikke bare går to turer. Men det er altså ikke et alternativ. Selvom det bare er 20 meter fra der jeg parkerer bilen til innngangsdøra mi, går jeg _aldri_ to ganger. Er ikke lenge siden jeg gikk med to bagger, en veske, tre bæreposer og en dyne og pute. Tok sikkert lenger tid å prøve å bære alt samtidig enn det hadde tatt å løpe frem og tilbake to ganger, hahaha

    6. Dette er meg.. HVER gang. Og hver fredag (tacofredag), kan du banne på at rømmen, som er stablet øverst på flyttelasset til spisestuen, ramler i gulvet! Så ender det opp med at jeg må gå to ganger likevel, fordi jeg må tørke opp en halv boks rømme fra gulvet. Jeg lærer aldri :D👌🏼👌🏼

    7. Haha! Ja nei altså glem å gå to ganger, det skjer ikke. I blant tar det utrolig lang tid å få logistikken til å gå opp når alt må stables oppå hverandre, men sånn må det bare bli. Vi går ikke to ganger ass 😉

    8. Helt enig. Heller bære seg i hjæl enn å gå to gå ganger. En leveregel jeg har fulgt siden barndommen.

    9. Dette har jeg sett før! Akkurat slik er min samboer også! HAHA. Nekter å ta de forbanna skritta tilbake til parkeringsplassen, skal på død og liv ta med alt på en tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg