Når Peter skal pakke selv

Jeg vet at jeg er veldig distré altså, men dette… x-)

For i helgen skulle vi en tur på stranda. Stranda ligger ved hytta til svigers, så etter et forfriskende bad var vi invitert på grillmat og kaffe. Maten var kjøpt inn, alt var klappet og klart, ikke ta med annet enn badetøy og festhumør. Perfekt.

Christina pakket med seg en bag til barna, litt småtteri til Teo og en liten bag til seg selv. Alt jeg skulle gjøre var å ta med meg badeshorts. Ikke noe mat, ikke barneseng, ikke luftmadrass, ingenting annet. Bare badeshorts. Fett nok.

Vi kommer oss ned på hytta, solen steker. Steker! Barna kan ikke rive av seg skjorta fort nok og begynner å løpe mot stranda nesten før pappa har parkert. Godt vi smurte dem med solkrem før vi dro, nå er det bare å få på seg shortsen og sistemann uti er en råtten banan!

Shortsen ja…

Åh…

Søren.



 

/ Hilsen NM i distré 2017

8 kommentarer
    1. Menn ER distré 🙂 Vi er i Danmark og alt min kjære trengte å tenke på å pakke var badeshorts!, og skifte..Tror du han husket på badeshorts?? 🙂 🙂

    2. Dette er grunnen til at jeg tar meg av ALL pakking her i huset. Mannen min er like distré og får ikke lenger ta del i pakking til noen ting. Ikke engang når han skal på guttetur med kompisene sine 😂 frykten er jo at ungene skal arve hans egenskap. Men en mann som slipper å tenke, er en lykkelig mann. Ikke misforstå, han har sin jobb i hjemmet han også, men alt som innebærer pakking og planlegging er så langt utenfor hans forstand at jeg har tatt det fulle ansvar 😂

    3. Er det der Svinevika eller en annen strand? var på Svinevika i dag, og synes dette likna 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg