Hekta på skjønnhetsfilter

Nå skjønner jeg hvordan de andre toppbloggerne har det.. 😉

For telefonen min har et sånt innebygd skjønnhetsfilter man kan skru av og på, akkurat på samme måte som filtrene på Snapchat. Eller tilsvarende et årsbudsjett i sminke og pudder.

Problemet er bare at det står som standard og det glemmer jeg hver gang.

Så da jeg var på vei ut for en joggetur og knipset et bilde av meg sjæl i går, tenkte jeg:

– “Gaddææææm, denne jogginga gjør jo underverker for huden! Se på han kjekkasen a! Se den gløden! Kråketærne er borte, posene under øynene er borte – herregud, det ser jo ut som jeg er 15 år igjen. Nice!”

Men så kom jeg på at skjønnhetsfilteret sto på..

Og da jeg kom tilbake fra løpeturen, tok jeg et bilde til.

Og vips så var man 35 igjen. Minst x-)
 

/ Opp som en løve, ned som en skureklut 😉

4 kommentarer
    1. Og dermed var jeg på full jakt etter skønnhetsfilter, men noe sånt finnes ikke på min mobil. JEG MÅ HA NY MOBIL !!! (Prøvde bare å skrike så høyt at gubben hørte meg ) 😉

    2. Ahaaa NICE! Da har muligens eg også sjanse til å blitt Topp20 på Topplista! *Bruke filter* noteres i MÅ GJØRE-Boka 🙂
      Takk for tips! *ler meg ihjel!*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg