Det øyeblikket ♥

Jeg elsker det øyeblikket når jeg våkner og ser rett på deg.

Du har sneket deg inn fra rommet ditt og vil overraske pappa. Et forventningsfullt ansikt som står der og smiler. Klar for en ny dag, klar for livet.

Kanskje hopper du opp i senga og kryper inntil meg, kanskje rapper du telefonen min og løper ned i stua.

Kanskje er jeg egentlig litt for trøtt, men hvordan kan jeg være trøtt når du står der og smiler fra øre til øre?

Spesielt på en dag som denne. En lang og varm fridag til å gjøre akkurat hva vi vil. Når vi vil. Hele dagen.

Så river jeg tak i deg og pakker deg inn i dyna. En stor klem og dagen kan begynne.

Dette lukter sjokolademelk lang vei 🙂


 

/ Den beste starten på dagen <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg