Strandet på en øde øy

For en fantastisk helg!

Kl. 08.59 på lørdag morgen, lå min gode venn Steffen og sov. Han hadde sett frem til en lang og avslappende lørdag uten noen store planer. Kanskje en tur ned i byen, kanskje en runde golf.

Kl. 09.00 tok alle de fredelige planen en brå slutt, da 14 feststemte karer og 14 oppspilte damer inntok plenen og begynte å hamre noe voldsomt på vinduet.

Kl. 09.02 var det første glasset med bobler hevet og utdrikningslaget var i gang!


Spent Christina med kjepphest x-) #respecthobbyhorsing

 

Jepp, det stemmer, i helgen har jeg arrangert mitt aller første utdrikningslag og det var så utrolig moro!! Ikke fullt så moro i dag selvfølgelig, men helt fantastisk mens det sto på.

For til høsten skal jeg være forlover for Christinas søsters utkårede, og denne helgen var det duket for utdrikningslag. Som betyr at jeg ENDELIG kan slippe å holde på hemmeligheter!

Det som gjorde det ekstra ille var at siden Christina er sin søsters forlover, fant vi ut at det var en god idé å kjøre begge lagene på likt. Så da det hamret på vinduet kl. 09 på lørdag, var det både 14 menn og 14 damer som sto feststemt og klar.

For å gjøre det hele litt moro, hadde vi fortalt ham at hun skulle ha utdrikningslag, og vice versa til henne. Så da de våknet til det infernalske bråket, trodde begge det var den andres lag helt, til de tittet ut og forsto at de hadde blitt grundig lurt begge to. Fantastisk 😉


Herr og fru mårratryne 😀
 

Og som utdrikningslag går, har jeg tatt rundt 250 bilder med mobilen i helgen, men stort sett ingen av dem egner seg for trykk, haha! For en sånn dag er selvfølgelig full av haraball og moro, men ikke nødvendigvis en dag med bilder som egner seg for et større publikum 😉

Men kort fortalt, kan jeg si at det var et lag som gikk over aaaaall forventning. Nå er jo jeg litt inhabil, siden jeg og den andre forloveren arrangerte alt selv, men jeg synes i hvert fall det var helt magisk.

Dagen startet med et par glass bobler på plenen, før vi suste til Megazone for tre runder med innendørs paintball. De gummikulene gjorde altså så inn i hamperæva vondt at jeg tror jeg brukte mer tid på å hyle som en sølvgutt, fremfor å faktisk skyte noen. Men herregud så moro!


Adrenalinrusa og livredd pappablogger.
 

Deretter var det påfyll med pizza og lettbrus, før vi cruiset videre til Oslos beste vestkant, for å fekte! Det kjenner jeg greit på kroppen i dag, for i fekting bruker man tilsynelatende muskler man aldri bruker ellers, og i dag føler jeg meg stiv og støl som en 120-åring 😉


En garde!
 


Angriiip!
 

Etter fekting tok vi båt over til en liten øy som heter Kjeholmen, der vi hadde leid en liten hytte. Viste seg at hytta overgikk våre villeste forventninger og hadde både grillplass ved vannkanten, sengeplasser i hopetall, innlagt vann, nydelig utsikt og mye mer. Resten av kvelden gikk med til grilling, bading, slarving og forbrødring. Og røverhistorier. Masse røverhistorier.


Et solfylt avbrekk mens vi ventet på båt 🙂
 


Kjeholmen altså! <3
 


Brudgom i borat-drakt – classic 😉

 


Grill i solnedgang. Vakkert.
 


Røverhistorier og prat om kvinnfolk.
 


Sliten brudgom på vei hjem 🙂
 

Og etter en sånn heidundranes feiring, var det relativt lavt tempo i går. Eller for å si det sånn: Vi la oss klokken halv ti. Det sier vel egentlig nok. Men fy søren så gøy det var!

Og til helgen er det på´n igjen, for da for da blir det hyttetur med hele slekta for å feire min kjære muttern som fyller.. et rundt tall 😉

Så håper vi skuddskadene fra paintballen legger seg innen da, så ikke folk tror jeg har fått kopper.


Brudgommen – levert tilbake i ca. samme tilstand som vi fikk ham. Sånn cirka i hvert fall 😉
 

/ Tusen takk til alle som var med, vi sees igjen i august 😉

Les om jentenes utdrikningslag her –> Kona til: “Hobby horsing og en naken mann”

7 kommentarer
    1. Hehe.. Da jeg så bare overskriften og bildet av den forslåtte brudgommen før jeg leste innlegget, trodde jeg ett øyeblikk at dere hadde vært på en øy som var full av flått og hadde fått x antall flåttbitt alle sammen! Jammen godt det ikke var tilfelle! Høres ut som en knallfin helg.

    2. “Og til helgen er det på´n igjen, for da for da blir det hyttetur med hele slekta ___for å fylle min kjære muttern___ som fyller.. et rundt tall”. Fylle muttern? Er det lov å si da? Åsså hele slekta da.. tror du har hatt ei tung helg! :’)

    3. Så kjekt 😄 Paintball er dritgøy og kulene er j… vond å bli truffet av. Adrenalinet hjelper godt på. En av mine blåveiser forsvant ikke før etter 6 måneder.😂😂
      Tusen takk for flotte og morsomme beretninger fra hverdagen. Love it!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg