Den egentlige hjernen bak bloggen

Det er vel like greit å innrømme det først som sist. Jeg føler nok litt ekstra på det nå som jeg plutselig vant Årets Livsstilsblogg, og det føles feil å ikke være ærlig på at jeg får litt hjelp i blant. Mer enn bare litt forresten, ganske mye egentlig.

 

top view of woman working with laptop in office or at home studying

 

Jeg mener, herregud jeg hadde jo aldri i verden klart å komme opp med nok ideer på egen hånd! Og når skulle jeg hatt tid til å skrive dem?

Jeg publiserer 1-2 innlegg hver eneste dag, og da sier det seg selv at man må hyre inn litt hjelp om det skal gå rundt. Jeg er riktignok kreativ, men inntil 700 innlegg i året? Nei, da betaler jeg heller noen til å jobbe for meg.

Misforstå meg rett, jeg skriver jo noen av tekstene selv, men de aller fleste setter jeg bort til en som virkelig vet hva hun snakker om. Ikke fordi hun har mange års utdannelse, egne barn eller erfaring fra å jobbe med barn.

Men fordi hun er barn selv 🙂

 


“Yes, da var morgeninnlegget klart – på tide med en toddy”

 

/ Ingen fare, hun får avspasere i helgene 🙂

* Følg Lillesnupphjerte på Facebook *

11 kommentarer

Siste innlegg