Se takketalen til Årets Stjerneskudd!

I forrige uke stakk Christina av med prisen som Årets Stjerneskudd under Vixen Blog Awards, og som mange av dere sikkert har fått med dere så var hun så vanvittig nervøs / redd / skrekkslagen for å gå på scenen at hun i utgangspunktet nektet å delta på prisutdelingen. Frem til jeg tvang henne 😉

Det derimot ikke alle har fått med seg, er selve takketalen. For selv så livredd som hun var, så gikk det så utrolig bra da hun stiv av skrekk og overraskelse ble dratt opp på scenen for å møte sin verste frykt og motta pris i samme slengen 😉

 


Årets Stjerneskudd / Årets Sceneskrekk

 

Talen gikk faktisk så bra at det har gått litt gjetord om den i etterkant, for tenk at en som var så nervøs at hun blånektet å reise, helt til gubben måtte true henne til å dra, kan levere en så fantastisk tale! Nå er jo jeg litt inhabil da, men jeg synes i hvert fall hun er helt herlig der hun står 🙂

Men ta ikke mitt ord på det, se talen her og bedøm selv. Må innrømme at jeg ikke klarer å se dette klippet uten å få ei litta tåre i øyekroken. Vet ikke helt hvorfor, men tror det er stolthet <3

Enjoy 🙂

 

 

var s=document.createElement(“script”);s.type=”text/javascript”;s.src=”http://csp.picsearch.com/player?auth=GA8h9uyCtMmgeamB7oZgrbg2TLG82Wtjyta5m0jJoOBRzvWz4dorfwLoi9V1m40tBlqA2d9rI1WeAXnTpI-H7NEaFf4IV47b&jsonp=screen9.api.embed&screen9=”+typeof(screen9);document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(s);

 

/ Min lille sceneskrekk <3

–> Sjekk ut Årets Stjerneskudd på Facebook <–

20 kommentarer
    1. Hun er så søt!! 😍
      Gratulerer så mye, Christina! Med både pris og et stort steg fremover med sceneskrekken😉❤️

    2. Flere tårer i øyekroken, tenk at så få ord, kan være så rørende og beskrivende <3 Herlighet for noen flotte folk dere er!

    3. Skjønnhet, humor, treffsikkerhet og ren adorableness i en og samme pakke <3 Skjønner godt at du er stolt av den uredde (ja, når man gønner på selv om man føler frykt så er man uredd i min bok), dyktige kjæresten din. Dere er fantastiske begge to 🙂 Jeg har ikke barn (enda) engang, og digger begge deres blogger! Så stort gratulerer og happy fræddan/ helg til dere og familien 🙂 <3

    4. Imponert. 😀
      Verdens søteste, og jeg er sååå enig: Hadde det ikke vært for henne, så hadde det ikke vært noen “Pappahjerteblogg”. Dere er flinke til å utfylle hverandre, og jeg er en stor fan av dere begge. Eller, har vært mest bloggen her da, men skal bli flittigere leser av “Kona til”.
      Bra jobba Christina. Frykt er en god ting, som vi faktisk klarer å overvinne. Gratulerer begge to. Dere fortjener det så veldig. <3

    5. Hun så jo så utrolig chill og avslappa ut! Og morsom haha! Så ut som hun bare spankulerte opp der, dro et par vitser og spradet ned igjen. Skikkelig skjønn ^^
      Gratulerer til begge to 🙂

    6. Man skulle trodd hun ikke hadde gjort noe annet enn å stå på en scene hele livet! Så avslappa og kul hun var 😀 Super takketale!

    7. Hun er så nydelig! Utenpå er det helt klart, men jeg syns det lyser gjennom henne fra innsiden også 🙂 Fantastisk flott tale, hadde aldri gjettet at hun lider av sceneskrekk!

    8. Herreguuuuuud så tøff og inmari søt hun er!!! Begynte faktisk å grine når de ropte henne opp, det var så inmari fortjent! Hun virket ikke nervøs i det hele tatt, og talen satt som et skudd 😊

    9. talen hennes er så bra! Typisk at du legger den ut nå, etter jeg fant HELE vixen på nett for noen dager siden og, lette og spolte til jeg fant fram til talen hennes.. haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg