Ut på date med frua <3

Hipp hurra og hurra meg rundt, i kveld er det endelig duket for en etterlengtet date med frua! 🙂

Det er rart med det, men med to små i hus er det lett å prioritere seg og sitt et godt stykke ned på stigen. Man tenker jo selvfølgelig at man skal være flink til å gjøre ting sammen, men så spiser liksom hverdagen opp alle sånne planer. Og da tenker jeg på ting som går utover å sitte i sofakroken og se på Thomas & Harald mens man masserer hverandre på føttene.

Misforstå meg rett: Det kan være kjempehyggelig det, men man trenger jo tross alt litt mer også. Komme seg ut, spre vingene og fly litt uten barn. Snakke om andre ting, være seg selv og kjenne litt på livet utenfor livet som småbarnsforeldre i joggebuksa 😉

Så i kveld blir det date!

Jeg fikk nemlig en tur på restaurant i bursdagsgave fra frua. Klok av skade tenkte jeg at det helt sikkert ikke ble noe av før langt uti 2017, men allerede nå i dag er barnevakta på plass for at mor og far skal få på seg litt godlukt og gjenoppdage kjærligheten.

Og effektive som vi er, har vi invitert med oss et vennepar, så slår vi to fluer i én smekk 😉 Kjærleik, vennemoro, mat og jubalong – dette blir knall!

 

Fra forrige date, i parkdressen med barna i hagen x-)

 

/ I kveld tror jeg jaggu det vanker tre spray med godlukt :-*

* Følg Datehjerte på Facebook *

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg