Dritbra drittsko gis bort

Det var jo ikke slik det skulle bli. Du skulle komme inn i livet mitt som en befriende Messias, men helt siden dag én har det liksom vært noe mellom oss. En gnisning, en uenighet, en elefant i rommet. Og nå orker jeg ikke lenger.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg tror kanskje problemet er at jeg hadde altfor høye forventninger til deg. Du skulle liksom være Jesus på et nyvasket esel. Jeg som alltid er vant til å kjøpe billige sko på tilbud, klasket endelig til med de dyreste skoene jeg fant i hylla. Det kostet og det svei, men som de sier: Buy quality, cry once. Trodde jeg..

Men det ble liksom aldri oss. Jeg har tatt deg med på rundtur i skogen, jeg har vist deg hytta, jeg har vist deg havet, men likevel ender det alltid opp med at vi krangler.

Vi har vokst fra hverandre på rekordfart og enten det er føttene mine eller passformen din – jeg tror ikke dette kommer til å funke. Så da er det bedre at vi bare går hvert til vårt og begynner å date andre, for livet som tospann skal definitivt være bedre enn dette.

Jeg vet ikke om det er deg eller meg, men det er ikke så farlig, konklusjonen blir den samme: Jeg gjør det slutt.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
All by myseeeeeeelf <3

 

Lyst på gratis løpesko?

Har du eller kjenner du noen som kanskje har lyst på relativt nye og ganske dyre løpesko? Jeg kunne sikkert solgt dem på nettet, men det er liksom noe med å selge brukte sko.. Da har jeg heller lyst til å gi dem bort til noen som kan få glede av dem 🙂

Det er ingen skader på dem, de lukter ikke rart og ser relativt nye ut.

Skoene (Nike Air Zoom Vomero 11) ble kjøpt rett før sommeren og kostet rundt 1600 kroner. Størrelse 45. Det er absolutt ikke noe galt med dem og de går for å være knallgode sko, vi bare har ikke kjemien.

Så tips en venn eller legg igjen et pip i kommentarfeltet, gjerne med en god begrunnelse hvis du vil, så plukker jeg ut en heldig “vinner” i løpet av noen få dager. Jeg betaler selvfølgelig frakt 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Bill. mrk: Der ingen skulle tro, at nokon kunne sko.

* Følg Løpehjerte på Facebook *

43 kommentarer
    1. *Rekker opp hånda*!
      Ikke til meg selv med strl 36 naturligvis, men til min elskede latsabb som ønsker å bli kvitt en kjærlighetskilo eller fem:p

    2. Frelsesarmeen eller no lignende sånn at feks de som går rundt uten så mye klær kan få noe som ser nesten nytt ut 🙂

    3. Haha! Beste gis bort annonsen jeg har lest.
      Hadde passet perfekt til min kjære mann som aldri
      Kjøper seg noe nytt selv. Med leddplager og heller lite samarveidsvillig rygg lenger hadde dette vært helt topp!:)

    4. Min kjære mann har lett etter joggesko i ca 5 mnd. nå.
      Han trenger virkelig et par joggesko og hvem vet kanskje de får et bedre forhold enn dere hadde.❤️

    5. Jeg har lyst på de 😃🍀 etter 3 misslykka rygg operasjoner og kroniske smerter så tenger jeg gode sko 🙂 disse hadde nokk gjort godt for ryggen når jeg er ute å går 🙂 krysser alt jeg har 😃🍀 jeg bbruker str 45 også 😉

    6. For en peis du er som gir skoene bort til en privatperson i stedet for til en organisasjon som skal redde verden. Akkurat som om privatpersoner trenger å få gratis ting. Du burde skamme deg. Skikkelig. Nå kommer det sikkert en tråd på KG med forbanna kvinnfolk som spruter sin rettmessige dritt om deg over hele internett, og tror de gjør det privat siden de faktisk logger seg inn med brukernavn og passord før de sprer eder og galle. Knis. Jeg har ikke bruk for skoene, bare sånn at du ikke tror jeg driver og rekker opp hånda her. Jeg bare måtte utnytte sjansen til å lire av meg noe greier. Dessuten har mannen min så knøttsmå føtter at de skoene der mest sansynlig hadde passet meg bedre enn han. Og eldste sønnen min har gud hjelpe meg større føtter enn det der, som også fører til at de mest sannsynlig hadde passet meg bedre enn han. Tror det er noe galt med hankjønnene i familien min.

    7. Min kjære mann som blir far for første gang i januar og desverre har gått opp noen ekstra kilo i ren sympati for di 12 ekstra kiloene jeg har gått opp i svangerskapet. Er visst veldig normalt det der.. Han har allerde slitt ut 2 par sko iløpet av sin Pokemon go periode (motivasjon for å gidde bevege seg når flodhesten ligger å velter på sofaen hele dagen) og trenger nå sårt nye. Som mange vet er det dyrt å få barn, selv om vi går for arveklær og mye brukt-ting er det fortsatt en del penger som går, så dette hadde vært midt i blinken – han fortjener nemmelig en ekstra oppmerksomhet! Krysser fingrene:) Ha ein fin dag.

    8. FOR en timing! Jeg har en svoger som har bursdag i morgen og jeg er som alltid litt sent ute når det gjelder å ordne med gave….
      Han har lenge pratet om å komme skikkelig i gang med treninga. Han kjøper treningsbøker og googler øvelser, men som med veldig mange andre blir det litt med praten.
      Jeg skulle gjerne hjulpet til med et lite push på veien og tror dette hadde vært en topp gave. Hvis jeg vinner så hadde det vært veldig kult om du skrev en liten motivasjonsmelding og signerte den hvite sålekanten 🙂
      #highfive

    9. Med begge hendene i været velg meg!
      Vell de er litt i største laget til meg, men de hadde passet perfekt til min kjære samboer. Etter at vi fikk oss hund for rundt fire mnd siden har sko garderoben til begge blitt betraktelig mindre. Heldigvis for meg er samboerens sko de beste å tygge på så jeg har fortsatt sko igjen. Min kjære har et par igjen, de er godt slitt med hull som gir et par godt våte føtter etter enhver tur med.
      Han fortjener virkelig et par tørre føtter og en fin oppmerksomhet på en ellers grå novemberdag.
      Ha en fin dag!
      PS jeg lover at hvis vi blir den heldige vinneren så skal ikke hunden få lov til å komme i nærheten av dem. Vi har lært av våre feil.

    10. Perfekt str og sko til tvillingbroren min! Vi bor i Trondheim (sammen :o) og i disse dager starter eksamensperioden for fult, da blir det fort litt gnisninger mellom to slitne søsken, så en slik “gave” fra meg hadde scora meg mange poeng!
      PS: blir det ikke sko blir det en billig sak fra rema fra meg. Noe drastisk må snart gjøres for å bevare husfreden 😀

    11. Hei! VIL gjerne vinne skoene, har en familie medlem som dessvere ikke har så mye råd til noe, og han hadde trengt et par gode sko! Tror han hadde blirr overlykkelig. Blir gjerne med i trekningen for å glede noen 🙂

    12. Det er mange enslige mindreårige flyktninger i kommunen, som ville blitt veldig glade for disse. Kontakt en av boligene og hør med dem:)

    13. Disse hadde vært en flott julegave til samboeren 😀 Vi har lite med penger for tiden, og kan derfor ikke gi hverandre julegaver. Tipper han hadde blitt veldig glad hvis disse lå under treet 🙂

    14. Jatakk! Gutt-“ungen” på 13 har brått vokst som en elefant i beina, og gikk fra str 41
      til 45 over sommeren, så detta hadde vært så perfekt! 🙂

    15. Hei kjære Pappahjertet 😀 disse skoene hadde passet
      Så godt til verdens beste svigersønn,
      som alltid stiller opp for meg og andre.Han har nettopp startet i ny jobb. Jeg synes han fortjener nye gode sko. Han bruker str 45 😉 Ellers så vil jeg bare si ifra om at jeg har stemt på både deg og fruen 💙❤👍

    16. Disse skoene hadde passet ypperlig til min spreke bror:) Han har vært fantastisk det siste året der jeg har vært igjennom en tøff behandling, så jeg syns absolutt han fortjener en takk for innsatsen:) Disse skoene hadde vært en super takk c”,)

    17. Kan godt ta imot et par sko.. dei eg har er såpass velbrukt at eg blir sendt i dusjen for å fjerne tåfislukta når dei har vore i bruk. Trenger nokon greie leikesko som eg og guttungen på 2 kan leike når kona er heime i barsel med moinsta.

    18. Hei!
      Skulle egentlig bare lese gjennom og tenkte dette ville sikkert være noe morsomt, som det ofte er. Men da jeg så at de var størrelse 45, da måtte jeg slå til og prøve. For det er det tallet jeg rimelig fortumlet forholder meg til for tiden; skostørrelse 45. Min sønn, som jeg var helt sikker på begynte på skolen i går, fyller nå sko i denne størrelsen. Det kommer jo såklart av at han er 14, og et halvt faktisk, og ikke lenger hverken 4 eller 10. Men det skjedde liksom så fort. Det var både søtt og litt morsomt da han fikk sine første sko i samme størrelse som meg, 37. Og han ble rimelig stolt den dagen han ikke lenger passet sko i barneavdelingen. Og ja, det er veldig hendig med en ung mann som rekker opp til hyller jeg bare drømmer om, åpner glass og bærer møbler. Men mindre hendig å stadig måtte bytte ut det ene skoparet etter det andre, som knapt er ute av esken før de må pakkes bort blant alt annet som passet for typ en uke siden. Vi er veldig populære hos både naboer og slekt for tiden, men så var det nye sko da…

    19. Hei. Denne jula har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe en eneste ny julegave. Så da blir det å lage selv, kjøpe brukt ting osv.. dette hadde altså vært en perfekt gave til broren min 😀

    20. Disse hadde nok passet perfekt til mannen min 🙂 Han har akkurat drevet og hintet frampå om at skoene begynner å bli slitt, men jeg sa at vi må vente litt lenger, til vi har bedre råd. Et nytt par, helt gratis, hadde jo passet helt perfekt!
      Håper skoene får et godt, nytt hjem 🙂

    21. Hei 😊 Jeg bruker 35, så skal ikke nominere meg selv her. Ønsker derimot å nominere min bror som er veldig flink til å trene 😊

    22. Men nå som en ny flamme har kommet i hus, hva tenker disse om å bli “dempet” av deg? Hvilke fordempninger hadde skoene før du fordempet dem? Jeg er litt dempet over denne avgjørelsen.
      -Air Jordan

    23. Åh, disse hadde nok vært en hit i bruktbutikken Te og tøy! 🙂 Det er en gratisbutikk for flyktninger (og andre vanskeligstilte), der de kan komme innom og få tak i ting de trenger. Det er ofte mangel på tøy og sko til menn, så noen gode joggesko kunne virkelig vært bra 🙂

    24. Etter en rekke rygg-/nakke-/kne-/div-operasjoner, og en kropp som har endt opp som en god blanding av Robocop/Ironman/Terminator (originalen selvsagt, ikke den kjipe “Chronicles” kopien), så kunne det vært interessant å teste om det hjelper med gode sko..

    25. Samboeren min hadde blitt superglad for de. Han er kjempeflink til å løpe, og motiveres veldig av nytt sportstøy og sko. Problemet er jo at det er så dyrt for slikt, så det ender ofte opp med helt ok sko i stedet for de beste.
      Det skal også sies at jeg trenger de, men tror det ville sett tussete ut på tredemølla (jeg bruker 38). Samboeren min fikk meg til å bli glad i løping (så glad det går an å bli uten at det inkluderer burger og sjokoladekake).
      Heia den som vinner (så lenge det blir meg/samboer) 😁

    26. Alle henda i været!
      Her har jeg ikke råd til en eneste julegave i år så disse hadde passet perfekt som en liten påskjønnelse til min kjære mann som har stått på å pusset opp kjeller mens jeg har på sykehuset med vår datter i 4 mnd.

    27. Hei. Fantastisk gi bort annonse, her blir det nok respons! Her tenker jeg en “nominasjon” til min mann er på sin plass. Han har også problemer med sitt forhold, de møtes sjeldnere og sjeldnere, og jeg ser gnisten er borte. Før var de bestevenner, og møttes fort opptil 5 ganger i uken, noe som gjorde han godt. De hadde en gnist, noe helt spesielt! Med prolaps i ryggen var dette forholdet en slags livredder, han likte det, til og meg jeg gav min velsignelse. Nå er det nesten slutt, iallefall helt på randen, noe til og med jeg ser ikke er bra. Jeg gir ingen garantier, men kanskje disse skoene gir min manns forhold til treningen et dytt i riktig retning. Hvem vet, kanskje brukte, men ikke illeluktende sko er reddningen..?!

    28. Jeg har verdens fineste pappa for våre tre barn. Han står alltid på for oss, jobber å gjør alt for at vi ikke skal mangle noe. Med tre små tette barn har jeg måtte være hjemme ulønnet, så vi har kun en inntekt. Min vakre mann og kjæreste, den fineste pappan har aldri mulighet for å kjøpe seg sånne ting som dette da det rett å slett ikke er mulighet. Han setter oss først og seg selv sist. Alltid! Så det ville varmet hjerte mitt om jeg kunne få gi han noe tilbake som han setter pris på:)
      Fin blogg og flott innlegg 🙂 vi bor forresten i Larvik da så ikke så langt avgårde heller;-)
      Vh ine !

    29. Dette var jo akkurat min kjære samboer sin skostørrelse og alt 😉
      Aldri unner han seg noe nytt selv, og om han gjør det er det hvertfall ikke ble dyrt. Stemmer for at min snille kjæreste og flinke pappa til datteren vår fortjener disse! I tillegg har han bursdag 1. Desember så da slipper man gjerne unna med bursdagsgave også 😉 Hehe… Neida… joda… kanskje!

    30. Hadde passet perfekt til min eldste sønn! Anbefaler dere å nyte den hektiske småbarnsperioden, plutselig har sønnen 45 i sko 🙂

    31. Min stemme går til Karoline, som vil gi dem til broren for å bevare husfreden. Alle med søsken vet at de er triveligere å bo med når de ikke er sure.

    32. Disse hadde vært perfekt for samboeren min! Han er vekter, så han går i tunge sko hele dagen, så disse hadde vært perfekte til de dagene han har fri. Vi er et ungt par i 20-årene, så vi har ikke råd til så dyre sko.. 😊

    33. Jeg trenger ikke skoene, men vil allikevel legge igjen en kommentar. Dette synes jeg var en fantastisk ting å gjøre. Alle andre bloggere ville solgt dem for typ 950,- men du. Du betaler tom frakt. Nei. Du slutter aldri å imponere meg med hjertevarmen din 🙂 Håper skoene får en fornøyd eier!

    34. Nå lider nok skoene eller du av litt kjærlighetssorg, og det er jo ikke bra.
      Kanskje mannen min kan gi skoene en ny start, og de sammen kan få skape noen gode opplevelser.

    35. Til sommeren/høsten blir det nok litt barnevogntrilling på meg og mannen, så da hadde disse vært supre!

    36. Samboeren sliter ut et par joggesko og fotballsko i året. Han er akkurat fylt 32, men lever fortsatt i håpet om å utmerke seg på fotballfronten, til tross for et komplisert ankelbrudd og to små rakkere i hus som krever sitt dag og natt. Jeg vet ikke akkurat hva jeg vil med innlegget, bortsett fra at gratis joggesko aldri er feil, også bruker jo du og sambo samme størrelse i sko👍🏻

    37. Min kjære sliter med kalde og klamme føtter og klarer ikke bruke verneskoene han får på jobben. Derfor blir det til at han sliter ut dyre privatjoggesko jevnlig og aldri har noen ordentlige joggesko å bruke hjemme. Jeg tror han hadde blitt veldig glad for disse 😀

    38. Herlig!Jeg vil nominere verdens snilleste mann,typen som sørger for at at alle har det de vil ha av brus og drikke og godis på biltur,men som glemmer å ta med til seg selv.De blå skoene matcher perfekt den blå løpejakka hans.Det beste er at vi også bor i Larvik,så da slipper du å betale frakt😉😂

    39. Hei☺ Historien din er kjent. Mannen i mitt liv har nettopp slått opp med sine ganske nye asics løpesko….nettopp fordi de finner ikke helt tonen. De “passer” liksom ikke helt. Vondter og klaging oppstår raskt og de får frem en del banning (han er nordlending så…jada så neida)Han blir nok seg selv han nå slår opp med asicsene og inngår nytt partnerskap med dine nikes🙋

    40. Hei! Synd å høre om de dyre skoene.. Jeg kunne sikkert komme opp med en fantastisk grunn til at jeg skulle fått skoene, men – la oss være ærlige. Jeg har en kjæreste som heller aldri finner sin sjelevenn (les: sko). Han er som deg – kjøper de billige på tilbud, men blir aldri fornøyd. Nå har han gitt opp. Vel, long story short – Han hadde rett og slett blitt dritglad. Love you lots og alt det rælet. Vi satser heller på et godt nyttår med nye flotte treningsrutiner i nye dritfine sko, arvet fra fattern i sør!

    41. Heisann Ine!
      Hardtarbeidende pappaer kan vi like og det høres ut som din mann fortjener en liten bonus i hverdagen 🙂 Så derfor: Solgt! Du får skoa 😀
      Sender deg mail.
      /highfive!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg