I Malaga med divanykker

Etter den gledelige sjokknyheten om at jeg har blitt nominert til “Årets Blogger”, har jeg svevd på en rosa sky i hele dag. Skyen ble ikke mindre etter at jeg skrev om nyheten på bloggen, og både stemmer, highfives og hyggelige kommentarer begynte å hagle fra himmelen.

Derfor var det ikke med rent lite stolthet i brystet jeg ankom Malaga i dag. Men jeg innså raskt at all medvinden kanskje har gått litt til hodet på meg.

For da vi ankom Malaga og begynte å tusle rundt i gatene, må jeg innrømme at jeg ble veldig skuffet. Ingen kjente meg igjen. Altså, hallo? Årets blogger? Ja vel, så er vi kanskje i et annet land, men ingen? Til slutt måtte jeg spørre kelneren på pizzarestauranten:

– “Por favor? Estoy celibridad y nominado para el premio como “El blog del ano”. No me reconoces?”

(* Unnskyld? Jeg er kjendis og nominert til prisen for “Årets blogger”, kjenner De meg virkelig ikke igjen?)

Men nei. Spikeren i kista kom da jeg skulle låne toalettet på restauranten, og måtte åpne døren selv. Altså unnskyld meg, men dette var virkelig ikke den Hollywood-treatmenten jeg hadde sett for meg i mitt nye liv. De spanske avisene ligger sikkert bare et par dager på etterskudd, de latsabbene.

Så alt i alt har det vært en ganske vanskelig dag. Turen var fin, maten var god og barna hadde det helt topp, men å gå rundt og måtte føle seg som en helt vanlig person igjen, var naturligvis ganske tøft.

Legger derfor ved noen bilder fra svippturen til Malaga, før jeg henter ansiktsmaske og agurkskiver og går rett til sengs. I morgen skal jeg kjøpe meg chihuahua for å bøte på sorgen og komme meg opp på høyden igjen 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lillesnupp chillern i sommervarmen 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den stakkars eplejuicen hadde ikke nubbsjans 😉 (se jeger i bakgrunnen)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mamma mia, it´s a me – Mario!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Digg å ta seg en liten pinne etter maten! (brødpinne)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen bilder av bygninger må til 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hørte jeg noen si… is?

 

Iiiis! Smöoy – Fast stopp når vi er i Malaga.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den kjolen <3

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ut på tur med fattern og farfarhjerte 🙂

 

/ Tjolahopp tjolahej – vær så snill å stem på meg 🙂

* Følg Kjendishjerte på Facebook *

24 kommentarer
    1. Så gøy! Tjaaa… hvis dere overlever flyturen, kan jeg anbefale alt x-) Men det er mange bra lekeplasser her nede, så finn en god lekeplass på stranda, så får dere i pose og sekk 😀

    2. Hehe, Gratulerer, siden jeg begynte å lese bloggen din må jeg si at den har alltid vært underholdende 🙂 vil nok stemme på deg jeg og… ikke bry deg mye om spanjolene :D:D god ferie.

    3. Stemte på deg i går, og kommenterte på blogginnlegget. av en eller annen grunn er det innlegget borte? Ikke det at det var noe livsviktig, men jeg lurte jo på om jeg på noen måte kunne oppfattes som støtende. I så fall ber jeg om unnskyldning!

    4. Har jeg en dårlig dag så du og bloggen din meg i godt humør. Har selvfølgelig stemt på deg. Artig og morsom blogg har du:-)

    5. Haha, tusen takk for det! 😀 Skal prøve å holde den underholdende fremover også, selv om jeg ev skulle få prisen, bli superkjendis og altfor important til å ha bakkekontakt 😛
      /Highfive

    6. Hæ, er det borte? Jøsh, nei dæven døtte, det trenger du ikke tenke på. Jeg sletter aldri kommentarer uansett og det skal veldig veldig mye til for at jeg skal oppfatte noe som støtende. Med mindre det er noe jazz-relatert da 😉
      /Highfive

    7. Har selvfølgelig stemt! 😉
      Bare et lite tips; ‘Por favor’ betyr ‘vær så snill’ men hvis du vil si ‘unnskyld’ kan du bruke ‘disculpe’ eller ‘perdón’, og imponerende enda mer enn det du allerede gjør 😎 #HighFive

    8. Ååh, men jeg trodde det var fint å starte med “por favor” også? Det har jeg i hvert fall lært fra podcast-kurset mitt. Jasså ja, dette lukter søksmål! 😀 Men takk for tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg