Pikante bilder på avveie

En serie med særs uheldige bilder har blitt lekket på nettet og jeg har derfor bestemt meg for at det er like greit at jeg deler dem her først.

Det var bare en greie vi gjorde der og da, som plutselig ble til en hel serie ganske snuskete dusjbilder i bare nettoen.

Jeg ønsker ikke at dere skal se disse bildene på en annen nettside og få helt feil inntrykk, derfor deler jeg dem heller her først.

NB! Vi advarer om nakenhet og sterke inntrykk!

 

contrast shower with water stream

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ God ny uke! 😀

* Følg Teohjerte på Facebook *

7 kommentarer
    1. Haha han ser litt misfornøyd ut. Hunden min klarer ikke å stå stille når hun dusjet så alle i 5 meters omkrets blir gjennomvåte, enten det er andre dyr eller mennesker.

    2. Du er god på speilbilder i bildene dine. Sjekk nest siste bilde 😂 litt festlig, selv om det ikke var like avslørende denne gangen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg