Jakten er over – gåten er løst!!

Mine damer og herrer, fintfolk og svinepelser, lovers and haters: Gåten er løst!

 

 

For noen vanvittig rare dager det har vært. Jeg kan ikke tenke meg at det var dette Christina hadde sett for seg da hun først sa at hun hadde endret noe og deretter gikk sin vei med et smil så fullt av skadefryd at man skulle trodd hun akkurat hadde slått Magnus Carlsen i sjakk.

Men sånn startet altså denne elleville jakten som har engasjert snart halve kongeriket. Det har rent inn så mange tips og kommentarer og jeg er så utrolig takknemlig for ALLE som har deltatt i denne merkelige jakten på spøkelser og påskeegg, men nå er det altså over.

Yabba dabba doooo!!!!!!!

Og godt er det, for hadde vi ikke kommet til bunns i dette innen i kveld, hadde jeg seriøst revet av meg håret, spist en tøffel og kastet tv-en ut av vinduet. Men nok preik. Du lurer sikkert like mye som meg på hva det var, og det, kjære deg, skal du få vite nå.

For hva var det min lille djevelkvinne av en kjæreste hadde endret, mon tro? Svaret får du her:

 

 

Så, there you have it! Ryddet og kastet i fryseren, der altså. Kanskje litt antiklimaks, men det beviser i hvert fall, som noen har spekulert i, at dette IKKE var spesielt nøye planlagt, haha!

Vinneren av signert bok ble førstemann som tipset om å sjekke fryseren basert på Christinas mange snaps om fryseskuffer og brokkoli. Og vinneren er: lykkenina_84 Gratulerer!

 

Til alle dere andre: Fortvil ikke!

Siden det har vært så massiv oppslutning rundt denne jakten, og som et slags plaster på såret til alle dere andre, skal jeg høre om forlaget kan sende meg en bråta med bøker som jeg kan lodde ut i løpet av uken som kommer! I så fall lukter det bonus-konkurranse og god stemning 🙂

Men for nå: Takk til alle som hjalp til i denne merkverdige heksejakten! Nå skal jeg nyte frosne druer og en hjerne som endelig kan få fungere i fred 😉

/ Peace out 🙂

Klar for noe annet? Hva med litt råtten fisk?

* Sees på Snap og Facebook *

14 kommentarer
    1. Hvis jeg har det like bra sammen med min fremtidige forlovede (eller ikke-forlovede, hehe) som dere har det sammen, har jeg oppnådd noe i livet, dere er jo bare helt herlige sammen! Latteren smitter 😉

    2. Daaaaaa <3
      I så fall kommer du til å bruke mer tid på å lete etter rare ting enn du kanskje skulle trodd, men du kommer i hvert fall til å ha det mye moro 🙂 Lykke til med jakten! 🙂
      /high5

    3. Haha, dere er så morsomme!😂
      Meeen skal ærlig innrømme at jeg ble litt skuffa over surstrømmingsstuntet! Hadde sett for meg at du skulle være skikkelig mann og ta en hel fisk i hånda og bite av den, og ikke la Christina fiske frem en liiten bit… Men asså: creds til deg som smakte! Jeg hadde aldri gjort det..

    4. Hahaha,dere er så herlige!
      Forøvrig smaker frossen vannmelon også helt fortreffelig dersom dere skulle føle for en avveksling fra druer.

    5. Haha det var nesten kjedelig enkelt. Jeg fikk oppleve omtrent det samme som deg idag. Kom hjem etter å ha fiksa noe på jobb og henta broren min som overnatter. Så går jeg på do og kommer inn og vi spiser pizza. Så sier han: “Ikke ødelegg den og nåda.”. Jeg bare “Hva da?”. Og han nekta en stund å si hva det var. Men han ga meg ett hint: “Hvor var du nettopp?”. Jeg bare “Bensinstasjonen?”. “Nei” sa han. “Toalettet”, spurte jeg, og det stemte. Da kom jeg på at jeg spurte om han kunne bytte doringen når jeg dro til jobb. Jeg har nemlig ødelagt den gamle (aner ikke hvordan jeg fikk det til) med ryggen min så lokket sprakk. Så jeg er som deg, la merke til at badet var vaska, men merka ikke at dolokket var bytta selv om jeg brukte det. La merke til det da sprekken var der derimot 😂

    6. En hel fisk?! Haha, jeg som spiser relativt begrenset med fisk i utgangspunktet. Tro meg, den lille biten der var meeer enn jeg trengte for å danne meg et inntrykk 😉

    7. Kjære Pappahjerte og konatil.
      Må le av den iveren som har fulgt deres artige “fight ” denne helgen.
      Jeg fulgte opp med min mann med “gjett hva jeg har puttet i maten din”. Vi spiser hver vår mat (veggis vs kjøtt og lager mellom oss annenhver dag. ) Men når han sier gjett hva jeg har puttet i maten tenker jeg at det er noe skikkelig ekkelt.
      Ikke det at jeg tror at han spytter eller noe..
      Uansett; takk til dere begge for en morsom og ikke minst spennende helg for oss som ikke har annet å gjøre enn å lete etter hva Christina gjorde!!

    8. Hahaha! Så utrolig moro å høre 🙂
      Tusen takk for det, og hører gjerne mer om hva dere har gjemt i maten, hehe.
      Hei vent…. mon tro om ikke jeg skal gjemme noe i maten en dag også 😉

    9. Vi tilsetter selvfølgelig spiselige ingredienser i maten…selvfølgelig-;.
      Litt Cæsardressing i spinat & baconsuppe til han.(smakte pyton når jeg smakte før servering, men mannen min sa bare nam-nam). Et godt tips er Tobasco om du skal prøve “leken” selv, vanskelig å gjette den smaken.

    10. Haha, ja det må vel være spiselig om det ikke skal bli dårlig stemning. ELSKER tabasco, spesielt den varianten med habanero. Spiser faktisk den akkurat nå (left-over tacorester), hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg