Trivelig skogstur for to

I helgen var jeg ute i skogen for å ta bilder, lunsje og henge ut med lillesnupp, og sånt blir det noen herlige blinkskudd av 🙂

Og jeg må bare få si det igjen, spesielt til dere med barn: Ikke vent på de store anledningene for å ta bilder! Knips litt her, knips litt der og vips har det som bare skulle være en artig liten tur i skogen, blitt et knippe fine minner for alltid. Gjør de små anledningene store.

Slik som her. Disse bildene er tatt et par hundre meter fra huset på en helt vanlig luftetur i lunsjen 🙂

 


Lille firkant <3

 


Hællæ!


Smoothie på innerlomma og en liten bit fruktstang til lyden av skogens ro. Good times.

 


Ute og fikler med duppedittene til fattern ^_^

 


Stor skog, liten snupp.

 


Du og meg, lille firkant <3

 

Det som er ganske morsomt, er at da vi var ute i skogen og tasset, kom vi plutselig over det stedet jeg i forrige uke spilte inn musikkvideoen til “Let it go”, og enda lå det tett med mel på bakken etter det spektakulæret fallet i videoen, haha!

–> Klikk her for å se den ganske sære “musikkvideoen” 😉

 

/ Takk for følget i uka som gikk, ser frem til en ny en i morgen 🙂

* Følg Pappahjerte på Facebook *

6 kommentarer
    1. Så fine bilder! Gleder meg til min lille snupp kan tusle litt ute selv 🙂 vi er på “vaklende skritt med to gode grep i mammas pekefingre”-stadiet 🙂

    2. Vet du hvor de kjempefine oransje vottene er kjøpt? Det ser ut som om hun klarer å plukke opp ting med dem! (En egenskap regnvottene og vintervottene våre IKKE har!)

    3. Er bildene tatt nå i helgen? Har dere ikke snø? Jeg vil ha det sånn her hjemme, snøen kan holde seg på hytta på fjellet, men det er mer snø hjemme i lavlandet gitt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg